"Az kaldı."Felix Prens'in dudaklarına uzanıp oğlanın dudaklarına bir öpücük kondurdu.
O geri çekilmek için hamle yapacağı sıradaysa Prens ellerini oğlanın beline yerleştirip engelledi."Korkuyor musun sevgilim?"
"Biraz. Sen?"
Prens oğlanın alnına bir öpücük bıraktı ve cevapladı.
"Korkmuyorum artık.
Korkmaktan çok sıkıldım."
Bu bakışın bana çok yabancı Prens; sevgilim.
•
"Bana güveniyorsunuz değil mi? San? Choi? Jongin?"
Çocuklar başlarıyla onayladıklarında terk edilmiş D blok tarafında oldukları için fazlasıyla endişeli duruyorlardı. Felix çocukların önünde diz çöküp kollarını iki yana açtı.
"Jin'in sözünü dinleyin ve bizi bekleyin tamam mı? Çok geçmeden geleceğiz."
Çocuklar ona sıkı sıkı sarılırken Felix'in burnu sızladı ancak çocukları endişelendirmemek için kendini sıkarak gülümsedi.
"Hadi şimdi. Sığınak biraz karanlık ama bu fenerler size yeter de artar. Sabredin, tamam mı?"
Çocuklar ayrıldığında Jiyong çocukların içeriye geçmesine yardımcı oldu. Hemen içeride de onları karşılayacak Jay hazırda bekliyordu.
"Çocuklara yolu göster Jay."
Felix seslendiğinde hemen arkasındaki Hyunjin elini oğlanın omzuna koydu.
"Çocuklar güvende olacak, emin ol sevgilim."
•
"Şimdiye gelmesi lazımdı."
Felix gergince fısıldadı.
"Felix."
Jiyong ve Felix odalarında kapının hemen yanında pusuda beklerken Jiyong fısıldamıştı.
"Efendim?"
"Bana bir şey olursa, iyi ki tanışmışız Felix..."
Sıska oğlanın boğazı düğüm düğüm oldu, bir şey diyemedi.
"Sen olmasaydın-şaka yapmıyorum- çoktan öbür tarafı boylamıştım."
"Jiyong..."
"Umarım bunu başarırız Lix. Dışarıyı seninle görmeyi çok isterim."
"Ben de Ji, ben de. Ama unutma, buradan beraber kurtulacağız."
Jiyong güldü.
"Peki sence... Tanrı beni affeder mi?"
"Eminim-"
Yan odanın kapısının gıcırtısı duyulduğunda Felix istemsizce nefesini tuttu. Jiyong elindeki bıçağı kaldırdı adım sesleri duyulmaya başlandığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Divine Comedy (신곡) • hyunlix
Fiksi Penggemar"Onlar için geri geleceğim, yoksa nasıl bir prens olurum? Ancak şimdi, benimle gel Felix. Birlikte kaçalım buradan." Burası K. yetimhanesi. Bir yetimhaneden çok mezbahaya benziyordu gerçi. •Hwang Hyunjin x Lee Felix hayran kurgu...