Алекс з Кірою були шоковані такою інформацією. В цей час жіночка зайшла в кімнату.
— До речі я з цією всією ситуацією забула представитись, мене Анна звати, ви вже щось знайшли?
— Ми знайшли щоденник вашої дочки, вона зв'язалась з мафією, скоріше за все вона вже не жива. — Сказала Кіра.
— Господи, як же так, я ж все для неї робила, просто цілодобово працювала ради того щоб їй було добре, щоб вона ні в чому не потребувала. — Жіночка сіла на крісло, що знаходилось біля дверей і охопила обома руками своє лице.
— Нам потрібно вертатись в офіс, тут ми вже зробили все що могли. — Сказав Алекс.
— Я вас відвезу, зачекайте хвилинку. — Відповіла Анна.
— Ми все розуміємо, будемо чекати вас на вулиці. — Сказала Кіра.
Кіра з Алексом вийшли з кімнати дівчини.
— Тут щось не так, Анна явно щось не договорює. — Задумчиво сказала Кіра.
— Ти права. — Відповів Алекс.
— Мені цікаво, в неї ж явно мав бути якийсь мотив, просто так навряд чи вона б копала під мафію.
— Можливо в неї там був хлопець з яким вони розійшлися.
— Ти ж чув як Анна говорила що працює цілодобово щоб забезпечувати дівчину, скоріше за все вона це робила щоб привернути увагу матері.
— Можливо, але тоді чому саме таким способом?
— Незнаю, але Анна явно нам не все розказала.
— Ти права. — Вони вийшли з будинку, та чекали на жіночку.
*Минуло 5 хвилин*
Анна вийшла з будинку.
— Ви щось довго. — Сказала Кіра.
— Мені потрібно було заспокоїтись. Все ж таки не кожен день дочку втрачаю.
— Ви її ще не втратили. — Відповів Алекс.
— Як саме ви зв'язані з мафією? — Запитала Кіра дивлячись Анні прямо в очі.
— Та що ви таке кажете. Я ніяк з ними не зв'язана з мафією. — Жіночка почала кусати свої губи та мнути пальці.
— Якщо це справді так, тоді чому ж ви так нервуєте? — Кіра продовжувала дивитись прямо в очі.
— Ви щось плутаєте, я ще раз повторюю я ніякого відношення до мафії не маю! — Крикнула Анна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кленовий лис
Mystery / ThrillerЧи все життя реальне? Дівчина на ім'я Кіра переїжджає з маленького містечка у велике місто. Там вона знаходить роботу в детективному агенстві розслідуючи різні справи, та після одної справи про викрадення дівчина починає бачити галюцунації та дивн...