We rijden door het hek, zetten onze fiets op slot en lopen naar de ingang. Ik moest eerder op school zijn voor de rondleiding, maar de hele school is er zowat al. Ik probeer een glimp op te vangen waarom iedereen naast de ingang staat te wachten maar ik zie niks behalve een grote mensenmassa. Ik zeg Ivy gedag en loop naar het kamertje van de directrice. Lisa, Amy, Liam, Noah en Finn zaten al op me te wachten. Lisa is een klein blond meisje en doet alsof ze de koningin van de school is, ik mag haar niet zo maar ze is niet onaardig ofzo. We liggen elkaar gewoon niet. Dan hebben we Amy, zij is een van mijn beste vriendinnen en ik ken haar al sinds de basisschool. Ze heeft donkerbruin krullend haar, een super mooie glimlach, prachtige ogen en een tintje. Ze is echt heel knap. Ik weet niet waarom, maar misschien is het wel een crush. Noah en Finn zijn een tweeling. Ik weet eigenlijk niet waarom ze samen een rondleiding doen. Ze hebben allebei donkerblond haar, bruine ogen en een strakke kaaklijn. Iedereen maar dan echt iedereen crushed op ze. Ik ben waarschijnlijk een van de enige die dat niet doet maar dat maakt niet uit. Dan hebben we nog Liam. Hij is heel aardig en is er altijd voor je. Hij heeft bruin haar, groene ogen en is heel lang. Ik hoop dat ik met Amy of Liam samen mag. De directrice begint het uit te leggen. "Jullie maken tweetallen. Dan gaan we naar buiten en leiden jullie de uitwisselingsstudenten rond. Luna en Amy ik wil dat jullie deze twee jongens rondleiden Ze heten Tommy en Toby. Kom maar mee, we zijn al laat." En met die laatste zin lopen we met zijn allen naar buiten. Ik loop naar Amy en begin met haar te praten.
JE LEEST
Wilburs Zusje
Fanfiction~Nederlands Dsmp story~ Luna is de zus van Wilbur. Als ze op school iemand moet rondleiden komt ze er achter dat dit eigenlijk een goede vriend van Wilbur uit de Dsmp is. Nadat ze steeds closer worden en Wilbur haar inspireert om ook te gaan streame...