Luna's pov, als je dit leest ben je weer Luna, hopelijk is het te snappen.
Ik hoorde een vage piep van mijn wekker, maar het was zo zacht dat ik er amper van wakker werd. Toch bleef ik het geluid horen. En ik lig op Tommy in wilburs bed te knuffelen. 'WACHTT ik lig op Tommyinnit.' Ik schiet omhoog en rol uit bed. Met een bonk kom ik op de grond neer. Tommy word ook wakker door mijn bewegingen. Hij rolt opzij, nog wel in bed en kijkt me bezorgd aan. 'Gaat t wel?' Vraagt hij met zijn lage, zachte, rustige ochtend stem. 'Jaa' zeg ik en ik spring op. Iets te snel want ik stap opzij en alles begint te draaien. Tommy pakt me bij mijn arm vast en zet me op het bed. 'Ben zo terug, word even rustig wakker.' En hij loopt de kamer uit. "Omg, ik ben wakker geworden naast Tommyinnit." Ik stap uit bed en begin te springen van blijdschap. Als ik voetstappen hoor, sprong ik snel op bed. 'Hier, ik heb water en wat fruit. Is dat goed of?' En hij kijkt me vragend aan. Ik sta op en geef hem een knuffel. Eigenlijk wil ik vragen waarom hij dit voor mij doet, maar ik doe het niet. Ik glimlach alleen. Ik ga weer zitten en eet mijn ontbijt op. Ik laat wat liggen en schuif het naar Tommy die aandachtig zat te kijken hoe ik mijn fruit op at. Met volle mond zeg ik 'Hier is voor jou, jij moet ook eten.' Hij schuld zijn hoofd. Ik schuif het bakje verder naar hem toen en hij begint te eten. Ik loop naar mijn kamer, doe hem op slot en kleed me om. Ik ga voor een leuke tank-top, mom jeans en mijn nieuwe nikes. Ik pets mijn tanden en doe mijn make-up. Vandaag hadden we project dus hoefde ik niks mee te nemen naar school. Toch pak ik mijn rugzak met mijn etui, laptop en een schrift. "Je weet maar nooit" Ik hoor geklop op de deur en zeg binnen. 'De deur zit op slot.' 'Ohja' ik loop naar de deur en doe hem open. 'Zullen we gaan? Ik moet met de bus namelijk en die vertekt over 7 minuten.' Zegt Tommy. 'Ik ga met je mee. Geef me twee seconden.' Ik ren naar de kast pak het katten voer en voer mijn kat. Ook zoek ik de sleutel, maar die had Tommy al gepakt voor mij. We lopen de deur uit, doen hem op slot en gaan naar het bus station.
JE LEEST
Wilburs Zusje
Fanfiction~Nederlands Dsmp story~ Luna is de zus van Wilbur. Als ze op school iemand moet rondleiden komt ze er achter dat dit eigenlijk een goede vriend van Wilbur uit de Dsmp is. Nadat ze steeds closer worden en Wilbur haar inspireert om ook te gaan streame...