𝐭𝐰𝐞𝐥𝐯𝐞

166 20 78
                                    

aurora_jung

Liked by jjongst_ , yunshiber and 304 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by jjongst_ , yunshiber and 304 others

aurora_jung   happy birthday sweetheart ! future daddy comin thru @/hwa.seong ❤♡

captainjoong_  dah jadi abah dah kawan aku

atinyistiny  ada iras iras member @/ateez_official_ lah

hwa.seong    ❤♡♡❤

hwa.seong  @/atinyistiny ouh yeke ? tapi saya lagi handsome.

"Duduk sebelah pun nak bagi love dekat komen ke ?", Aurora memandang ke arah Seonghwa yang sedang melayari instagram.

"Nak Hwa bagi love kat mana ? Leher ?", soal Seonghwa dengan muka gatalnya.

Saja lelaki itu mengereng mendekati isterinya.

"Heh sabar ada budak dalam ini. Jangan nak miang sangat.", Aurora menunjuk perutnya yang sedikit berbukit itu. Kandungannya ketika itu baru mencecah 3 bulan.

"Alah Hwa gurau sajalah.", hidung Aurora dicuit.

"Semalam kan, Hwa ada bacalah pasal ibu - ibu mengandung . Baby dalam perut sayang saiz dia macam buah plum. Kecil comel. ", kata lelaki itu penuh kesungguhan . Kepalanya diletakkan bersebelahan dengan perut si isteri.

"Baby. Ini appa awak. Membesar dengan baik tau baby. Jangan susahkan eomma awak. Appa dah janji dengan eomma yang appa akan jaga kamu berdua.", lelaki itu berkomunikasi dengan si anak.

Knock knock !

Pintu rumah pasangan itu diketuk. Kedua-duanya memandang satu sama lain.

"Hwa pergi buka pintu sekejap. Awak dengan baby jangan bergerak. Duduk rehat.", pesan Seonghwa beserta senyuman. Lain macam aura kebapaan lelaki itu.

Pintu dibuka.

"Mama ?", Seonghwa terkejut. Susuk tubuh ibunya terpacul dihadapan rumahnya.

"Masuklah mama. Aurora pergi buatkan air dahulu.", Aurora berdiri di sebelah suaminya.

"Sayang, kan Hwa suruh duduk diam - diam.", marah lelaki itu dengan nada perlahan.

"Mama sekejap saja. By the way, tahniah buat kamu berdua. Mama harap kamu jaga baik - baiklah cucu mama dalam kandungan itu.", kata Puan Park beserta sedikit senyuman yang tercalit diwajahnya.

"Thank you mama. Betul ke mama tak mahu masuk sekejap ?", Seonghwa menyoal lagi sekali namun wanita tua itu tetap dengan jawapannya.

"Tak lah. Mama datang pun sebab mama nak ucapkan tahniah saja.", balas Puan Park.

"Lah kan boleh saja kita call. Lagipun bukannya dekat mama nak datang sini.", berkerut dahi Aurora menegur ibu mertuanya.

"Mama pergi dululah. Jangan lupa makan vitamin, jaga kesihatan. Seonghwa pastikan kamu ikut Aurora bila ada check up. Faham ?", pesan Puan Park yang membuatkan suami isteri itu terkedu.

[C] AURORAWhere stories live. Discover now