Cehennem: 8

399 80 16
                                    



''Geçen gün seninle dolaştığımızı söylediğimde çocuklardan teki gerçekten Krallık mensubu musun diye sordu biliyor musun?''

Felix gülerek anlattığında Hyunjin yan yana uzandıkları çatı katında doğrularak Felix'e baktı.

''Tanrım... Ciddi misin?''

Felix kıkırtılarla başını salladığında Hyunjin kahkahalarla tekrar oğlanın yanına uzandı.

''Ah şu çocuklar...''

''Çok yaşlıymışsın gibi konuştun Prens.''

Prens gözlerini yumdu. Tepelerinde bir tane bile bulut yokken çok daha hoştu burası, Felix yüzündeki tebessümle başını Prens'e çevirdi. Burayı ilk keşfedişinin üzerinden üç gün geçmiş, dün kararlaştırdıkları üzere bugün bir kez daha özel yerlerindelerdi.

''Yaşlı hissediyorum.''

''Kaç gibi?''

''50? 60?''

''Acaba 50 yaşına geldiğinde nerede ne yapıyor olurdun Prens?"

Prens de başını Felix'e çevirdiğinde biraz düşündü önce.

''Bilmem. İş olarak diyorsan, ressam olmayı çok isterdim. Kendi çapımda çizim yapıyorum elimdeki malzemelerle yapabildiğim kadar.''

''Gerçekten mi? Hiç çizimin var mı bana gösterebileceğin?''

''Güzel çizmiyorum öncelikle, amatörce bir şeyler işte. Ama görmek istersen sonraki buluşmamızda getirebilirim. Ya sen? Buradan çıkınca ne yapmak isterdin?''

''Ben... İlk önceliğim nereden geldiğimi öğrenmek olurdu sanırım.''

''İsmin yüzünden değil mi?''

Felix başını sallayarak devam etti.

''Evet. Onun dışında iş alanında el işinde kendimi geliştirebilirim. Komik gelebilir ama belki terzi olurum...''

''Neden komik olsun ki? Sadece bu çok mütemazi bir hayal, terzilerin başı oluyor mu? Böyle kıyafet tasarlayan vesaire...''

''Kitaplarda öyle bir şeye rastlamadım. Çok merak ediyorum, dışarısı nasıldır Prens? İnsanlar müdireye benzemiyordur değil mi? Ya da şu gardiyanlara.''

''Eminim en kötülerini biz kaptık bu yüzden dışarıda sadece iyiler kalmış olmalı.''

''Bu... Cidden mantıklı.''

''Değil mi?''


''Prens orada.''

Jiyong Felix'i dürttüğünde yemek sırasından dolu tepsileriyle, Felix gülümseyerek etrafına bakındı.

''Nerede?''

Jiyong'un göstermesine gerek kalmadan bulduğunda Felix'in gözleri Prens'i, gülümsemesi genişledi.

''Burası nasıl? Prens manzaralı.''

Divine Comedy (신곡) • hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin