Глава 24 Викрадення,день 2

89 8 0
                                    

 Кіра проснулась від звуку відкривающихся дверей. В кімнату зайшов Ваня з тарілкою їжі.

—Ось тримай. — Хлопець поставив біля дівчини тарілку з манною кашею.

— Я це їсти не буду. — Кіра схрестила руки.

— Та мені все одно, мені сказали принести тобі їжу, я приніс.

— Хто сказав? Чому я все ще жива? Чому ви мене не вб'єте?

 Хлопець присів навпроти дівчини та взяв її за підборідок.

— Яка ж ти допитлива, мене це дратує. Ти жива, тому що нам сказали поки що тебе не вбивати.

 Кіра подивилась йому в очі. "Це мій шанс,я повинна прямо зараз вихопити ключі." Дівчина поцілувала Ваню в губи та постаралась дібратись до його ключів, які знаходились в кишені. Хлопець різко встав та відійшов від неї.

— Думала що тобі вдасться ключі вихопити? — Хлопець усміхнувся.— Хоть це і було безглуздо, але ти мене вразила. — Ваня вийшов за двері.

 Кіра подивилась на тарілку з манною кашею. "Хоть я і не хочу їсти цю кашу, але я голодна і голодувати не збираюсь." Дівчина почала їсти кашу. "Цікаво чому ж вони мене не вбили..... Може вони мене хочуть для чогось використати чи ще щось... Нічого не можу придумати.. Якщо я попробую вибігти з цієї кімнати поки хтось сюди зайде мене можуть пристрелити... Потрібно придумати щось інше." Доївши кашу Кіра сперлась до бетонної стіни. "Цей тусклий жовтий коляр мене просто вибішує, я навіть не знаю зараз день чи ніч, спати взагалі не хочеться.... Краще б мене вбили ніж я тут буду знаходитись".

*Минуло 2 години*

 В кімнату зайшов Ігор.

—Якже мені хочеться тебе вбити. — Він підійшов до Кіри та взяв її за горло.

— Ти ж брат Алекса? — Запитала Кіра. Хлопець здивувався та опустив руки.

— Звідки ти знаєш?

—Здогадалась..Чому ти мене так хочеш вбити? 

—Тому, що я ненавиджу таких людей як ти.

—Таких? Яких це таких?

—А знаєш раз я тебе не можу вбити, то можу зробити дещо інше. — Хлопець взяв одною рукою дівчину за шию, а другою почав знімати з неї одяг. "Вот блін, можливо мені вдасться ключі в нього забрати. "Коли Ігор ослабив хватку і відпустив її шию. Кіра постаралась дібратись до ключів. "Вдалось." В кімнату зайшов Ваня.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now