Multimedya da Yağmur var.
Teog sınavına giren herkes istediği puanı alır umarım. Kapak içinMrsUrania ya çok teşekkür ederim bölümü umarım beğenirsiniz
Iyi Okumalar :)
=Çınar=
"Abi nasıl tuttun birdaha anlatsana" yumruk atmamak için kendimi zor tutuyordum. "Kapa çeneni Rüzgar" suratında ki sırıtış daha da genişlemişti Alp kapıyı çarparak odasından çıktığından "nereye" dedim ama beni umursamayarak evden çıktı."bara gidelim mi?"bir insan nasıl bu kadar umursamaz olabilir ? "İki kişi napçaz lan barda" dediğimde sırıtarak "iki kişi değil altı kişi gideceğiz"
***
"Çınar Bey nasıl hatırladınız arkadaşlarınızı" Helen'in tribini çekemeyecektim duymazdan gelip birayı kafama diktim."Alp niye gelmedi?" Alp'i aramayı unuttum"ben Alp'i arasam iyi olacak" Rüzgar elini omuzuma koyup "bugün arama, ikinizinde buna ihtiyacı var " haklıydı belki de birbirimizin dertleriyle ilgilenmeden bir gün geçirmeliydik.Boş bira şişesini görünce barmenden 4 viski 2 bira aldım.
=Deniz=
"Napıyosun?"
"Sanane" kahvaltıdan sonra Çınar mesaj atmıştı hastanedeyken numarasını kaydetmiş öküz
"Bende bizimkilerle beraber bardayım "
"Sana napıyorsun diyen olmadı"
"Bende eylem belirtmedim zaten"
"Deniz"
"Ne var"
"Yarın buluşalım mı?"
"Hayır"
"Tamam" insan biraz bir ısrar eder ya ne saçmalıyorum ben ya
"Emin misin Deniz Göz"
"İğrençsin"
"İyiydi kabul et" sırıttığına yemin edebilirdim"telefona gömüldün Deniz"ablamın sesiyle dış dünyaya döndüm"kiminle mesajlaşıyorsun sen " şuan otobüste yazdığın mesajı okumaya çalışan teyzelerden farksızdı ekranın kilitleyip "Defne ile konuşuyorum abla " tek kaşını kaldırıp "o yüzden okumama izin vermedin" kabul ediyor en azından buda birşey "çayın bitmiş" deyip bardağı alarak mutfağa kaçtım. Deniz Göz iğrenç bir esprimiydi yoksa içinden geçeni mi söylemişti.
"Deniz"
"Ne var Çınar"
"Ne yapıyorsun"
"Göbek atıyorum"
"Of, tamam be senle konuşanda kabahat" trip mi atıyor bu
"Trip mi atıyorsun aklınca"
"Evet beğenmedin mi Deniz Göz"
" Bana Deniz Göz deme"
"Dersem ne olur?"
"Bende sana Çınar Ağacı derim" saçmalama yarışması yapılsa kesinlikle kazanırım
"Dee" çocukça davranma yarışması yapılsa Çınar kazanırdı.
"Çınar Ağacı"
" :D" gerizekalı gülüyor birde "yüzündeki salak sırıtışı görmedim sanma" Buğra ne ara geldi ki? Mesajları okudu mu ki? Gülümsemeye çalışarak"naber" dedim gözlerini devirip ani bir hareketle telefonu elimden aldı" Buğra ver şu telefonu" sırıtarak" Deniz Göz ve Çınar Ağacı ha " telefonu elinden alıp cebime koydum bu telefona ekran kilidi yapmam şart oldu biri numarasını kaydediyor biri mesajları okuyor "çayı yarına koyarsın demi ablacım" bardağa çayı koyup mutfaktan çıktım. Bardağı ablama verip yanına oturunca Buğra sırıtarak"bana da çay koyar mısın ? " ağzımı açmamla kapamam bir oldu "koyar tabi" oturduğum yerden kalkıp mutfağa girdim peşimden de Buğra girdi"gerizekalı madem mutfağa girceksin niye benden istiyorsun kendin koy" deyip sandalyeye oturdum "Barış'ı hala seviyor musun?" Amacı çay falan içmek değildi ablamın yanında soramadığı için çay istemişti." Bilmiyorum, sesini duyduğum zaman eridiğimi hissediyorum ama seviyorum diyemiyorum hayır sevmiyorum da diyemiyorum" sevmiyorum derken sesim kısılmıştı. Kollarını belime sarıp"bence açtığı yaralar taze o kadar "deyip içeri ablamın yanına gitti. Evet yaralar hala tazeydi ama bunun hissettiklerimle bir ilgisi yoktu. Belki de onu kaybettiğimi kabullenmeye başlamıştım kim bilir...
=Defne=
"Banane bundan Eris"
"Defne lütfen yaa"
"Hayır Eris " Barış'a Alp ile ilişkisi olduğunu söylemek istiyordu. "Bana sadece Deniz abla yardım eder ondan da isteyemiyorum anlamıyor musun? "
"Anlamıyorum Eris sen abinin hırkasını istediğinde Deniz'in ne hissettiğini düşündün mü? Anladın mı? Şimdi de ben anlamıyorum başka kapıya" deyip telefonu kapattım. Barış'a anlatırsa buna birşey olmaz olan Alp'e olur. Anahtar sesiyle annemin geldiğini sanıp kapıya koştum."hoş..." karşında annem değil babam duruyordu. "Baba" deyip Boynuna sarıldım" canım kızım çok özledim seni" dedi."bende seni çok özledim babacım "deyip yanağımdan öptüm. "Annem ile konuştumu?"kaşınıyordum araya çok büyük mesafe koymuşlar sözde arkadaşlardı ama iki yabancıdan başka bir şey değillerdi"annen bugün arkadaşında kalacak "deyip saçlarımdan öptü"baba niye geldin? " tehlikeli sorular soruyordum ama 8 ay boyunca sadece 2 kez arayan babam şimdi haber vermeden gelmesi ve hala işinin çıkmaması beni şaşaırtmıştı" ne o gelmemi istemiyormuydun" dedi gülerek "istiyordum ama böyle habersiz gelince birşey mi oldu diye düşündüm" gülümseyerek " sen psikoloji okumalıydın " gözlerimi devirip"mesleğimi seçeli çok oldu baba" gülümseyerek " doğru geçti" dedi bazen babamla konuşurken boğuluyor gibi hissediyordum "ne oldu baba?"salona geçip koltuğa oturunca arkasından salona girip yanına oturdum. "Kızım ben..evlenmeye karar verdim" gülümseyerek "mutlu olmanı çok isterim baba"yüzüme boş boş bakıyordu. Ne bekliyordu ki 'evlenmeni istemiyorum'dememi falan mı "tamam o zaman, film izleyelim mi?"başımı 'tamam' anlamında salladım.
=Deniz=
"Deniz"
"Hıı"
"Barış buraya geliyor"
" Bundan banane Damla" şuan saçmalama rekoru kırdım " Buse ile geliyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY YENİDEN
TeenfikceBen seni o kuyudan çıkardığımda hiç düşünmeden o kuyuya attın beni. Bu kuyudan sen olmadan çıkamam ki senin aşkın çıkarır beni bu kuyudan anca.Ama içinde bana karşı tek bir duygu kırıntısı bile yokken nasıl çıkacağım bu kuyudan..