37

159 8 5
                                    

Langzaam word ik wakker. Ik draaide me om. Ik wilde niet wakker worden. Ik wilde in bed blijven liggen. Ik pak mijn telefoon. Geen enkel bericht van Tommy. Teleurgesteld legde ik hem weer weg en stond op. Eerst liep ik naar de keuken. Ik keek op het aanrecht. Wilbur had wat spullen klaargelegd, maar ik heb geen honger. Ik draai me om en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel. 'Oh god ik lijk wel dood.' Fluister ik en kleed me uit. Voordat alles uit is, kijk ik weer in de spiegel. De zelfverzekerdheid van gisteren is volledig verdwenen. Ik bleef kijken. Het enige wat in mijn hoofd langskwam was hoe lelijk ik eigenlijk was. Ik stapte onder de douche. De gedachtes kreeg ik maar niet uit mijn hoofd. Ik raakte gefrustreerd. Hard sloeg ik tegen de muur. Ik keek naar mijn vuist en deed het nog een keer en nog een. Mijn vuist werd dik en rood. Ik deed de douche uit en kleedde me weer aan. Weet liep ik in de keuken waar Wilbur nu zat. Ik ging naast hem zitten. 'Wil je niks eten?' Vroeg hij lief. Ik schudde mijn hoofd. 'Love you.' Zei ik, pakte mijn oortjes en liep de deur uit. 'Lunn wacht.' Ik draaide me om. Wilbur liep op me af en gaf me een knuffel. 'Ik weet niet wat er is maar het komt allemaal goed, Oke?' Ik voelde een brok in mijn keel. Ik voelde me schuldig. 'Dankje.' Zei ik schor. Ik liep naar het station. Onderweg belde ik Tommy.
(T=Tommy, L=luna)
T: 'Hey Lunn, alles goed?'
L: 'Ja weet niet, kan ik langskomen?'
T: Oh ik ga naar Tubbo, maar je mag wel mee. Ik kan wel even vragen.'
L: 'Dankje.'
T: 'Geen probleem, we gaan waarschijnlijk wel een video opnemen en nog wat streamen. Doe je dan mee?'
L: 'Zeker, welke trein pak je want dan wacht ik daar op je.'
T: 'Ehh ik stuur wel screen, tot zo maantje'
Ik begon te lachen.
L: 'Noem me niet zo, beertje.'
T: 'Nouhouuu.'
In de achtergrond hoorde ik dat zijn moeder hem riep.
T: 'De plicht roept, zie je straks Luna. Love you'
*Biepbiepbiep
Nou dat is leuk. Ik kreeg een screen binnen van Tommy. Ik had nog 25 minuten voordat de trein weg ging. Ik liep het station in en ging naar Starbucks voor een koffie. Ik zocht een rustig plekje en keek om me heen. Over 5 minuten zou de trein vertrekken, maar ik had Tommy nog nergens gezien. Ik loop naar het peron. Daar stond Tommy. Hoe komt hij daar nou. Ranboo stond naast hem. Wat een gezelligheid. Ik liep naar ze toe. 'Hey.' Zei ik. 'LUNN, JE BENT ER.' Tommy rent naar me toe. Ik begin te lachen. Aimsey komt er ook bij staan. 'Hi.' Zeg ik tegen haar. Ze loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Ze is zo lief. Ook Ranboo geef ik een knuffel. De trein komt aanrijden en samen stappen we in. We zoeken een plekje bij een tafel zodat we met z'n vieren hier kunnen zitten. We beginnen vrolijk te praten en iedereen heeft er zin in. Ik leun tegen Tommy aan. 'Dankje.' Fluister ik zachtjes in zijn oor. Hij pakt mijn hand vast en lacht.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu