Глава 13 Несподіваний поворот сюжету

106 11 0
                                    

Кіра сонно проснулась зранку та повернулась в сторонону де спав Алекс, але його там не було. Дівчина встала надягнула на себе білий шовковий халат та роздивилась всю квартиру, але хлопця ніде не було. Вона перелякалась, взяла свій телефон який лежав на тумбочці біля ліжка, набрала його номер та подзвонила. Хлопець фактично зразу взяв трубку.

— Алло.

—  Алло Алекс, де ти?

— Кіра вибач, але мені потрібно було зранку заїхати до себе взяти деякі речі.

— А ти не міг зі мною поїхати?

—  Ти так мило спала, не хотів тебе будити.

—  Ладно, що за речі ти мав взяти?

—  Прослушку та датчик стеження, сьогодні сто процентів Анна зайде до нас та захоче дізнатись про розслідування.

—  Ну це логічно, але я не розумію одного, нащо їй це все?

—  Якщо чесно то я й сам поки що нічого не розумію.

—  Ладно, я піду збиратись.

- Мені також потрібно вже виходити, до зустрічі.

— До зустрічі. Кіра поклала трубку. "Потрібно прийняти душ." Вона зайшла в ванну зняла з себе халат та зайшла в душ. Дівчина ніяк не могла нормально налаштувати воду, вона текла то гаряча то холодна. Через хвилину їй все ж таки вдалось настроїти воду та прийняти душ. Кіра вийшла з душу надягнула на себе халат та почала сушити волосся. "Все ж таки за цей період часу волосся встигло трохи відрости, на каре це вже мало похоже. Вона вдягнулась в привичну для неї форму та вийшла з будинку. По дорозі вона побачила компанію хлопців які випивали."Що за люди, з самого ранку випивають." Кіра спокійно пройшла поряд з цією компанією.

— Ти бачив яка симпатична дівчина пройшла?

— Бачив, я б її.... —Недоговоривши компанія почала заливатись сміхом.

—  Хей дівчино ви б не хотіли з нами випити? — Крикнув один з них.

 Кіра пришвидшила темп. "Боже, та що їм від мене потрібно. Хоть би вони не йшли за мною." Дівчині пощастило, компанія і не збиралась йти до неї. "Так, ладно, це не важливо, просто на наступний раз буду брала з собою якийсь предмет самозахисту. Можна навіть зараз зайти в якийсь магазин та глянути, хотя ні, в агенстві має бути якась зброя, або предмет для самооборони." Кіра навіть не замітила наскільки щвидко вона дійшла до агенства. Вона піднялась на другий поверх та зайшла в офіс.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now