39

143 6 1
                                    

Tubbo sloot de stream af. Chat vond het jammer, maar vond ons heel leuk. Hij draaide zich om. 'Duss.' Zei hij. 'Jaa.' Zei Aimsey. 'Wat.' Tommy trok zijn schouders op. Ranboo rolde met zijn ogen. Ik stond er een beetje levenloos bij. Tommy gaf me een stootje. 'Oh ja, sorry jongens. Maar Tommy en ik zijn dus samen.' Ze begonnen te juichen. 'Dat is zo leuk.' Aimsey kwam naar me toelopen en gaf me een knuffel. 'Oh nee het is al half 12 Wilbur weet niet waar ik ben. Ik moet weer naar huis gaan. Was gezellig.' Zei ik. 'Nee, Lunn niet gaan.' Zei Tubbo. 'Sorry.' 'Maakt niet uit tot op school weer. Veel succes nog.' 'Dankje.' Ik gaf iedereen een knuffel. Ik zocht mijn jas. "Shit shit shit, het is maar 8 graden en ik ben mijn jas vergeten."  Tommy zag me struggelen. Hij trok zijn hoodie uit en gaf hem aan mij. 'Nee Tommy, niet doen. Dit is je lievelings.' Hij drukte de trui in mijn handen. 'Weet ik, maar je bent mijn favoriet.' En hij pakte me vast. 'Ik breng je wel weg.' Zei hij en hij pakte zijn jas. We liepen naar jet station. We wachtten op de trein en stappen in. Ik voel mijn oogleden zwaar worden. Ik leuk achterover in mijn stoel en val langzaam in slaap. Zonder dat ik het door heb gleed in op Tommy's schouder.

Tommy's pov:
Luna gleed op mijn schouder. Ik deed voorzichtig mijn jas uit en legde het over haar heen. Ik deed mijn oortjes in en keek uit het raam. Het begon weer te regenen.
Ik en Luna gingen naar mijn huis. Ik stelde voor dat ze kon douchen en een van mijn truien kon pakken. Ze knikte en liep naar boven. 'Mam.' Begon ik. 'Ik zal kijken of ik met haar kan praten.' Zei ze alsof ze mijn gedachten las. 'Ze is niet oke. Heb jij dat haar al gevraagd?' Ik knikte. Ik liep ook naar boven en klopte op de deur. 'Lunn, ik ga even wandelen, doe jij maar alsof je thuis bent oke.' Ik hoorde zacht een ja. Ik draaide me om en wilde net weglopen. 'Tom.' Hoorde ik en zag dat het slot open ging. 'Kun je me helpen.' Ik liep naar binnen. Luna zat naast de wc haar ogen waren rood. 'Wag kan ik doen m'lady?' Ze trok haar schouders op. Ik ga naast haar zitten en pak haar hand vast. Hij is helemaal rood. 'Lunn, je kunt me alles vertellen en als je wilt praten kan dat gewoon. Mijn moeder is er ook voor je als je dat liever wilt.' Het was stil voor een tijdje. 'Ben ik lelijk?' Vraagt ze. 'Wat nee, Lunn je bent prachtig. Echt alles is mooi aan je.' Ze keek me walgend aan. 'Serieus, ik wil niemand anders dan jou.' Ze ging op me zitten en begon te huilen. Ik sloeg mijn armen om me heen. 'T.. het spijt me zo.' Zei ze zacht onder het huilen door. Ik probeerde haar gerust te stellen. 'Het komt allemaal goed, oke. En we doen dit samen. Je bent niet alleen.' Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Snikken zei ze dankje.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu