(19)

373 11 2
                                    

Po dyżurze para się spotkała w bazie żeby iść wspólnie do domu

hejj - Powiedziała Britney siedząc na kanapie. W pokoju również był Piotr, Kuba, Basia, Sonia, Anna i Wiktor. Benio był w swoim gabinecie, a Martynka w domu.

No hej - Powiedziała nowy i pocałował ukochaną, ledwo ktoś zwracał na to uwagę bo inni rozmawiali między sobą.

Idziemy?

Czekaj przebiorę się.

Okej.

Chłopak poszedł do szatni, a Britney zaczęła gadać w tym czasie z Sonią.

No i co z Tomkiem? - Zapytała blondynka.

Poszedł siedzieć - Odpowiedziała Sonia.

Dobrze mu tak, chcesz wiedzieć sekret? - Zapytała Britney.

Sonia się porozglądała czy nikt nie słucha i odpowiedziała na to

No dawaj!

Wiesz że Benio ciebie kocha?

Co? Na pewno?

Tak, żałuję że ciebie wtedy zwolnił. Sam mi powiedział bo rozmawiałam z nim. Mówił że boi sie-. - Britney nie dokończyła bo Nowak podszedł do niej.

Już gotowy jestem!

Napisze ci - Powiedziała po cichu Britney, i wyszła z pokoju.

Do widzenia! - Pożegnała się ze wszystkimi, i trzymając za rękę Nowaka wyszła z pokoju.

to co? Kierunek dom? - Zapytał.

Tak!

Dobrze!
*w domu*

Sonia, dopiero dotarłam do domu! Ale już ci pisze! - Napisała do Sonii Britney

Dobra! Tylko się streszczaj.

Dobra no to Benio się boi zrobić pierwszego kroku, więc jak jesteś jeszcze w pracy możesz do niego podejść czy cos.

Dobra idę, Narazie! - Napisała Sonia Britney.

Powodzenia!

Czyli Sonia jednak odwzajemnia uczucia Benia.. - Pomyślała sobie Britney, ale Nowak odciął ja od myśli.

Halo?? Żyjesz?

Yyy ty mówiłeś do mnie?

No tak!!

A sory..

Co robisz? - Zapytał Nowak. - O czym tak myślisz? - dodał.

Bo wiesz, Benio kocha Sonię i Sonia poszła do niego do biura i jestem ciekawa co się stanie.

Benio chyba ci coś mówił żebyś jej nie mówiła!

No ale on nie musi się dowiedzieć.. Chyba że Sonia mu powie.. Ojoj

Boże Britney co ty znowu narobiłaś - Zaśmiał się nowak.

Niewiem!! Ałł-

Co się dzieje?

Ciąg dalszy nastąpi
________

Kochani, nie mam już pomysłów. Mam dalej toczyć ta opowieść, czy zrobić nowa o np awi?

britneyxnowy *ZOSTAJE POPRAWIONE*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz