22

219 11 1
                                    

Toen ik klaar was liep ik terug naar mijn slaapkamer. Tommy had zijn pyjama al aangetrokken. Een sweatpants met een simpel T-Shirt. 'Zonder make-up ben je nog mooier.' Zei Tommy. Ik lach verlegen. Ik ga naast hem liggen. 'Tommy?' Vraag ik. 'Wat is er Maantje?' Ik pak een kussen en gooi hem in Tommy's gezicht. 'Noem me niet zo.' Zei ik erachteraan. 'Ahh waarom, maar wat wou je zeggen?' Zei Tommy. 'Dankjewel dat je dit allemaal voor me doet.' Zeg ik zacht en ik lach. 'Geen probleem.' Het was heel even stil. "Weetje fk it." Ik ging rechtop zitten. Tommy daarna ook. 'Alles goed Lunn?' Vraagt hij meteen. Ik draai me naar Tommy. Pak zijn hoofd en druk mijn lippen op die van hem. Tommy pakte mijn schouder vast met zijn ene hand en zijn andere ging hij door mijn haar.

Het was de beste die ik ooit had gehad. Dit was mijn tweede zoen ooit. De eerst was met Amy. We zijn een tijdje samen geweest. Toen het uit ging zijn we beste vrienden gebleven.

Ik trok me een beetje terug, net zoals Tommy deed. 'Wow.' En Tommy sloeg zijn armen om mijn middel en duwde me op het bed. Eerst was het stil, maar we kregen samen de slappe lach. 'Dat was echt de beste die ik ooit heb gehad.' Ik begin te lachen. 'Thanks i quess, maar hoe gaan we dit Will vertellen. Die gaat dit niet leuk vinden namelijk.' Tommy ging rechtop zitten. 'Eh, ja geen idee eigenlijk. Iniedergeval met woorden.' Ik begon te lachen. 'Ik ben best wel moe.' Zei ik en ik ging liggen. Tommy kwam naast me liggen. 'Slaap lekker maantje.' Ik gaf hem een stomp.

Mijn telefoon ging af. Ik maakte me los uit Tommy's armen en stapte uit bed. Ik pakte wat kleren. Vandaag was het warm dus deed ik een leuk T-Shirt aan, een korte broek en een pantie. Ik kleedde me om en deed mijn haren en make-up. Ik opende mijn telefoon en keek op mijn snapchat. Ik had geen school vanwege voorbereidingen voor het schoolfeest. Amy en ik zouden helpen. Liam heel misschien. Ik moest om elf uur op school zijn. Ik liep naar de keuken en maakte ontbijt. Yoghurt met een beetje fruit. Ik was aan het eten toen ik een appje kreeg.
*Will♡: Hey Lunn, happy birthday. Ik kom vanmiddag weer thuis, dus kunnen we nog leuke dingen doen samen
U: Serieus yayy, moet ik je nog ophalen ofzo?
Will♡: Nope, maar dankje. Tot vanavond

Ik was heel vrolijk. Tommy sliep nogsteeds dus besloot ik hem wakker te maken. Ik liep de kamer in en zei 'Will komt vanavond terug.' Hij schrok wakker. 'Lunaa, moest dat? maar ik ik ben echt super blij voor je.' Ik sprong bij hem op bed. 'Tommy ik moet nu echt naar school. Lukt het hier thuis zelf?' Zei ik. 'Of ga je naar huis?' En ik keek naar de grond. Hij duwde mijn kin om hoog en pakte me achter mijn oor. Zijn lippen drukte tegen die van mij. Toen hij stopte kwam zijn voorhoofd tegen die van mij. 'Ik blijf hier wachten. Totdat je thuis komt.' Ik glimlachte.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu