𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-4

78 9 0
                                    

WARNING ⚠️  there are some scenes that are 16+

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

WARNING ⚠️  there are some scenes that are 16+. You can read but please don't imagine yaa !

Aurora membuka matanya. Kepalanya terasa pening sekali.

Tubuhnya juga terasa sejuk seakan tiada seurat benang yang dipakai olehnya.

Matanya terbeliak. Wanita itu mengangkat comforter yang menutup tubuhnya.

"Shit.", makinya perlahan.

Matanya melihat sekeliling. Itu bukan bilik yang dia inapi sebelum ini.

Bunyi dari dalam bilik air menarik perhatiannya. 

Seonghwa keluar daripada bilik air dengan keadaan dirinya yang separa terdedah.

"Good morning sayang. Hwa ganggu tidur sayang ke ?", lelaki itu duduk di tepi katil.

"Apa yang berlaku malam tadi ?", soal Aurora.

Seonghwa memandangnya lama sebelum kembali tersenyum.

"Just us doing that 'thing'. Yang dah berbulan lama kita tangguh sebab sayang tengah pregnant.", balasnya selamba.

Ppap!

Aurora menampar wajah Seonghwa.

"I'm so sorry. Aurora terkejut. I am truly sorry.", dia mengusap pipi lelaki itu yang baru sahaja dilempang olehnya.

"Oh no. Does it hurt ?", muka Aurora betul - betul nampak risau.

Seonghwa mengambil tangan Aurora lalu digenggam dengan erat.

"You know what. Aurora memang tak pandai nak marah lama - lama. Hati tu lembut sangat.", senyum lelaki itu.

Terdiam wanita itu.

"Look. Hwa datang sini nak minta maaf pada Aurora. For leaving you alone."

"Masa itu Hwa takut. Terlalu takut untuk hilang isteri Hwa. You sacrifice your life for someone else. I'm so mad with you who is always make the others as your priority. More than yourself."

"Tapi hari berganti hari, Hwa sedar yang Hwa terlalu overprotective terhadap Aurora. I'm holding you to hard until I broke your heart into pieces without me realising it.", jelas Seonghwa panjang penuh dengan perasaan.

"Boleh Hwa dapat peluang untuk betulkan semula keadaan. Jadi suami dan appa yang terbaik buat sayang dan anak kita?", matanya memandang tepat ke arah Aurora.

Wanita itu terdiam lagi.

"Aurora? Dengar ta-"

Satu kucupan mendarat di bibir Seonghwa.

Aurora tersenyum kecil. Begitu juga dengan lelaki itu.

"I forgive you ", jawab Aurora lalu memberikan pelukan kepada suaminya.

"and I love you sayang.", sambungnya.

Seonghwa mulai emosi mendengar jawapan isterinya.

Lelaki itu terus menangis selepas berada dalam pelukan Aurora.

"Tak hilang lagi awak punya gembeng ya ?", tanya Aurora sambil tergelak.

Barangkali itu kerana pembawakan budak.

-----------------------------------------------------------

"Hwa, nak itu boleh ?", tunjuk Aurora kearah gula-gula kapas yang dijual di sebuah kiosk didalam taman tema.

"Satu sahaja.", balas lelaki itu ringkas.

"Heh thank youu.", sengih Aurora.

Pasangan itu berjalan mengelilingi taman tema di Busan itu.

Itu semua permintaan Aurora. Katanya buat memori terakhir mereka berdua sebelum melahirkan.

"Nak naik itu boleh ?", kali ini roller coaster pula dituding olehnya.

"Kalau rasa nak jadi wanita pertama melahirkan anak masa naik roller coaster, sila lah cuba.", sindir suaminya.

Aurora berdecit.

"Ala teringin nak naik !", cebiknya.

"Tak bolehlah! Orang mengandung mana boleh naik ! Bahaya woo !", marah Seonghwa.

"Okay kalau tak boleh, Aurora nak Hwa yang naik. Please Please Please. Baby mengidam. ", Aurora memegang lengan suaminya merayu untuk lelaki itu menunaikan permintaannya.

"Memang tak lah Hwa naik. Tahukan Hwa ada acrophobia ?", tolak lelaki itu.

Aurora berpeluk tubuh. Merajuk.

"Hwa tak sayang Aurora. Biarlah sayang dengan baby mati kempunan tak dapat naik roller coaster."

Lelaki itu meraup wajah dengan kasar.

"Dah mulalah sebut mati ugut apa semua. Ish benci betullah dia ni !", Seonghwa mengatur langkah pergi meninggalkan Aurora.

"Nak pergi mana itu ?!", jeritnya.

"TADI KATA SURUH NAIK ROLLER COASTER! INI NAK NAIKLAH INI ! TANYA LAGI ! STRESSLAH AKU DENGAN PEREMPUAN !", jerit Seonghwa geram.

Terus ceria wajah Aurora.

-‐--------------------------------------------------------------

"LOVE YOU PARK SEONGHWA ! FIGHTING MY LOVE!", jerit Aurora dari tepi.

Sakit pula hati member dapat bini kaki ugut ini.

"Diam eh diam.", aku membebel.

Makin dimarah makin dibuat mini love.

Tak fahamlah aku!

"Hwa ! Jangan lupa jerit okey ?", tambahnya sebelum roller coaster ini mula bergerak.

Aku memaut kuat sambil memejamkan mata serapat yang boleh.

Menakutkan. Baik dari kelajuan sampailah ke ketinggiannya.

Sampai di puncak track , aku cuba mengintai keadaan dibawah.

"Shi- this is to high."

Aku menarik nafas panjang dan

"ARGHHHHHHHHHHHHH ! AURORA PARK I HATE YOUUUUUUUU !"

"ARGHHHHHHHHHHHHH ! AURORA PARK I HATE YOUUUUUUUU !"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] AURORAWhere stories live. Discover now