nineteen

250 22 0
                                    

Bir ay sonra

"Chanyeol iyiyim gerçekten iyiyim." Ofladı "bak birkaç gün daha erteleyebilirim açılışı." Başımı olumsuzca salladım. "Gerçekten iyiyim. Doktor da dedi kolum eskisi kadar iyi,"

Uzandı, çekti beni kucağına. "Baekhyun, gerçekten dikkat çeken bir açılış yapacağız. Basın da olacak. Eğer el ele poz vermek istemezsen anlarım." Başını olumsuzca salladım yeniden.

"Neden istemeyeyim ki? Biz sevgiliyiz Chanyeol. Ben insanların karşısında bırakmak için tutmadım elini." Yaklaştım, öptüm gamzesinden. "Bu gece, çok güzel geçecek."

"Umarım, umarım güzel geçecek güzelim." Yaklaştı birleştirdi dudaklarımızı. Ellerim ensesine giderken iyice oturdum kucağına.

Bu gece yeni şirketin açılışı vardı. Çok büyük bir açılış düzenlemişti Chanyeol. İrtibası Sunmi'nin attığı iftiralar ile zedelense de, bunu iş hayatı ile toparlayabileceğine inanıyordu.

Yanında olacak, destek olacaktım.

Okulumdan ciddi anlamda geri kalmıştım. Luhan'ın arkadaşım olması, benim en büyük şansımdı. Benim için tüm notları toplamıştı. Sınavlara çalışmış, proje ödevimi de onun yardımı ile tamamlamıştım.

Chanyeol'un maketi yaparken ki yardımlarını da göz ardı edemezdim tabii ki. Sevgilim her şeyde olduğu gibi burada da yanımda olmuştu.

Bu gece içinse bir haftadır hazırlanıyorduk. Birlikte alışverişe çıkmış, çok pahalı görünen birer takım elbise almıştık.

Tek isteğim bu açılışın sorunsuz atlatılmasıydı. Geçen yarım saatin sonunda yataktan kalkabildiğimizde birlikte mutfağa indik ve güzel bir yemek hazırladık.

Chanyeol, mutfağa çok yakışan biriydi.

Birlikte hazırladığımız yemeği yerken saatin ne ara bu kadar hızlı geçtiğini anlayamamıştık. Üzerimizi değiştirdik hızla. Takım elbiselerimizi giydikten bir kaç dakika sonra çalınan kapı ile kuaförün geldiğini anlamıştım.

Kapıyı açtıktan sonra Chanyeol'un saçının yapılışını izledim. Onun saçı bittiğinde benim saçıma da hızla şekil verdiler.

Kalbim heyecanla atıyordu. Heyecanlı ve mutluydum. Yeni hayatımız, güzel ilerliyordu.

Karşımıza küçük sorunlar çıksa da atlatmanın bir yolunu buluyorduk.

Birlikte Chanyeol'un lüks aracına bindiğimizde derin bir nefes vermiştim. Araba korkum falan olmamıştı ama hala tam anlamıyla rahat hissettiğim de söylenemezdi.

Açılışın yapılacağı davet alanına geldiğimizde gülümseyerek döndüm Chanyeol'a. Uzandım, tuttum elini. "Güzel bir gece olacak sevgilim." Gülüşüme karşılık verdi. "umarım." Diye mırıldandı sadece.

Araçtan indiğimizde hızla yanıma geldi ve sıkıca tuttu elimi. Girişin iki tarafında da gazeteciler vardı. Patlayan flaşların sesini şimdiden duyabiliyordum.

Yüzümdeki gülümsemeyi bozmadım. İçeriye bir kaç kişi alınacaktı zaten. Chanyeol onlara röportaj verecekti. Burada durmayacaktık.

Mekanın büyük kapısından içeri girdiğimizde kalabalık bir davet karşıladı bizi. Seulgi hızla yanımıza ilerlerken Chanyeol sabırla onun gelmesini bekledi.

"Hiç bir sorun yok efendim. Her şey beklenilenden de iyi gidiyor. Merak oldukça büyük." Chanyeol büyükçe gülümsedi. "Şimdi rahatladım işte."

"Tüm büyük işletmelere davetiye gitti dimi? Katılım nasıl?" Ben bakışlarımı etrafta gezdirirken onlar bu konuları konuşuyordu.

Magazin sayfalarında konuşulan kişiler vardı şuan davette. Bir kaçını kesinlikle gördüğümü hatırlıyordum.

Frezya/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin