Na Engels hebben we geschiedenis. mnr. Bosch geeft ons geschiedenis en is ook onze mentor. Hij is heel aardig en zorgt goed voor ons. Toen mnr. Bosch even weg moest, begon de klas sowieso al te praten, maar ik en Tommy kregen de slappe lach. Ik viel bijna van mijn stoel en Amy en Tubbo begonnen ook keihard mee te lachen. We hadden niet door dat mnr. Bosch er al weer was. Hij keek ons eerst streng aan, maar glimlachte daarna gewoon en ging verder met de les. Toen de bel ging, gaf hij hey huiswerk op. Hij vroeg of hij Tommy en Tubbo even kort kon spreken. Amy en ik liepen naar buiten. Ik had Liam vandaag nog niet gesproken dus vraag of we straks bij hem kunnen zitten. Dan komen de andere jongens naar buiten en lopen met zn vijfen naar de cafetaria. We aten onze lunch, kletsten en lachten veel. "Zullrn we straks naar school met zijn alleen afspreken? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen en hebben we een leuke middag.". Zeg ik. Iedereen stemt in, maar ik zie dat Liam twijfelt. Na de pauze hebben we Frans, wiskunde en biologie. Het was een redelijk saaie dag maar super gezellig. Na school gaan we naar het park en kletsen veel. Het is al redelijk laat dus besluiten we ergens te eten. Het is al donker geworden. Als we het eten op hebben betaald Tubbo, als bedankje voor de geweldige dag. Als ik op mijn telefoob kijk zie ik dat het al bijna half 1 is. 'Wow de tijd gaat echt snel zo.' Denk ik en iedereen gaat naar huis. Tubbo verblijft bij Tommy dus die gaan samen met de bus. Ik en Amy lopen de straat uit. Dan krijg ik een melding. Op mijn telefoon *Wilbur soot is live- Twitch. We lopen nog een klein stukje door. Ik zeg Amy gedag en steek de sleutel in de voordeur. Ik loop naar binnen en inderdaad Wilbur is negens te bekennen.
Heyy dit is deel 4. Ik hoop dat het leuk is. Ik ga proberen om 2x in de week een hoofdstuk te plaatsen, maar lukt niet altijd waarschijnlijk. Zoooo badankt voor het lezen van mijn boek btw<33
JE LEEST
Wilburs Zusje
Fanfiction~Nederlands Dsmp story~ Luna is de zus van Wilbur. Als ze op school iemand moet rondleiden komt ze er achter dat dit eigenlijk een goede vriend van Wilbur uit de Dsmp is. Nadat ze steeds closer worden en Wilbur haar inspireert om ook te gaan streame...