Глава 20 Маньяк крові

107 11 0
                                    

                                                                               *Понеділок 10:00*

 Кіра зайшла в офіс та оглянула всіх хто був в ньому.

—Кіра привіт. — Сказав Макс.

— І тобі привіт. — Відповіла вона.

—В нас проблеми... — Сказав Джейк дивлячись на дівчину.

—Що вже сталось? 

—Іра з Мері пропали.....— Сказав Джейк.

— Почекай, як пропали? Ви ходили до них в гості? — Кіра була шокована.

— Та були ми в них дома, їх там немає, і їхні телефони були в будинку, я трохи покопався в їхніх телефонах, але нічого особливого я не знайшов.

 —Може з ними щось сталось.... Наприклад попали в лікарню чи ще щось...

—Кіра ти мене чула? Я ж сказав що їхні телефони були в будинку.

— Виходить їх викрали. Кіра присіла на диванчик та старалась переварити те що вона почула. — Почекайте,а де Алекс?

—Алекс зараз в будинку Мері та Іри. Він шукає докази, може вдасться знайти якісь відпечатки чи ще щось. — Відповів Макс.

 —Но і це ще не всі новини... — Сказав Джейк серйозним голосом.

—Що ще? — Запитала Кіра.

— В нас появився новий маньяк, по місту були знайдені люди вбиті різними способами, але єдине що їх об'єднювало, це те що в всіх жертвах не було крові.

—Почекай.... Що? В якому сенсі не було крові? — Кіра була просто шокована такою інформацією.

—Я сам в шоці, але це так. — Відповів Джейк.

—Неначе вампір якийсь. — Сказав Макс.

—Мені якось в вампірів не віриться, і те що пропали Мері з Ірою саме зараз.... — Кіра сумно подивилась на хлопців.

—Кіра не нагнітай, і так погано, не хочеться про це думати. — Відповів Макс.

— Тобто не нагнітай? Ти що не розумієш? Тут навіть варіантів немає це або той маньяк, або мафія. — Кіра розізлилась.

 В офіс зайшов Алекс.

—Ну що вдалось щось знайти? — Запитав Джейк.

— Ніяких слідів. — Відповів Алекс.

—Глухий кут... — Макс сумно глянув на Алекса.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now