Po paru godzinach, Britney się nudziła a z faktem że lepiej się czuję postanowiła pójść sobie na bazę.
*pod szpitalem*
O hej Britney - powiedział Piotr jak już odwiózł pacjenta na sor.
No cześć!
Co ty tu robisz? - zapytał - przecież załatwiliśmy ci zwolnienie - dodał.
Nudziło mi się i się lepiej poczułam, więc przeszłam - powiedziała.
Ojj Britney Britney.. Dobra idę na bazę, idziesz ze mną?
Jasne chodźmy.
*w bazie*
W bazie siedziała sobie Sonia i gadała z Kubą, a Nowak robił sobie kawę.
Patrzcie kto nas odwiedził - powiedział Piotr i wskazał na Britney.
Tadaaaam - powiedziała Britney.
(każdy się przywitał z Britney itp.)
Britney usiadła sobie obok Sonii ponieważ Kuba dostał wezwanie. (jeździł z Banachem i Martyną)
Słyszałam że dostałaś niezłego kaca - powiedziała Sonia.
Weź mi nawet nie przypominaj.. Poprostu się nachlałam i już. A właściwie jak zaczęłyśmy temat, to co robiłaś z Beniem wczoraj? - powiedziała czarującym głosem Britney.
Yyy w sensie?
No w sensie, że wczoraj Benio przyszedł na bazę i kazał ci przyjść do niego po dyżurze do biura załatwić coś ważnego? - powiedziała Britney jakby nie wiedziała co się działo.
Niewiem czy ci powiedzieć no bo ty jesteś.. no jesteś tylko jedna i wszyscy wiemy że ci nie można ufać.
Ta Sonia nie powiem nikomu!!
No dobra. No wiesz w biurze gadaliśmy no i nawet nie pamiętam jak ale no całowaliśmy się i takie tam. No i poszliśmy do Benia i- - Sonia patrzyła się na Britney, jak jej szczeka opada lekko. - i po wyrazie na twarzy to pewnie się domyślasz co się działo. - dodała po chwili przerwy.
TY Z BENIEM?! - wykrzyknęła na cały pokój, że ci co byli w socjalnym (czyli Anna, Piotr i Nowak) usłyszeli.
Sonia zaczął się patrzeć na Britney wkurzony wzrokiem, jakby się nie spodziewała że Britney wygada lub coś.
Britney miałaś siedzieć cicho! - wymruczala Sonia tak, se tylko Britney słyszała.
Soniaaaa? - powiedział Piotr i podszedł do dziewczyn.
Słucham Piotruś. - powiedziała lekceważącym głosem .
Wiemy co robiłaś w biurze, ale że jeszcze poszłaś z Beniem do jego domu? No tego to się nie spodziewałem..
Piotrek, mógłbyś się zająć swoimi sprawami? - zapytała Sonia.
No wiesz to jest tak jakby nasza sprawa - powiedział tym razem Nowak, który również podszedł do dziewczyn.
Tylko Anka siedziała cicho i nikt nie zwracał na nią uwagi, a tak naprawdę to podsłuchiwała wszystko żeby potem powiedzieć to Wiktorowi.
No widzisz Sonia? Teraz jesteś zmuszona nam coś powiedzieć!! - powiedziała Britney jakby coś oczekiwała.
Czyli? - zapytała Sonia.
No czy do czegoś doszło??
No może tak może nie..
Tak czy nie?! Już się nie cierpliwie!! - powiedziała Britney.
No tak jezu!! I jeszcze odpowiem trochę szybciej, tak jesteśmy razem. Ulżyło? - powiedziała Sonia i nawet nie czekała na odpowiedź tylko wybiegła z bazy trzaskając drzwiami. Nie lubiła być zmuszana do czegoś.
No to się wkurzyła.. - powiedział Nowy.
___________CZEŚĆ KOCHANII!!!!! przepraszam że nie było rozdziałów, ale wena mi uciekła a nauka również.. No masakra. Ogólnie to nie ma w tej części za bardzo notney, za co bardzo przepraszam ale chcę wprowadzić. nowy wątek . Buziaki 🧡🧡🧡🧡🧡
CZYTASZ
britneyxnowy *ZOSTAJE POPRAWIONE*
ActionFanfik o parze z serialu Na Sygnale!! Pisany był jakieś 2 lata temu więc troszke nieaktualne są postacie, zwiazki itp 😁😁 Zakończona 7 Października 2022r.