Глава 10 Нова справа

114 10 1
                                    

*8:00*

В кімнату до дівчат зайшов Макс.

—  Так, а ну всі швидко повставали! — Крикнув він.

— Макс ти придурок, нащо нас всіх будити з самого ранку? — Запитала сердито Мері. Кіра з Алексом сонно глянули на Макса.

—  Сьогодні після обіді ми вже їдемо. Тому давайте швидко перекусимо і підемо на озеро. — Відповів він.

—  Все одно в 8 ранку це занадто рано. — Сказав Алекс.

—  Нормально, розбудіть Іру. — Макс глянув на друзів.

—  Ти ж знаєш її ніякий шум не розбудить. — Відповіла Мері.

—  Зараз розбуджу. — Сказав Макс і вийшов з кімнати.

—  Що він вже задумав? — Сердито промовила Мері.

—  Ви чого розшумілись з самого ранку? — Сонно глянула на компанію Іра.

—  Це що сталось що ти так рано встала? — Здивувалась Мері.

— Кошмар приснився неначе наш автобус завернуло і він врізався в дерево. — Відповіла Іра.

В кімнату зайшов Макс з бутилкою води.

—  О Іра ти вже встала, ну тоді збирайся підемо зараз на озеро, після обіду ми вже їдемо додому. — Сказав Макс.

— Довбень ти збирався її водою облити? — Запитала Мері.

— Ну так, якщо її ніяк по іншому не розбудиш, ладно ви там збирайтесь, а я пішов нам бутерброди приготую. — Відповів Макс.

—  Важай не поріжся. — Сказав Алекс.

—  Не парся, я ж не настільки криворукий. — Макс вийшов з кімнати.

Кіра взяла купальник зайшла в ванну та почала переодягатись. Вона вийшла з ванни та спустилась вниз по сходах на кухню. Дівчина сіла за стіл та почала їсти, протягом двох хвилин всі вже сиділи за столом.

—  Давайте швидше я вже хочу купатись. — Сказав Макс.

— Макс, я розумію що ти вже наївся коли різав бутерброди, але ми ще голодні. — Відповів Джейк.

*Після сніданку*

Друзі пішли до озера. Кіра підійшла до води.

— БОМБОЧКАААА. — Крикнув Макс та плюхнувся в воду.

—  Вода прохолодна. — Сказала Кіра.

—  Ти ж розумієш що якщо ми зараз самі не підемо в воду нас туди затащить Макс. — Сказала Іра.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now