20

213 11 2
                                    

De dokter zou me een mail sturen van de bloed onderzoeken. Hij kon namelijk niks vinden. Tijdens de eerste keer bloedprikken had ik nergens last van. Even later kreeg ik weer dat gekke gevoel. Ik viel bijna flauw. De dokter nam meteen weer bloed af. We waren pas na ander half uur klaar. Toen we thuis kwamen was het 22:43. Tommy heeft me naar bed getild. Ik was heel moe. Ik zag de klok verder tikken. Ik had Tommy al een tijdje niet meer gezien. Ik stapte uit bed. Heel voorzichtig stond ik op. Ik pakte mijn telefoon en liep naar de deur. Het was bijna kwart voor twaalf. Ik deed de deur open en liep naar de woonkamer. Tommy stond in de keuken. Hij rende naar me toe en duwde me terug de gang in. Het licht stond uit dus ik zag niks. 'Luna wat doe jij wakker. Ik dacht dat je sliep.' Zei Tommy onschuldig. Ik werd een beetje overweldigd. 'Tommy, ik.. ik zocht jou.' Zei ik. 'Ah, Luna ik verdwijn echt niet zomaar. Ga maar weer liggen ik kom zo.' En Tommy liep weer terug naar de kamer. Hij deed de gang deur dicht. Ik liep een beetje teleurgesteld terug naar de slaapkamer.  Ik ging zitten en keek op mijn telefoon.
*Wilbur Soot          AAAAAAAAAAAA...

Ik klikt op zijn live. Ik krijg een dm
Wilbur: mag ik vertellen dat ik een zusje heb? Plss
U: Suree maar geen namen pls, doe iets van queen.
Wilbur:Tuurlijk, lysm<33

'Hey chat, how are you. So today i have got a big surprise for you guys. Most of the people dont know this acually. Alright, here we go. I have a sister. I dont want to say here name, so do you have a cute nickname we can give her?' Zei wilbur op zijn live. Chat begon allemaal namen te spammen. Mouse kwam best wel veel voor. Zo noemde Will me heel vaak toen ik klein was. Hij doet het nogsteeds maar een stuk minder.
'Ohh chat i found one. We gonna call her Twix. Like the chocolat. So in 2 minutes my time is her birthday so can we all say happy birthday to her. Im sure she is watching.' Zei Wilbur blij. Dat is echt heel lief van hem. En het is inderdaad al twee voor twaalf. Wilbur begint af te tellen vanaf twintig seconde voor twaalf. Ik doe ook mee. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Tommy komt binnen met een taartje en kaarsjes. 'Fijne verjaardag Luna.' Zei Tommy. 'Ahww dankjee, maar ik vier het niet echt ofzo.' 'Watt. LUNAAA JE BENT 17 GEWORDEN EN JE VIERT HET NIET.' Schreeuwde Tommy. Ik schrok. 'Ik haat deze dag eigenlijk..' Zei ik zacht. 'Luna is alles goed?' Zegt Tommy en hij komt naast me zitten. Met trillende stem zeg ik 'Nou weetje nog dat ik naast je kwam liggen, omdat ik een nachtmerrie had?' En ik kijk Tommy aan 'Ja natuurlijk, waarom zou ik dat vergeten.' Ik lach een beetje. 'Ik droomde over mijn ouders. Die zijn omgekomen in een auto-ongeluk. Misschien heeft Will je dat we ooit vertelt.' Ik slik. 'Dat is dus op mijn verjaardag gebeurd. Nu twee jaar geleden.' En er rolt een traan over mijn wang. Ik zie aan Tommy dat hij er van schrikt. 'Luna, ik.' Maar hij stopt eert met praten. 'Maakt niet uit' En ik veeg mijn tranen weg. 'Ik woon nu met Wilbur en het is super leuk hier. Dankje voor de taart ik heb wel honger eigenlijk.' En ik pak een stukje taart.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu