=Bölüm 9=

31 10 0
                                    

Multimedyada Eren var
İyi Okumalar
''Yanımda sürtük gibi görünmeni değil Deniz olarak görünmeni istiyorum'' telefonun sesiyle koşmayı bırakıp arayana baktım 'Çınar Ağacı'aramayı reddedip bir banka oturdum.Sırf elbisem açık diye sürtük demişti.''Deniz Göz'' nereden bilmişti burada olduğumu? Oturduğum yerden kalkacağım sırada bileğimden tutup geri oturttu ''özür dilerim'' özür dilemek için biraz geç değil mi ?''Deniz bana bakar mısın?'' oturduğum banktan kalkıp yürümeye başladım Çınar da benimle birlikte yürüyordu ''ben öküzüm,odunum,hayvanım öyle demek istememiştim'' eminim ki istememişsindir.''Deniz bir şey söyle lütfen bağır çağır ama susma '' adımlarımı hızlandırdığımda Çınar da hızlandırdı ''Deniz '' Çınar'a dönüp ''ne var'' diye çıkıştığımda derin bir nefes verdi ''çok özür dilerim'' özürün bir işe yaramadığını ne zaman anlayacaktı acaba ''git Çınar yanında sürtük bulundurma ''oflayarak bana yetişti ''öyle demek istemediğimi sende biliyorsun Deniz affetmen için daha kaç kez özür dilemem gerekiyor ?'' yürümeyi bırakıp Çınar'a döndüm ''özür dileme Çınar çünkü insanlar birine çarptıklarında özür dilerler kalp kırdıklarında değil'' deyip yürümeye devam ettim Çınar bu defa gelmiyordu bende eve doğru ilerlemeye başladım.

***

telefonum titreyince gelen mesajı açtım ''balkona çık'' telefonu masaya bırakıp balkona çıkmamla balkon demirine bağlı balonlar görmem bir oldu ''özür dilerim'' ''sen sürtük değil prensessin'' ''Deniz Göz beni affet '' bunun gibi bir sürü balon daha Çınar bir anda yanımda belirince korkudan ödüm patladı sandım ''korkuttum mu? Özür dilerim '' bu çocuk özür dilemekten hiç bıkmayacak mı ? '' niye bunlarla uğraştın?'' üzerinde ''Deniz Göz beni affet '' yazan balonu alıp elime verdi ''beni affedecek misin?'' balona iki üç cümle yazınca affedeceği mi mi düşündü ''hayır''deyip içeri girdim balkon kapısını kilitleyip elimdeki balonu masaya bırakıp odadan çıktım.

***

Okula gitmek için hazırlanırken kapım açıldı Defne ile Yağmur odama daldı ''Deniz'' maskarayı aynanın önüne bırakıp ''ne oldu Defne'' gardolabımın kapağını açıp ''seni kaçıracağız'' deyip elbiselerimi karıştırmaya başladı ben boş boş Defne'ye bakarken Yağmur konuştu ''biz seni Çınar'a götüreceğiz sende onu affedeceksin ve mutlu son '' kahkaha atmakla yetindim yok beni Çınar'a götürecekmişlerde yok ben Çınar'ı affedecekmişimde ''şöyle yapalım ben şimdi okula gideyim siz de kafanızda beni Çınar'a götürmüş farz edin işte bu affetmeyi falan nasıl hayal ettiyseniz benim oraya gittiğimi de hayal edin ''deyip çıkacak Yağmur kapıyı kilitleyip cebine attı ''Yağmur ver o anahtarı''başını'hayır'anlamında sallayıp Defne'nin elindeki elbiseyi elime tutuşturdu elbiseye bakıp ''bu elbiseyle sürtük olmayayım da'' Defne gardolabın kapağını kapatıp ''Çınar senin giydiklerine artık ömür boyu karışamaz'' deyip giydiğim elbiseye baktı ''çok güzel oldun''deyip maskarayı elime verdi zaten onlar gelmeden önce eyeliner sürdüğüm için fazla uğraşmadılar.''Eğer affetmezsen seni gebertirim Deniz'' Yağmur anahtarı cebinden çıkartıp kapıyı açtı.

***

''Biz gidiyoruz''Yağmur Defne'ye bakıp ''yalan söyleme lan şurada ki kafede oturup sizi izleyeceğiz'' Defne Yağmur'a 'seni öldüreceğim' bakışı atıp kafeye doğru yürümeye başladı peşinden de Yağmur Çınar yine bir anda yanımda beliriverdi elini uzatıp''hadi gidiyoruz''deyince elimi uzatmayıp önden arabaya doğru yürümeye başladım. Çınar'ın gelmesini beklemeden arabaya binip kemerimi taktım.Çınar da arabaya binince sahilden uzaklaştık.Arabadan inince mumlarla süslenmiş bir yol gördüm ''aslında kızlara getirtecektim ama bir köşeye geçip izleyeceklerini bildiğim için sadece sahile getirmelerini istedim'' yine duymazdan gelerek yürümeye başladım.Uçurum kenarına gelmiştik ve buradan bakınca İstanbul ayaklarımın altındaymış gibi hissediyordum Çınar da yanıma gelip benim gibi ayaklarını uçurumdan sarkıtarak oturdu ortamıza da sepeti koydu içinden 2 bardak çıkarıp portakal suyu koyup bardaklardan birini bana uzattı üşenmeden portakal mı sıkmıştı sepetin içinden iki tane sandviç çıkarıp bir tanesini elime verdi benim gibi beceriksiz birine portakal sıkmak bile uğraştırıcı bir iş olarak gelirken birde sandviç hazırlamıştı doğru dürüst yapabildiğim yapabildiğim tek şey sandviçimden bir ısırık alınca güzel yaptığını fark ettim ''çok güzel olmuş '' gülümseyerek ''afiyet olsun''deyip portakal suyundan bir yudum aldı.Sandviçler bitince sepetten erik çıkardı.''kuşlar eriği sevdiğini söyledi''erikten bir ısırık alıp manzarayı seyretmeye başladım ''sadece bir elbise için niye 'sürtük'dedin Çınar ?''Çınar da manzarayı seyretmeye başladı ''Deniz ben yanımdaki bir kızın açık giyinmesini istemiyorum biri bakınca çıldıracak gibi oluyorum ve ne dediğimi bilmiyorum ağzımdan sonra çok pişman olacağım sözler çıkabiliyor ama yemin ederim ki seni sürtük olarak görmüyorum seni kırdığım için çok özür dilerim ama kafamda sana bakacak erkekleri düşündükçe delirdim '' başını bana çevirip ''beni affedecek misin?'' bende başımı Çınar'a çevirip ''bir daha böyle bir şey yaparsan bu defa affetmem Çınar''ellerini belime sarıp''teşekkür ederim '' dediğinde bende ellerimi boynuna dolayıp ''rica ederim''dedim sırıtarak.

***

''Sen bu çocuğa aşıksın'' kahkaha atıp ''sizin hayal dünyanız harbiden çok geniş''Yağmur alayla sırıtıp ''seni Çınar'a götüreceğimiz de de aynı bu alaycı kahkahandan atmıştın ama sonuç affettin''Damla da onaylayınca Sumru'ya 'beni kurtar şunların elinden' bakışı attım ama anlamadı tabi ''şuna bir açıklık getireyim Çınar da bende birbirimizi arkadaş olarak görüyoruz '' 'arkadaş' kelimesinin üzerine basarak konuşmuştum Damla sırıtarak ''zaten arkadaşlarda birbirlerine küsünce kendini affettirmek için bir yerlerini yırtar'' bu defa Defne sırıtarak konuştu '' öpüşmek için bara götürür'' Sumru halime acıyıp korumaya geçti ''bara gitmediler bile Defne ayrıca gitseler bile ödeşmek için gideceklerdi hatırlatırım ki o gün Deniz'i rezil olmaktan kurtarmıştı''Sumru'yu cidden ayakta alkışlamak istiyordum şimdi birde 'arkadaşının rezil olmaması için sevgili numarası yapmaz arkasında durur ' ben bunu düşünürken Yağmur da lafı yapıştırdı''Arkadaşlar arkadaşının rezil olmaması için sevgili numarası yapmaz Sumru '' Sumru'ya öyle bir bakış atmışım ki kız korkudan koltuğa sindi ''2 gün Deniz sana 2 gün müddet veriyorum 2 gün sonra bana gelip 'ben Çınar'a aşık oldum demezsen Timur'un çoraplarını koklayacağım''sırıtarak''o zaman Timur'a söyleyeyim de çoraplarını yıkamasın''Defne kendinden emin bir şekilde '' hemen şimdi söyle hatta'' Timur'u aramaya üşendiğim için ''yarın söyleyeceğim''deyip arkama yaslandım."Deniz " başımı Damla'ya çevirdim "bir şey sorucam" başımı 'evet ' anlamında sallayıp Damla'nın soracağı şeye odaklandım "Çınar gitse üzülür müsün?"
Umarım bölümü beğenmişsinizdir oy verirseniz çok sevinirim.

HER ŞEY YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin