Beetje spicy deze keer misschien, maar niet heel erg. Veel plezier<33
Tommys pov
Will heeft een paar dagen vrij genomen en Luna en ik moesten gewoon naar school. Ze staarde het raam uit en zei helemaal niks. Af en toe knipperde ze een keertje terwijl ze een beetje zat te trillen. Ik deed alsof mijn pen viel en keek onder de tafel ook Luna kon haar benen niet stilhouden ge bewogen snel op en neer. Ik kwam weer rechtop. Ze keek nogsteeds uit het raam. Ik pakte haar hand vast. 'Lunn gaat alles goed?' Ik keek haar bezorgd aan. Ze keek me aan schudde een klein beetje haar hoofd en rende toen het lokaal uit. Ik sprong op en mijn stoel viel om. Iedereen keek me aan. Ik zei sorry en liep toen de klas uit. Ik kwam dichterbij en dichterbij, totdat ze ineens langzamer ging. Ik wist wat er ging gebeuren dus versnelde ik nog net optijd ving ik haar op. Ik knuffelde haar stevig. Ik gaf haar wat eten zodat ze zich beter zou voelen. Samen liepen we de school uit en gingen naar het park. Ze kon eindelijk weer een beetje lachen. We zijn langs Starbucks geweest, spelletjes gedaan en veel geknuffeld. Vanavond was het feest. Ik had er wel zin in.Lunas pov
Tommy heeft zo goed voor me gezorgd. Hij heeft me naar huis gebracht. Daarna ging hij zelf naar huis om zich klaar te maken voor vanavond. Ik maakte me op deed mijn jurk aan en stond voor de spiegel. Toen kwam Wilbur binnen lopen. 'Je ziet er prachtig uit Lunn.' Ik begon te lachen en gaf hem een knuffel. 'Gaat het weer een beetje Will?' Hij knikte. Toch maakte ik me veel zorgen. 'Ik breng je wel weg, maar eerst heb ik nog iets voor je. Hij liep de kamer uit. Ik pakte mijn telefoon en liep achter hem aan. Hij gaf me een klein doosje met een strikje en een briefje. "ℐ𝓀 𝓌ℯℯ𝓉 𝓏ℯ𝓀ℯ𝓇 𝒹𝒶𝓉 𝒿ℯ ℯ𝓇 𝓅𝓇𝒶𝒸𝒽𝓉𝒾ℊ 𝓊𝒾𝓉 ℊ𝒶𝒶𝓉 𝓏𝒾ℯ𝓃, 𝓂𝒶𝒶𝓇 𝒽𝒾ℯ𝓇𝒹ℴℴ𝓇 𝓌ℴ𝓇𝒹 𝒿ℯ 𝓃ℴℊ 𝓂ℴℴ𝒾ℯ𝓇. ℳℯ𝓉 𝒹ℯ𝓏ℯ ℴ𝓂 𝓈𝒾ℯ𝓇𝒶𝒹ℯ𝓃 𝒽ℯ𝒷 𝒾𝓀 𝒿ℯ 𝓋𝒶𝒹ℯ𝓇 ℴ𝓃𝓉𝓂ℴℯ𝓉. 𝒢𝓇ℴℯ𝓉 𝓂𝒶𝓂𝒶" (Ik weeg zeker dat je er prachtig uit gaat zjen, maar hierdkkr word je nog mooier. Met deze sieranden om heb ik je vader ontmoet,. Groet mama.) Met moeite hielt ik mijn tranen binnen. Trillend zei ik 'Bedankt Will, kun jij ze om doen?' Ook hij had een beetje rode ogen. Hij pakte het kettinkje met een klein goud hartje eraan, en deed hem om voor me. 'Nu ben je perfect. Hij gaf me een knuffel. Ik pakte mijn spullen en liep samen met Wilbur het huis uit. Hij reed me naar school waar Tommy al op me stond te wachten. Ik gaf Will nog een knuffel. 'Thanks Will.' 'Geen probleem, schiet nou op Tommy zit te wachten.' Ik moest lachen ik stapte de auto uit en zwaaide. Bijna meteen reed hij weg. Ik liep naar Tommy. 'Wow je ziet er echt super mooi uit.' Hij pakte mijn hand vast en samen liepen we naar binnen. Het was al vrij druk dus was het moeilijk om Tubbo en Amy te vinden. Gelukkig stonden ze samen bij de drankjes. We liepen naar ze toen. Ze zeiden elkaar gedag en gaven elkaar complimenten. De muziek stopte en de directeur stond op het podium. 'Hallo leerlingen, wat zien jullie er allemaal prachtig uit. Zometeen kun je achterin de zaal stemmen op de gala koning en koningin. Het belangrijkste is natuurlijk het leuk hebben, maar vergeet dit niet want misschien maakt jou laaste stem wel heel veel uit. Veel plezier nog en geniet hiervan. Heel veel succes met de toetsweek en alvast een fijne vakantie.' En ze liep het podium weer af. 'Nou dat was de beste speech ooit.' fluister ik sarcastisch tegen Tommy. Hij moest lachen. De muziek begint weer. 'Mag ik deze dans Mylady en hij stak zijn hand uit. Ik pakte zijn hand vast. 'Heel graag mijn heer.' Ik sla mijn handen om zijn nek en zijn handen kwamen om mijn heupen. Ik voelde de vlinders wild vliegen in mijn buik. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Het is wat luid hier vind je niet?' Zei Tommy na een paar nummers. Ik keek op. Hij pakte mijn hand en trok me naar buiten. We gingen liggen in het gras. Zo dicht mogelijk tegen elkaar aan. 'Zullen.. zullen we het officieel maken?' Vroeg Tommy. Ik ging rechtop zitten. 'OMG JAA.' Ik ging op hem liggen en gaf hem een zoen. Nadat we naar adem moesten happen, gingen we verder. Langzaam kwamen onze tongen elkaar tegen. Ze worstelde hevig. Toch werd het me teveel. Ik wou dit eigenlijk niet. Een klein kusje kan geen kwaad maar dit gaat te ver. Ik duwde Tommy weg. 'Sorry, ik kan dit gewoon niet.' Zei ik. 'Eyy het is oke, dankje voor het melden.' We lachen naar elkaar. Hij bracht me naar huis. Ik was dood moe en ging meteen naar bed. Mijn ogen vielen dicht.
JE LEEST
Wilburs Zusje
Fanfiction~Nederlands Dsmp story~ Luna is de zus van Wilbur. Als ze op school iemand moet rondleiden komt ze er achter dat dit eigenlijk een goede vriend van Wilbur uit de Dsmp is. Nadat ze steeds closer worden en Wilbur haar inspireert om ook te gaan streame...