Britney wstała pierwsza. Nie chciało jej się wstawać z łóżka więc chwilę poleżała. Pomyślała sobie o tym, że nigdy nie widziała rodziców Nowego.
Ejjjj wstawaj!!!! - Powiedziała kołysząc Nowakiem.
Zostaw!
no weź..
Dobra, co chcesz?
Może byśmy pojechali dzisiaj do twoich rodziców? Chce ich poznać! Poza tym ja mam zwolnienie a ty masz na noc? - Zapytała. trochę nie zręcznie, bo bała się odpowiedzi.
Yyy.. Niby możemy do nich pojechać ale oni mieszkają w Katowicach..
Spoko!! Mi to nie przeszkadza. - Powiedziała i wstała z łóżka, i poszła do kuchni zrobić śniadanie.
Ojoj.. - Powiedział Nowak, a Britney go nie słyszała na szczęście.
Gabryś przyszedł do kuchni, i zobaczył kanapki.
Ooo to dla mnie??
Nie!! dla mnie!
kochanie no.. - Powiedział Gabryś i zrobił słodkie oczka.
Nie!! Nie nabiore się na to! Jestem głodna!
Ale ty jesteś..
Sam se zrób! - Powiedziała i wzięła talerz, i poszła do salonu. Nowak nic nie mówił tylko poszedł się ubrać.
hej?? Masz tutaj jedna kanapkę. Widziałam że sobie nic do jedzenia nie zrobiłeś.. - Powiedziała cicho Britney.
Dzięki. Ubierz się i jedziemy.
Okej! - Powiedziała szybko i się ubrala.
Para poszła do samochodu. Nic do siebie nie mówili, tylko leciała cicho muzyka w radiu.
ile jeszcze? - zapytała Britney, bo było troszkę nie zręcznie tak w ciszy.
Yyy- 2 godziny.
Okej.. jesteś na mnie wkurzony za te kanapki czy co?
No!! wiesz jak ja lubię kanapki z pasztetem!!
No przepraszam!!! - Powiedziała i poczochrała chłopaka po głowie, a następnie dla całusa w policzek.
Przeprosiny przyjęte!.
(1,5 godziny później)
jesteśmy! - Powiedział nowak, parkując przed eleganckim domem
Wow!
no.. - Powiedział Gabryś, jakby smutny? Nie miał kontaktu z rodzicami ponad 3 lata, więc się trochę bał.
chodźmy!!!
okej okej! - Odpowiedział Gabryś i poszli pod bramkę, Britney zadzwoniła pod domofon.
-Otwarte! - Powiedziała kobieta przez domofon.
Chodźmy! - Powiedziała podekscytowana dziewczyna
_________
przepraszam że wczoraj nie było żadnej części, ale tak wyszło.
CZYTASZ
britneyxnowy *ZOSTAJE POPRAWIONE*
AçãoFanfik o parze z serialu Na Sygnale!! Pisany był jakieś 2 lata temu więc troszke nieaktualne są postacie, zwiazki itp 😁😁 Zakończona 7 Października 2022r.