29

198 7 6
                                    

Na 3 dagen mocht ik het ziekenhuis uit. Eindelijk. Al mijn vrienden zijn langs geweest, maar verder was ik alleen. Tommy was er het meest. Klein sukkeltje die hij was. Hij nam allemaal dingen mee en deed gekke dingen om me op te vrolijken. Ik had nog wel veel last van de steken, die zouden weg gaan. Dat zei de dokter. Ik had online gekeken naar de spullen die ik nodig zou hebben voor het streamen. Tommy en Wilbur zouden ze dan ophalen. Ze waren nogsteeds boos op elkaar. Het leek eindeloos te duren voordat de deurbel ging. Ik ging mijn kamer opnieuw inrichten en had een pride vlag besteld. Twee redenen 1. Ik ben zelf bi, 2. Hou van de kleuren. Ik deed de deur open en zag daar een man staan met een pakketje in zijn hand. 'Das lang geleden.' Zei de man. Het was de vader van Liam. 'Mag ik het pakketje?' Zei ik geërgerd. 'Wat moet je dan hé, ik heb je nooit gemogen, rotkind.' En hij gooide het pakketje hard tegen me aan. 'HE zo praat je niet tegen mijn zusje.' Wilbur kwam aangerend met twee tassen vast. Tommy kwam achter hem aan. Liam vader liep snel weg. Ik pakte het pakketje op. 'Gaat het Lunn.' Vroegen ze tegelijk. We begonnen te lachen. 'Ik moet nog naar 1 winkel, alleen die is wel anderhalf uur hier vandaan. Tommy help jij Luna met de spullen, daarna mag je weer naar huis. Je hebt al zoveel gedaan.' Hij knikte. 'Top, Lunn kan ik je heel even spreken.' Ik knikte ook. 'Wat is er?' 'Als jullie iets doen, doe het wel veilig oke.' Ik voelde mijn wangen rood worden en mijn ogen groot. 'Eh.. O..Oke.' 'Beloofd?' Ik knikte. Hoe wist hij dit. Hij liep weg, maar ik was nogsteeds knal rood. 'Alles goed?' Ik knikte weer. Mijn keel was droog. Hij hielp met alle spullen in mijn kamer te zetten. Na een uur stond alles goed. Wilbur zou alles installeren voor me. 'Wil je ook wat drinken. Ik kan ijskoffie maken.' En ik liep naar de keuken 'Ja sure. Zei Tommy. Ik zette de koffie aan en liep terug naar Tommy. 'Luna, ik wil je zo graag.' Ik keek hem aan. Ik kon de glimlach niet onderdrukken. 'Je ogen, je lach, je lichaam alles is perfect.' Hij liep naar me toe en knuffelde me. Ik pakte zijn hoofd en gaf hem een zoen. Een hele lange. Tommy trok zijn shirt uit. Zijn sixpack liet zich zien. 'Wow.' Zei ik verbluft. Toen ging mijn telefoon. Ik schrok. 'Sorry.' Ik pakte mijn telefoon en liep de kamer uit. (L: Liam, U: Luna)
*inkomende oproep van Liam:)
U: 'Hey Li, is alles goed?'
Ik hoor Liam snikken. Ik schrik.
U: 'Liam, wat is er? Ik ben bezorgd.'
L: 'I... ik'
U: 'Het komt goed vertel me rustig wat er is gebeurd.'
L: 'Please kom langs.'
Ik hoorde verder alleen maar gesnik. En toen was hij weg, gewoon weg. Ik hing op.
Lijk bleek loop ik de kamer weer in. Ik kijk Tommy aan en begin te huilen.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu