(14)

429 14 1
                                    

Para się przez chwilę przytulała ale się zrobiło późno. Tak dokładnie to była ok. 21 a Nowy miał dyżur na noc, więc musiał się pójść przygotować

Dobra już koniec! - Powiedział stanowczo

No ale dlaczego?

Za godzinę zaczynam dyżur!!!

Aaa no to okej zrobię ci coś do jedzenia.

Dobra a ja się ubiorę.

Dobra! - Powiedziała blondynka i pobiegła do kuchni.

Britney zrobiła chłopakowi kanapki, oczywiście z pasztetem.

Daje ci twoje jedzenie na stolik, okej?! - Wykrzyczała Britney, ale nie usłyszała odpowiedzi.

Gabryś nie baw się ze mną, choć po jedzenie!! - Wykrzyczała wkurzona już dziewczyna. Znowu nie dostała odpowiedzi, więc poszła poszukać chłopaka. Nigdzie go nie było, ale zauważyła zapalone światło w łazience i weszła tam.

Co ty robisz?! Głuchy jesteś czy co? Wołam cię jak głupia a ty sobie muzyki słuchasz! - Wykrzyczała wkurzona blondynka.

No ejj..

Nie odzywasz się do mnie! - powiedziala wkurzona i obrażona dziewczyna.

Obrażalska..

*chwilę później*

Nowak poszedł do sypialni po ciuchy, znalazł tam Britney śmiejącą się do telefonu.

Co robisz? - Zapytał zaciekawiony Gabryś.

Pisze z kimś - odpowiedziała dyzbko i krótko dziewczyna

A z kim?

Jezu co cię to tak interesuje?! Idź lepiej do pracy już bo się spóźnisz.

Okej.. - Powiedział Gabryś, takim głosem jakby mu było przykro, Ale Britney to nie tknęło.

Nowak wyszedł z domu i poszedł na nogach do pracy. Britney poszła się przebrać w piżamkę i położyła się do łóżka. Cały czas pisała z Sonią, bo jej się nudziło a Sonia czekała na Nowaka w pracy bo miała z nim dyżur.

-dobra Britney ja juz koncze bo przyszedł twoj chłopak.-

-Okej narazie-

Dobra a ja mogę już iść spać! - pomyślą sobie Bronka.

Julka już się położyła do łóżka, podłączyła telefon do ładowarki i poszła spać.

________________

hejoooo!! Ogólnie to za niedługo wyjdzie następny rozdział, a jak chcecie możecie wpaść na mojego tiktoka svqnalka :) Narazie!!

britneyxnowy *ZOSTAJE POPRAWIONE*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz