1

754 12 1
                                    

Het is een zonnige maandag morgen. De zon schijnt in mijn gezicht. Wat een heerlijk gevoel. De wekker ging, jammer genoeg. Na een paar keer snoozen en mijn broer die me had geroepen, besloot ik me om te kleden en maar naar beneden te gaan. Als ik van de trap loopt ruikt het verdomt lekker. Dat kan maar één ding betekenen. American Pancakes. Oh, mijn broer kan niet niet echt goed koken, maar zijn Pancakes zijn wel echt goed. "Hey slaapkop." zei Wilbur terwijl hij een bord vol Pancakes over het aanrecht doorschuift "Ook goede morgen." zei ik en nam een hap van mijn Pancakes. Na een paar happen kijk ik even op mij telefoon. 'Oh shit is het al zo laat?' Snel meen ik nog een laatste hap en nog met volle mond ren ik naar hem toe en knuffel hem stevig. "dankjewel voor het ontbijt." Snel ren ik naar boven en doe mijn haar en make-up. Ik loop naar mijn kamer om mijn tas in te pakken. "LUNAAA, KOMEN! ER IS WEER PAKKETJE VOOR JOU AAN DE DEUR!" riep mijn broer. "JAHA, KOM D'R AAN." schreeuwde ik terug. Met mijn gepakte tas ren ik van de trap. Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd voor mensen aan de deur. "Nou doeg, tot morgen waarschijnlijk." hoor ik de postbode zeggen. Ik liep naar buiten. "Bye Wilbur, zie je vanavond wel weer ga hangen met vrienden." en geef hem een knuffel. "Oké, waarschijnlijk ben ik aan het streamen als je thuis komt." "Oké, bye." Ik zwaai nog één keer en trek de deur achter me dicht. Ik loop naar mijn fiets terwijl ik begin te praten tegen mijn buurmeisje Ivy waarmee ik altijd fiets. "Zeg weet je al wie jij mag gaat rondleiden?" vroeg ze. 'Omg de rondleidingen, ik ben zo vergeet achtig' dacht ik. "ehm nee nog niet." verzon ik toch maar. "Ik hoorde dat er een erg populaire jongen van de dsmp naar onze school komt."



Eyy dit is hoofdstuk 1 van mijn verhaal ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu