21

213 12 2
                                    

Samen eten we de taart op. Wilbur praat verder over mij en speelt geoguesser. Het is bijna 1 uur. 'Tommy, ik eh ga me even omkleden en naar bed. Moet jij niet terug naar huis?' Vroeg ik Tommy. 'Nope, ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik heb mijn moeder het verteld over jou enzo.' Zij hij en hij keek naar de grond. Ik kruip dichterbij en duw zijn kin een beetje omhoog. Zij ogen zijn nog mooier van dichtbij. Hij pakt mijn hoofd voorzichtig vast. Hij lijkt uit een soort trans te komen want ineens laat hij los en gaat rechtop zitten. 'Omg het spijt me zo erg Luna. Ik... oh sorry.' Zegt Tommy meteen. Hij staat op en struikelt. 'Tommy gaat het?' Zeg ik. Met moeite kan ik mijn lach inhouden. Hij steekt zijn duim op en ik proest het uit. Ik kruip uit bed en help hem. Samen liggen we op bed. Ik kijk naar hem en lach. Hij lacht terug. Ik zou hem wel willen kussen, maar hij dus blijkbaar niet. 'Luna ik heb samen met Wilbur en Tubbo nog een cadeautje voor je. Die krijg je vanmiddag na school oke.' Zei Tommy ineens en hij trok me uit mijn gedachtes. 'Dat hadden jullie toch niet hoeven doen.' En ik geef hem een knuffel. 'Wil je hier blijven? Of ga je naar Wills kamer?' Vroeg ik voordat ik de kamer uitliep. 'Wil je dat ik hier blijf?' Tommy trekt zijn wenkbrauwen omhoog en valt op bed. Lachend loop ik de kamer uit. Ik ga naar de badkamer. Als ik de beur dicht doe val ik ertegenaan en ga zitten op de grond. "OMFG Tommyinnit Fking Tommyinnit probeerde me te zoenen. Aaahhhh." Ik pak mijn telefoon. Ik stuur Amy een berichtje "Amss, ik moet je straks op school iets vertellen" Natuurlijk reageert ze niet meer, het is al laat. Wat dacht ik ook.
*Berichtje van Amss♡
Amss♡: kan het niet nu dan?
U: oke bel je wel even

"A: Nou wat is er zo dringend. Ik wil slapen.
L: Tommy heeft me gekust. Nou ja niet echt. Hij wou zegmaar wel, maar hij schrok ofzo.
A: wft hebben jullie nu iets. Ahhh ben zo blij voor je. Oh shit mijn ouders komen boven. Ik moet nu gaan anders ben ik dood. Morgen alle maar dan ook echt alle details."

En toen was ze weg. Ik stond op en  bedacht me dat ik dit Wilbur ook even moest vertellen, maar dat deed ik later wel.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu