23

196 8 0
                                    

TW: S̶H̶ EN GAY PANIC

Ik stap de dus in, zoek een plekje en ga zitten. Ik zoek een leuke playlist op en ga luisteren.
*Amss♡: Heyy, voel niet helemaal lekker dus kom niet helpen. Liam komt wel, veel succes<3
U: Ohw beterschap

Dat is echt wel balen. Ik wou haar alles vertellen. Ik stap de bus uit en loop de school binnen. Ik ben een van de eerste. Er zitten wat tweede jaars. Liam zit ergens in een hoekje. Ik loop naar hem toe. 'Hey' En ik ga naast hem zitten. 'Oh hey, echt heel erg sorry van laatst.' En hij kijkt me recht in mijn ogen aan. 'Het is oké. Vergeven, terug naar beste vrienden?' Liam knikt. Ik geef hem een knuffel. 'Duss, er is deze jongen.' Begint Liam. Hij vertelt alles over hem. Hij heet Nick en zit een jaar hoger dan wij. We hebben een geweldige tijd samen. We hangen de versieringen op en maken de drankjes vast in orde.

'Oke jongens, bedankt voor het helpen zie jullie binnenkort op het feest. Liam, Luna, kan ik jullie even spreken?' Zei meneer Bosch. 'Oke, dus hoe gaat het met jullie?' Vroeg hij. Ik kijk Liam aan. 'Nou, wel goed. Wilbur is een week naar Amerika geweest, maar hij komt vanavond weer terug.' Zeg ik. vrolijk. 'Oke, oke, en jij Liam?' Meneer Bosch knikt. 'Ja wel prima, ik ben nog niet instaat om te stoppen. Verder gaat het echt veel beter.'
"Stoppen waar had hij het over?"
'Aha oke, nou als er verder nog iets is, zeg het maar. En hoe gaat het met de nieuwe mensen. Kunnen jullie het een beetje vinden met elkaar?' Ik knik. 'Ja, Tommy en Tubbo zijn heel aardig. Maat meneer ik wou ergens over praten met u alleen kan dat?' 'Sure' En voordat ik of meneer Bosch iets konden zeggen liep Liam al naar buiten.
'Eh oke, Luna wat is er?' En meneer Bosch draaide weer naar me toe. 'Ik ben gisteren naar de dokter geweest omdat ik me de laatste dagen niet zo goed voel.' Zei ik. Meneer Bosch schreef alles op. 'Ik was duizelig en had geen honger. Het gaat nu al een stuk beter, maar ik vond dat u het moest weten.' 'Fijn dat je het deelde met mij Luna, je mag nu ook naar huis als je wilt.' Ik zei gedag en liep naar buiten.
Liam stond nog op me te wachten. 'Is alles oké Liam?' En ik geef hem een knuffel. Met trillende stem begon Liam 'Ik ben begonnen met s̶e̶l̶f̶h̶a̶r̶m̶. Alsjeblieft wees niet boos.' Ik omarmde Liam. 'Hey, het komt goed ik ben blij dat je het me vertelt.' Liam veegde zijn tranen weg. 'Kom we gaan naar huis. Ga je met mij mee?' Vroeg ik Liam. Hij knikte. Samen wachten we op de bus. Hrt was ondertussen al bijna 4 uur. Tommy heeft al doe tijd moeten wachten.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu