42

180 9 6
                                    

TW Sexual Assault. Als je hier nie tegen kan skip dan enelaatste alinea tussen "..."
Kusjes van mij eet, drink en slaap genoeg <33.

*Skip paar dagen
'Lunn, lunn, lunn, lunn.' Bleef Wilbur zeggen. Ik keek hem geërgerd aan en trok mijn schouders op. 'Ik heb een nieuw nummer, maar ik heb een duet nodig. Duss goed iedee?.' Zei hij vrolijk. Heel even was ik stil. 'OMG DAT IS ZO NICE.' Schreeuwde ik bijna. 'Maar  ga zo eerst even MCC winnen samen met Tommy, doei.' Ik stond op, ruimde mijn spullen op en liep naar mijn kamer.
Ik zette alles klaar en startte de stream. 'Hi chat, klaar om dit MCC even te winnen. We zitten met Tommy, Tubbo en Aimsey. Laten we eerst nog een beetje oefenen.' Aimsey joined de call. 'Heyy.' Ik zwaaide naar de camera.

'JAAAAAAA WE ZIJN EERSTE.' Riep ik en ik sprong op, struikelde en viel samen met mijn stoel op de grond. Wilbur kwam mijn kamer in rennen. 'Lunn gaat alles goed.' Ik lag stil ip de grond en begon toen kei hard te lachen. Hij hielp me omhoog.
'Dus jongens ik wil een subathon gaan houden. Ik denk dat ik morgen begin, maar ik moet ook nog wat dingen doen. Dus word waarschijnlijk overmorgen oke.' Chat ging helemaal los. Ik kreeg een dm van Liam.
L: Lunn heb je even tijd ik wil je spreken.
U: Ik sluit stream even af.
L: Oke, sta buiten.
Verbaast keek ik naar mijn scherm. 'Chat ik moet nu gaan. Hou van jullie zorg dat je genoeg drinkt en slaapt. Doeii.' Zonder snel te kijken raid ik Wilbur, sluit stream af en ren naar buiten. Liam stond op de stoep. Ik rende naar hem toe met tranen in mijn ogen. 'Omg je leeft nog.' Grapte ik, maar eigenlijk was het ook een beetje echt. Hij lachte 'Ja ik leef nog.' Ik bekeek hem even goed. Hij had een blauw oog en zijn neus was opgezwollen. Ik pakte zijn hand vast en zag daar ook een schaafwond. 'W..wat.' Begon ik. 'Ik ben weggegaan bij mijn oom. Hij is opgepakt en ik woon nu bij Amy.' Onderbrak hij me. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Maar je bent zo gegroeid met dat streamen enzo. Vertel me alles. Ik kom na de vakantie weer naar school.' Alweer gaf ik hem een knuffel. 'Ik heb je zo gemist.'
Nadat we hadden bij gepraat besefte me nu pas hoe laat het is, dus vroeg ik hem of hij bleef slapen. En dat deed hij.

"Ik liep samen met Tommy over straat. Hij had me meegenomen op een date. Wat een geweldig kind. Er liep een vrouw naar Tommy toe en raakte hem aan. Ze fluisterde iets in zijn oor, maar ik hoorde niet wat. Tommy liet mijn hand los en wuifte me weg als teken dat ik moest rennen. Ik schudde mijn hoofd. Ik voelde een hand om mijn mond en de andere gleed langs mijn heup. Ik begon duizelig te worden en gleed heel langzaam weg. Toch kon ik nog horen en ruiken alleen mijn gevoel en zicht waren weg. De man tilde me op, zette me op de achterbank en reed weg. Niet veel later ging de auto weer langzamer. Ik kon me nogsteeds niet bewegen. Ik werd uit de auto gehaald en ergens op een bed gelegd. De man kwam op me liggen en ik hoorde mijn broek rits. En alles werd weer zwart"

Zwetend werd ik wakker. Ook Liam ging rechtop zitten. 'Lunn gaat alles goed?' Vroeg hij terwijl hij naast me kwam zitten. Hij gaf me een knuffel. Ik begon te huilen in zijn armen.
'Lunn, ik.. Waarom ligt Liam naast je in bed.' Vroeg Wilbur terwijl hij de kamer in liep. Snel sprong hij uit mijn bed. 'Als je wil kun je wel douchen, je weet waar het is.' Zei ik om hem de kamer uit te krijgen. 'Gaat alles goed Lunn, het lijkt wel alsof je slecht hebt geslapen.' Ik knikte. 'Ik heb toch gezegd dat jenaar mij toe moest komen. Wil je iemand om tegen te praten, therapie?' Ik trok mijn schouders op. Hij kwam naast me zitten en gaf me een knuffel. Ik wilde geen nieuwe mensen hebben om tegen te praten.

Wilburs ZusjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu