Ik hoorde een zachte stem. 'Luna word wakker, we zijn er bijna. De trein is weer begonnen met rijden.' Ik draai me om en open mijn een klein beetje. Ik zie de prachtige blauwe ogen van Tommy die me recht in mijn ogen aankeek. Hij wacht rustig totdat ik wakker ben. Ik ga recht op zitten. Ik val weer om en ik ga weer om Tommy's schouder liggen. Hij lacht en slaat zijn armen om mij heen. Ik kijk naar buiten via het raam. Het regend heel hard. Het station komt steeds dichterbij en Tommy en ik besluiten om op te staan. We lopen naar de deuren en wachten tot ze open gaan. We horen het fluitje van de conducteur, de deuren gaan open en we lopen naar buiten. We kijken rond maar Tubbo is er niet. 'Laten we even naar Starbucks gaan of een ander café.' Zeg ik. 'Er is er volgensmij eentje op de hoek. Tussen de 5 en 10 minuten lopen. Zullen we?' Zegt Tommy. 'Sure.' Samen lopen we het station af en gaan naar de Starbucks. Ik bestel een een latte macchiato en een muffin. Tommy kocht een cola en een donut. 'Ik betaal' En voor ik iets kan doen hoor ik het bliepje van het pinapparaat. 'Tommy dat had je niet hoeven doen. Dat had ik zelf kunnen doen.' Zeg ik boos. 'Dus, nu deed ik het.' Zegt Tommy. Ik kan niet lang boos op hem blijven. We zoeken een vrij tafeltje en gaan zitten. Tommy komt met het idee om Tubbo te bellen om te kijken waar hij was. Tubbo nam op en zei een paar keer sorry. Hij zou er zijn in een kwartier.
Tubbo stuurde een appje
* groepsapp: WHY NUT
'Tubbs♡♡: We staan op parkeerplaats. Lopen jullie zelf?
U: Jaa'
Samen lopen we naar buiten. Het is alleen nog maar harderg aan regenen. We lopen naar de parkeerplaats en gaar doorweekt zitten in de auto. Als we zitten Zegt Tubbo: 'Hey guys, Wow jullie zijn echt heel nat. Als jullie willen kunnen jullie wel douchen ofzo. Als jullie daar comfortabel mee zijn dan.' 'Thx Tubbo.' Zeg ik.We rijden terug naar Tubbo's huis. Ik begin te rillen. Tommy trekt zijn jas uit en doet hem om me heen.
Als we aankomen staat Amy ons al op te wachten. Als we binnen komen worden we vriendelijk ontvangen door Tubbo's familie. Tubbo geeft mij een kleine rondleiding. Ook geeft hij we een handdoek en laat me zien hoe de douche werkt. Hij gaat weg en ik doe de deur op slot voor de zekerheid.
JE LEEST
Wilburs Zusje
Fanfiction~Nederlands Dsmp story~ Luna is de zus van Wilbur. Als ze op school iemand moet rondleiden komt ze er achter dat dit eigenlijk een goede vriend van Wilbur uit de Dsmp is. Nadat ze steeds closer worden en Wilbur haar inspireert om ook te gaan streame...