Keyifli Okumalar :)
Gecenin bir yarısı telefonum melodisiyle uyandım. Tanıdık bir numara değildi.
''Efendim''
'' Kızım'' niye bu kadar zorluyordular ki istemiyorum işte sizi hayatımızda
'' Bana sakın kızım deme Mehmet Bey ''
'' Hastaneye niye gelmedin'' bunu demesiyle güldüm.
'' Neden gelmedim acaba? Allah Allah niye öyle yaptım ya ben '' derken hala gülüyordum.
'' Yapma böyle''
''Neyi yapmamayım neyi!'' derken bağırmıştım. Melek odaya girdiğinde endişeli gözlerle bana bakıyordu. Ona gülümseyip ağzımı oynatarak ''yok bir şey '' dedim.
'' Deniz orada mısın ?''
''Evet'' ablam hala odadaydı. Yüzümde hala yalandan bir gülümseme vardı. '' yat sen'' dediğimde telefondaki adam atladı lafa
''Melek mi yanında?'' diye sorduğunda net bir şekilde '' hayır '' dedim. Ablam başını 'tamam' anlamında sallayıp odadan çıktı ama kapının önünden ayrılmadığını biliyordum. Bu aralar bana neler olduğunu merak ediyordu haklı olarak
'' Yüz yüze konuşsak olmaz mı ? ''
''Olmaz '' sesim fısıltı olarak çıkmıştı.
'' Sen bizimle görüşmezsen biz eve geleceğiz ''
''Sakın!'' derken sesim yine yükselmişti. '' sakın öyle bir hata yapayım demeyin.'' Derken sesimi yükseltmemek için zor tutuyordum kendimi.
''Niye hata yapalım ki sizi geri kazanmaya çalışıyoruz ama sen inatla bunu zorlaştırıyorsun Melek'in senden daha büyük bir tepki göstereceğini bilmesem onu arayacağım ''
'' Hele bir onu ara, görüşmeye kalkış o anneannem sayesinde şirketteki hisseleriniz var ya onları sizden alırım. ''
''En son ne zaman şirkete uğradınız siz de şimdi böyle konuşuyorsun''
''Şu zamana kadar o şirkete gitmemiş olmamız gitmeyeceğimiz anlamına gelmez Mehmet Bey '' derken sırıtıyordum. '' O çok sevgili adamınıza pek güvenme yalnız bir bakmışsın bütün hisseler benim üzerimde ''kendi kendini açık etmişti bunu diyerek '' teşekkürler Mehmet Bey ilk işim Ali 'yi işten çıkarmak olacak '' derken hala sırıtıyordum. ''Senin kızım olduğuna inanamıyorum''
'' Bende senin babam olduğuna inanamıyorum'' derken Melek'in kapıda olduğunu unutmuştum ve Melek odaya dalmıştı resmen '' ben yanlış mı duydum yoksa sen o adamla mı konuşuyorsun '' derken sesi titremişti. Telefonu kapattığımda ablamla ilgilenmem gerektiğini biliyordum ama o adamdan önce davranıp Ali'yi işten çıkarmam gerekiyordu. Ayça'yı arayıp Ali'yi işten çıkarmasını söyledikten sonra yataktan kalkıp ablamın yanına gittim. '' Nasıl onunla konuşursun!'' derken sesi tüm evi inletiyordu adeta. '' bak ikidir beni arayıp buraya geleceklerini söylüyorlar bende o adamı tehdit ettim şirketteki hisseleriyle '' dediğimde daha da çıldırmış gibiydi '' sen nasıl onlar gibi olursun ! '' ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyordum. ''Abla...'' sesim titremişti '' onları senden, bizden nasıl uzak tutacağımı bilemedim. Ben o kadın aradığından beri her güne korkarak başlıyorum ya eve gelirlerse ya seninle konuşurlarsa diye '' derken gözümden yaşlar dökülüyordu. Ablam bana sarılıp ''tamam üzülme artık korkma da '' derken sesi yumuşamıştı. Bende ona sıkıca sarıldım. Sanki ellerimin arasından kayıp gidecekmiş gibi...
=Çınar'ın ağzından=
'' Alp Bey siz eve uğrar mıydınız ?'' yüzüme bile bakmamıştı. '' Ne oldu oğlum'' nefesini sesli bir şekilde dışarı verdi '' ayrıldık'' '' niye ayrıldınız lan ?'' odasına gitmek yerine salona geçip kendisini koltuğa atınca bende yanına oturdum. '' artık sevmiyormuş beni '' Eris Alp'i sevmeyi ölse bile bırakmazdı. '' abisi yüzünden ayrılmış olmasın '' başını 'hayır' anlamında salladı. '' Barış şu an Pelin'den başkasıyla uğraşmıyor gözü Eris'i falan görmez onun şu aralar '' bunu duyunca şaşırmıştım. '' gidip konuşsana kızla Eris seni sevmeyi bırakmaz bir lafına inanıp da kızı bırakma belli ki başka bir şeyler var '' '' başka bir şey yok ! Demek ki Hanımefendinin hayatında başka biri var bu kadar basit '' '' lan ben bile inanmıyorum buna ayrıca Eris'in abisi Barış'sa her bir boku beklerim ben ondan '' başını bana çevirip '' gerçekten hala seviyor mudur beni ?'' diye sorduğunda sırıtıp '' tabii seviyordur senden başkasını nasıl sevebilsin ki '' dediğimde o da sırıtıyordu. Kapı çalmaya başlayınca koltuktan kalkıp kapıyı açtım.'' Senin burada ne işin var '' ağlamaktan şişmiş gözlerle bana bakıp '' konuşmamız lazım Çınar '' dediğinde ruhsuzca sırıttım '' bu defa hangi yalanla geldin Pelin başka kapıya'' deyip kapıyı yüzüne kapatacakken kolunu araya sıkıştırıp kapatmamı engelledi. '' Bu defa yalan yok'' bir süre içeri alıp almamakta kararsız kalsam da en sonunda içeri aldım. '' Ne diyeceksen kısa kes '' Alp'i görünce '' tamam ama yalnız konuşsak daha iyi olur '' mutfağa girdiğimde o da arkamdan girip kapıyı kapattı. '' Evet seni dinliyorum''
= Deniz'in ağzından=
Melek de bende sanki dünü yaşamamış gibi davranıyorduk. '' Nişan ne zaman Melek Hanım'' derken sırıtıyordum .'' Haftaya ablana vakit ayırıp elbise konusunda yardımcı olursun değil mi ?'' dediğinde daha da çok sırıttım '' ne yapalım geleceğiz artık '' bir kamyon sesi duyduğumuzda başımızı cama çevirdik. '' bizim karşı daireye birilerimi taşınıyor ?'' '' galiba'' demesiyle Barış'ı görmem bir oldu.
Bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY YENİDEN
Teen FictionBen seni o kuyudan çıkardığımda hiç düşünmeden o kuyuya attın beni. Bu kuyudan sen olmadan çıkamam ki senin aşkın çıkarır beni bu kuyudan anca.Ama içinde bana karşı tek bir duygu kırıntısı bile yokken nasıl çıkacağım bu kuyudan..