Cehennem: 7

418 85 34
                                    


Tanrım, yürek yemiş olmalıyım.

Felix yüzünde dünden beri bir kere solmamış gülümsemesiyle dün ayrıldıkları yerde turluyordu bahçede. Sabaha karşı şiddetli bir biçimde yağmur yağmışken hava hâlâ gri bulutlarla kaplıydı.

Avucunun içindeki bilekliğe baktı Prens için ördüğü. El dokumasındaki fazlalık ipliklerden sağlam ve güzel olanları seçerek yapmıştı.

Yanlış anlar mı acaba?
Zaten ufacık bir şey gerçi... Hiç vermesem daha mı iyi? Gerçi gelmeyebilir de.

"Bilekliğin ne kadar güzel."

Felix başını kaldırıp karşısındaki Prens'i görünce panikleyerek avucunu kapattı.

"Prens!"

Prens mahcupça bakışlarını oğlanın elinden yüzüne çevirdi.

"Özür dilerim, özel bir şey olduğunu sanmıyordum. Hem fark edersin diye düşünmüştüm beni ben gelene kadar."

"Hayır hayır! Zaten..."

Felix utanarak bilekliği tuttuğu sağ elini açıp Prens'e uzattı.

"...Sanaydı. Arkamı kolladığın için teşekkür etmek istemiştim."

Prens şaşkınlıkla önce bilekliğe ardından oğlana baktı.

"Bana mı? Gerçekten mi?"

Felix utanarak başını salladığında Prens bilekliği dikkatlice kavrayarak inceledi. Gayet basitti aslında; açık mavi, koyu mavi ve beyaz bir ip değişik bir örüntüyle örülmüştü sıkı sıkı.

"Çok ufak bir şey, keşke sana daha güzel bir şekilde teşekkür edebilseydim ancak işte..."

"Çok beğendim... Yani, gerçekten..."

Hyunjin'in gözlerinden okunan sevinç Felix'in garibine gitmişti.

Bir ip parçası bu kadar sevindirebiliyor mu seni?

"Takar mısın lütfen?"

Prens uzun kollusunu sıyırıp bileğini uzattığında Felix gülerek başını sallayıp bilekliği tekrar eline aldı. Bilekliği gevşetip Prens'in bileğine geçirmiş, ardından bilekliği sıkarak sıkı bir düğüm atmıştı.

"İşte."

"Felix, gerçekten çok teşekkür ederim... Hiç bir şey yapmamıştım bile halbuki senin için."

Sıska oğlanın yanakları kızardı ve geriledi. Durdukları yerde tekrar ilerlemeye başlamışlardı D bloğuna.

"Beğenmene çok sevindim. Nasılsın peki?"

"Yediğim son dayağı diyorsan iyiyim gördüğün gibi. Onun dışında hava o kadar kapalı ki, biraz durgun yapıyor beni."

"Sorma, yağmuru hiç sevmiyorum."

"Ben de."

İkili D bloğunun önüne geldiğinde Hyunjin etrafını kolaçan ettikten sonra D bloğunu işaret etti.

Divine Comedy (신곡) • hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin