Araf: 5

442 78 46
                                    



"Ji, bugün akşamüstüne kadar boşsun, değil mi?"

Felix sabah kahvaltıda gergince sorduğunda Jiyong başını salladı merakla.

"Evet, neden?"

"Benimle bir yere gelmeni istiyorum. Prens ve Jay de orada olacak. Bir şey konuşmamız, sana bir şey anlatmamız lazım.

Özel."


"Siz delirmişsiniz."

Jiyong başını iki yana sallayıp terk edilmiş idare odasındaki sandalyelerden tekine oturduğunda Felix elini oğlanın koluna koydu.

"Ji, neyimiz var kaybedeceğimiz? Sağlık? Para? Haysiyet? Ne var elimizde?"

"Diğerleri ne olacak? Sizi anında ispiyonlarlar ayaklanmaya dahil olmak istemeyenler."

"Onu da düşündük. Ortalığı temizleyecek belli başlı kişiler olacak bizimle."

Hyunjin öne çıkıp konuştuğunda odadaki bir diğer isim, Jay de devam etti.

"Görevli kadrodan herkes indirildikten sonra kapıları açacağız."

"Ya dışarıdakiler?"

"Önce içeriyi bitirmemiz lazım en temiz şekilde. Sonrasında geleceğimizden haberleri olmayacağından gafil avlayabiliriz onları."

"İçeride kaç kişi var demiştin Jay?"

Hyunjin sorduğunda Jay masanın üzerindeki kalemi alıp masaya eğildi ve yazmaya başladı müsbette kağıda.

"Dışarıda dört gececi dört öğlenci 8 kişi var bildiğim kadarıyla, bundan iki üç ay önce öyle duymuştum idareyi dinlerken."

Hyunjin devam etti.

"Bir kişi iki kata bakıyor. A blokta 6 kişi var yani, idarenin oradaki fazladan iki kişiyle sekiz eder. Diğer bloklarda da üçer kişi. İçeriye bakan giriş kapısında da iki kişi var. Nöbetlere dikkat etmemiz halinde 20 görevli eder. Nöbet değişimine denk gelmemiz halinde 40 kişiye yakın, o yüzden saatlere dikkat etmemiz lazım."

"En az 50 kişiye ihtiyacımız var ki o da 20 görevli diye hesaplarsak."

Jiyong boğazını temizleyerek söz aldı.

"Güvendiğim insanlar var."

Felix oğlanın bu dediği üzerine gülerek sıkı sıkı sarıldı Jiyong'un boynuna hemen yanı başında. Jay ve Hyunjin de gülerek yumruk tokuşturmuştu.

"Ji! Varsın!"

Jiyong zor da olsa gülümsedi, aklına takılan fazlaca şey vardı.

"Galiba öyle gözüküyor... Peki, ne zaman yapıyoruz bunu?"

Hyunjin cevapladı oğlanı ciddiyetini geri kazanarak.

"Üç hafta sonra Lotus festivali var, müdür festival günlerinde genelde buraya gelmez. Bu sefer gelse bile her halükarda akşam beşte çıkıyor.
Her ne kadar şu an taslakta bir plan olsa da saat akşam 6 gibi müdürün odasından bize lazım olacak şeyleri temin etmemiz lazım."

Divine Comedy (신곡) • hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin