'Will<3: Heyy, ik ga moet naar Amerika, ik heb geld voor eten op ons vaste plekje verstopt. Je red je wel tochh.. Mis je nu al, maar binnen een week weer terug beloofd.'
'U: Jaa, wel echt jammer. Zie je over een week.
Ik voel mijn ogen zelf nat worden. Waarom precies nu.. Ik ben over 3 dagen jarig. Is hij het gewoon vergeten, wil hij me niet, ben ik zo irritant geweest. Van alles schiet door mijn hoofd en ik begin duizelig te worden. Ik stak mijn hand op en rende de klas uit. Ik begon helemaal te trillen. Tommy kwam achter me aan. "Lunaaa waar ben je." "Lunaaa, oh daar ben je. Wat is er waarom rende je weg." Hij zag mijn trillende handen. Keek me diep in mijn ogen aan.
'Zou ik hem kussen, 1 klein kusje maar. Nee dat kan ik Will niet aandoen.'
Hij geeft me een knuffel die ik nog nooit gehad heb. "Wat is er nou, je kunt me alles vertellen hé." Ik kruip nog dichter tegen hem aan en begin te praten. Hij luistert naar alles wat ik zeg. "Het komt allemaal goed." Ik word helemaal rood. "Laten we maar terug gaan." We lopen terug, maar Tommy pakt mijn hand vast, kijkt me heel diep in mijn ogen aan. Mijn knieën beginnen te knikken. "Zeker dat je je weer goed voelt?" Ik wil ja zeggen, maar dat lukt niet. En ik geef hem een knuffel.
'Waarom doet hij ineens zo lief?'*Tijdskip naar de avond
Ik heb besloten om een stuk te gaan wandelen, dus pak ik mijn oortjes, sleutels en jas. Doe mijn schoenen aan en loop naar buiten. Ik kijk nog even op mijn telefoon *22:36. Ik stap in de bus en rijd ongeveer een kwartiertje. Als ik aankom loop ik nog een stuk naar een park. Hier ga ik op een bankje zitten, sluit mijn ogen en luister naar de muziek. Dit is zo rustgevend. Dan word er gebeld.
*incoming call Tommy<3
Ik wil eigenlijk wegklikken, maar neem toch op.(T:Tommy, L:Luna)
T: Hoii, hoe gaat 't nu met je
L: Stuk beter, ik heb je helemaal niet bedankt van vanochtend.
T: Nee, maakt niet uit. Eh, ik heb een klein probleempje bij mij thuis zou ik bij jou kunnen slapen?
L: Sure, maar ben nu niet thuis.
T: Ohh kan ik om 23:45 bij jou zijn? Zegmaar mijn stroom is uit gevallen dus, ik vroeg me af of ik daar nog even kon streamen?
L: Nou, ehmm
T: Pleaseee
L: Oke, maar 23:30 is ook goed hoor.
T: Top, to straks.
PieppieppiepShit ik moet nog opruimen en ik ren naar de bus. Hij komt net aanrijden. Als ik zit kijk ik op mijn telefoon
*Wilbur soot is live In Amerika!!De bus remt af en gaat stil staan en Liam komt de bus inlopen. Ik kijk blij en zwaai, maar hij trekt zijn hoodie verder over zijn hoofd. Hij loopt langs me heen en gaat zo ver mogelijk achterin zitten.
"Wat is er toch met hem aan de hand?Willen jullie in volgende deel ook een kijkje uit Tommys ogen?
Heyy, sorry voor de afwezigheid. Even een langer deel. Hopenlijk vinden jullie het leuk.
JE LEEST
Wilburs Zusje
Fanfiction~Nederlands Dsmp story~ Luna is de zus van Wilbur. Als ze op school iemand moet rondleiden komt ze er achter dat dit eigenlijk een goede vriend van Wilbur uit de Dsmp is. Nadat ze steeds closer worden en Wilbur haar inspireert om ook te gaan streame...