10

239 8 1
                                    

Even een keertje wat anders ik hoop dat het leuk is zo ja, moet ik dit vaker doen? Ik ga proberen om het schrijven weer op te pakken, want ik vind het wel heel leuk. Ik zal morgen even een korte samenvattig maken en even kleine details geven. Love you guys so much En Bedankt voor steun<33
Tommy's pov. Dit betekent dat je in dit verhaal Tommy bent.

Ik stap uit de bus en kijk op mijn telefoon om te kijken welke kant ik op moet. Ik loop de straat uit sla linksaf en loop een trap op. Ik sta voor Luna's huis. Ik bel aan, maar krijg geen reactie. Ik bel nog een keer en hoor geschreeuw. Heel vaag. " kom zo ben bijna klaar." Schreeuwt Luna. Ik schreeuw oke terug en kruip wat verder in mijn jas. Ondertussen zoek ik mijn oplader. Eindelijk ging de deur open. Luna had een messy bun, een oversized hoodies aan. Haar mascara was uitgelopen en had rode ogen. Ik vroeg me af of het wel goed met haar ging.
"Eh hey, kom binnen." zei Luna en ze stapte opzij. Ik liep voorzichtig langs haar heen, ging naar de bank en ging zitten. Luna volgde me. Ze liep de keuken in. "wil je wat drinken? We hebben water, sap, koffie, friss"
"doe maar Friss" zei ik. Ze knikte en bukte naar de koelkast. Ze komt terug met een dienblad met 2 glazen en een kom met m&ms. Als ze gaat zitten zegt ze: "Je kunt wel streamen in wills kantoor, ik zit wil achter de schermen." "ohh, nee laat maar, is al geregeld." " oké, En waar wil je slapen in mijn kamer of die van Wilbur?" ze staat op en loopt naar de gang om de weg te wijzen. "Ik slaap wel in Wills kamer." "okee doe maar alsof je thuis bent. " En met dat gezegd te hebben loopt ze haar eigen kamer in. Ik loop terug naar de bank en ga zitten. Ik kijk een beetje rond en mijn ogen vallen op een foto van Luna en Wilbur samen. Wow Luna is best wel knap. Super aardig en... Wacht nee stop ik kan geen gevoelens voor haar krijgen ze is het zusje van Wilbur.
Paar uur later
Het is ondertussen al bijna 1uur ik ben helemaal de tijd vergeten. Ook heb ik al die tijd niks meer van Luna gehoord. Ik sta op en loop naar de gang. Ik blijf voor haar deur staan klaar om te kloppen, maar ik durf niet. Dus draai ik me om en loop Wilburs kamer in. Die groter is dan ik dacht. Er staat een tweepersoonsbed, een deur naar de badkamer en een groot bureau. Ik poets mijn tanden, kleed me om en ga in bed liggen.
Ik lig te draaien en draaien en kom maar nit in slaap, dan hoor ik geklop op de deur. Ik sta op en doe hem open. Luna staat voor de deur. Ze knuffelt me duwt me naar achter zodat de deur dicht valt. "mag ik hier liggen?" vraagt ze zacht ik knik. Ze komt bij me in bed liggen en we maken het ons zelf gemakkelijk. Als we eindelijk fijn liggen legt ze haar hoofd op mijn schouder en ik mijn hood weer op haar hoofd. "Dankje Tommy" zegt ze en ik glimlach. "Tuurlijk" en met die woorden is het stil. Op deze manier vallen we in slaap.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu