Глава 18 Побачення

98 8 0
                                    

Кіра з Максом їхали в машині до офісу.

—Кіра дякую тобі, якби не ти нас би вже вбили.

— Ми ж команда, мені ось цікаво хто глава мафії... — Кіра задумалась. "Якщо Ольга не розказала хто босс це означає що вона його боїться, впринципі це і так очевидно".

—Я радий що ти вступила в наше агенство, ти впевнена що Ольга здасться поліції?

— Впевнена, ти ж бачив як вона переживає за свою сестру.

—Ну це так...

— Я не розумію мотиву, нащо вони хочуть знищити наше детективне агенство? Навіть якщо ми вороги, тоді чому вони почали саме з нас? Чому не з поліції?

— Чесно кажучи я й сам не розумію.

— Вони могли б і іншим способом від нас позбутись.. Нащо весь цей план? Нащо було продумувати все це? І це викрадення Ольги, я не розумію мотиву.... Можна було б просто підірвати наше агенство, або ще щось зробити, нащо так перейматись, продумувати різні плани?

—Коли саме ти дізналась що Ольга з мафії?

—Тебе тільки це цікавить?

— На даний момент так.

—Коли Ольга захотіла показати нам де є ці документи.

—Що ж зрозуміло, знаєш якби ти не замітила медальйон ми б вже були мертві.

—Не були б ми мертвими.

— Що?

— Це ж мафія, вони холоднокровні вбивці, якби Ольга захотіла вона б не стала нас слухати, а просто вбила б.

— Тоді чому нас не вбили?

— Не знаю, тут явно щось не так, якби захотіли нас би ще тоді вбили, а не показували цей концерт з Ольгою коли її били, нами грають як маріонетками.

—Це правда, нас сто процентів бачили тоді. 

—Для чого їм влаштовувати це все? — Кіра задумалась. — Емоції Ольги були справжніми коли я говорила про Мішель.

— Це правда такі емоції підробити не можливо.

  Макс з Кірою під'їхали до офісу. Вони вийшли з машини.

— Ти замітив?

— Що саме?

— З Алексом щось не так, він став зовсім не таким, і агенству він перестав допомагати чи це просто мені так здається.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now