Cehennem: 9

407 82 74
                                    


Fanart credit: @ Hige_Law // twitter

Felix D bloğa girmeyi başardığında avuç içleri çiziklerle dolmuştu tek başına cama tırmanmaya çalışmaktan.

Kalçası da sızlıyordu üstelik yine sürekli düştüğünden tırmanmaya çalışırken.

Boş binanın içinde temkinli bir şekilde üst kata çıkmaya başladı. Yemekhanedeki olaydan beri iki gün geçmişti. Normalde aldıkları ceza şuydu kavga sonrası; müdüre görülür-öncesinde genellikle sağlam bir dayak olurdu tabii- ardından bir gün boyunca tek kişilik ceza odasında kalınırdı. Işık yok, yemek yok.

Ancak Prens'in çoktan dışarı çıkması gerekiyordu.

Sıska oğlan çatı katına vardığında soluklanıp kapıyı yavaşça açtı.

"Prens..."

Yerde uzanan oğlan yavaşça oturur pozisyona geçti, ardından kapıya çevirdi başını.

"Hey."

Hyunjin hiçbir şey olmamış gibi Felix'e gülümsediğinde Felix şaşkınca yanına ilerledi. Prens'in yanında diz çöküp yüzünü inceledi dikkatlice.

"Sen iyi misin Prens?"

"Prens..."

Hyunjin kendi kendine güldüğünde Felix'in kaşları çatıldı. Hyunjin devam etti.

"Yorgunum Felix."

Yüzündeki o gülümseme bir anda yok olmuştu, o kahverengi gözleri simsiyah kesilmişti sanki.

"Anlat bana, senin için buradayım."

Prens bir süre bir şey demeden Felix'in gözlerinin içine baktı samimiyetini ölçüyormuş, içini okuyormuşçasına.

"Ben... Tüm bunların bir anlamı var mı Felix? Güneşi doğurmanın bir anlamı var mı yarın?"

Prens sorduğunda Felix bir süre şaşkınlığını atmak için bekledi, ardından Prens'in eline uzattı ellerini.

Oğlanın ellerini elleri içine alıp gözlerinin içine baktı.

"Var tabii ki. Sen ressam olacaksın, ben de terzi gibi bir şey olacağım buradan çıktıktan sonra..."

Cümlesini bitirdiğinde Prens güldü, bu sıska oğlanı da güldürmüştü.

"...Sana hayranım; göğüs gerdiğin her bir zorluğa da. Arkanda olan insanlar kadar karşına aldıkların... Ama kendinden ne kadar ödün verdiğini görmek kalbimi kırmaya başladı Prens."

Felix'in her kelimesinde haklı olduğunu biliyordu Prens de. O yüzden çaresizce başını salladı. Başını aşağı eğdiğinde ellerini kavrayan yaralı elleri gördü.

"Ellerin."

Sıska oğlan kendi ellerine baktığında ellerini hızlıca Hyunjin'in ellerinden çekti.

"Oh, özür dilerim. Kötü duruyorlar bir de değil mi?"

Hyunjin oğlanın ellerini tekrar kavrayarak inceledi.

Divine Comedy (신곡) • hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin