=Bölüm 2=

78 15 2
                                    

Multimedya da Çınar var

1. bölümü okuyanlara teşekkür ederim. Hatalarım olursa lütfen söyleyin ki düzeltebileyim

Keyifli Okumalar :)

=Deniz=

Kafalarımızı ''Timur'' diyen sese çevirdik.''Naber Kağan'' diyen Timur'a şaşkınlıkla bakıyorduk.Bütün arkadaşlarını tanıdığımızı sanıyorduk.Defne şoku üzerinden atan ilk kişiydi''arkadaşını tanıştırmayacak mısın bizimle Timur'cum'' dedi Timur'cum un  üzerine basarak.Timur mırın kırın ederek tanıştırdı çocuğu bizimle.Buğra ve Kağan sohbet ederken Defne Timur'a 'sen bittin' bakışı atıyordu.Biraz fazla abartıyordu.''Ben lavaboya gidiyorum ''diyen Defne'ye katılarak masadan kalkıp lavaboya yöneldik.Arkadan Kağan'ın sesi geldi kulağımıza''Ooo Çınar Bey hoşgeldiniz''diye anırıyordu.Lavaboya girdiğimizde ''adama bak be bizde diyoruz ki Timur bizden dün yediği yemeği bile saklamaz.''diyen Defne'ye tek kaşımı kaldırarak baktım ''Sanki Timur senin tüm arkadaşlarını biliyor''dediğimde savunmaya geçerek ''Biliyor tabi''deyince gözlerimi devirerek ''Beril desen tanıyacak mı ?''dediğimde omuzlarını düşürerek''tamam ya biraz abartmış olabilirim'' omuzlarını dikleştirip''ama içerde sende yiyecek gibi bakıyordun çocuğa ''bu kez ben savunmaya geçtim''şoku atlatana kadardı o ,sonra mantıklı düşünebildim.''dediğimde beni umursamayarak kapıya yöneldi.arkasından da ben. Masaya geri döndüğümüzde  Kağan'ın gitmiş olduğunu ,Timur ve Buğra'nın da daha ağır şeyler almış olduğunu gördüm.Buğra'nın önündeki bardağı alıp kafama dikince Buğra'nın öldürücü bakışlarına maruz kaldım.''Ne!  yavaş yavaş içiyordun,içkinin daha fazla işkence çekmesine izin veremedim'' dediğimde Buğra hariç herkes gülüyordu.İyice sarhoş olmuştum.Defne beni kaldırmaya çalışıyorama başarısız oluyordu.''Keşkeeee mesajj atsaaa,halimii hatrımııı sorsaaa''dediğimde Defne buruk bir gülümsemeyle kolunu belime atıp dışarı çekiştirmeye başladı.

=Çınar=

''Ooo Çınar Bey hoşgeldiniz'' diye anıran Kağan'a baktım.Daha dün kavga ettiği Timur'un yanındaydı.Keşke bende herşeyi bu kadar çabuk unutup hayatıma devam edebilseydim.Masaya geldiğimde herkesin hayattan bezdiğini fark ettim.İyi çocuktu Kağan ama içtimi çekilmez oluyordu.''Kağan ben içki alacağım sende gelsene ''deyince kahkaha atıp ''o ne lan çiş yapçam gelsene der gibi'' deyince yanlarındaki kız yüzünü buruşturdu.tTİmurlarsa hiç takmadan kendi aralrında sohbet ediyordu.''Sana da alıcam bak'' dediğimde ciddileşerek ''o olur bak'' biraz sendeleyerekte olsa yürüyebiliyordu.''2 viski 1 bira''dediğimde Alptek kaşını kaldırarak ''bira derken''dediğinde gülerek''viskiyi unut''dedim bu gülüşün altındaki emiri anlayabilecek kadar zekiydi.Ya da 19 yıldır tanıştığımız için beni tanıyordu.Ben onu ne kadar iyi tanıyamasam da 

=Rüzgar=

''Ne var Eren'' karşı tarafta bir sessizlik oluştu.''ne oldu lan''ses yok ''Eren!''ses yok''Eren sıçtırtma ağzına cevap ver '' dediğimde göt korkusundanmıdır nedir cevap verdi''Efendim Rüzgar''sabrımı deniyor ya''sabahın köründe beni arayan sensin Eren''dediğimde jeton yeni düştü''Heee''bu çocuğun tahtaları kesin eksik''Günaydın demek için aramıştım kardeşim''derken gülüyordu.Gerizekalı herif ''Sabahın köründe sırf 'günaydın' demek için mi aradın ''dediğimde gülmeyi kesebilip cevap verebildi Beyefendi ''sabahın körümü saat 10 Rüzgar''o kadar oldu mun ki ya ''Ne var Eren ya ''dediğimde bir yutkunma sesi geldi.Aramızdaki en sorunsuz kişi buniye sıkıntı çekiyor ki?''Ne oldu lan''tekrar seslibir şekilde yutkunarak ''benim canım sıkıldı birşeyler yapalım''dediğinde kan beynime sıçradı.Beyinsiz herif bende bir sorunu var sandım.''Defol git Eren'' deyip telefonu kapattım.Uykudan geriye kırıntısı bile kalmamıştı.Çınar'ı arasam uyuyor mudur ki? Denemekten zarar gelmez.Uzun bir süre çaldıktan sonra açabildi.''Günaydın kardeşim''dediğimde gülerek''yeni mi kalktın lan '' dedi beşte mi  kalkıyor bunlar da ban iki de uyanmışım gibi davranıyorlar.''Sen kaçta kalktın kardeşim beşte mi ?''diye sorduğumda kahkaha atıp ''evet''dedi oha lan bunları kesin horoz uyandırıyordu.''Niye açmadın lan o zaman''dediğimde oflayarak ''Karı gibi dırdır etme açtım işte,hem sen beni niye aradın ?''diye sorunca asıl arama amacım belli oldu ''Bilardo?''deiye sorunca sanıyesinde ''tamam''deyip telefonu kapattı.

Bölümü beğendiyseniz vote verirseniz çok sevinirim :)

HER ŞEY YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin