Bölüm biraz geciktiği için özür dilerim
Keyifli Okumalar :)
=Defne=
'Benimle çıksana' nedir ya dağdan mı indin ayı "kız kıza bir yerlere gitsek" içim farklı dışım farklı "aman ya birşey yapalım diyoruz boku çıkıyor. Hiç girmeyelim bir yerlere gitme işine" tabi dünden sonra Deniz'in böyle düşünmesi normaldi."Bunların bu kadar yakın arkadaş olmalarına şaşmamalı" dudağının kenarı kıvrıldı " yalnız tokatın süperdi yanağının kızardığını karanlıkta bile rahatlıkla görebildik" sırıtarak " hak etmişti ama o tokadı" telefonumun zil sesini duyunca arayana baktım ama kayıtlı değildi."Efendim"
"Defne BURÇAK siz misiniz? "
"Evet benim, ne için aramıştınız? "
"Size bir adres versem orada konuşsak" ne oluyor ya "benimle niye konuşmak istiyorsunuz?"
"Konu telefonda konuşulmayacak kadar önemli lütfen vereceğim adrese gelir misiniz?"
"Konuyu söyler misiniz lütfen yoksa gelmem" kimdi şimdi bu kadın niye benimle görüşmek istiyordu. Kadın sert bir ses tonuyla"annen ile baban neden boşandı hiç düşündün mü Defne" kavga etmeden geçirdikleri tek bir gün yoktu bu yüzden boşanmışlardı zaten "sen söyle peki niye boşandılar? "
"Babandan nefret etmeni sağlayacak bir nedenden dolayı boşandılar" babam ne yapmış olabilirdi ki en fazla aldatmıştır evliliklerinde o kadar çok kavga olurdu ki bazen acaba babam annemi aldatır mudur?' Diye düşündüğüm bile olmuştu ve ben bu yüzden babamdan nefret etmem"Defne orada mısın?"düşüncelerimden sıyrılıp en başında sormam gereken şeyi sordum "sen kimsin?"
"Kim olduğumu boşver vereceğim adrese gelecek misin?"sorusunu duymazdan geldim.
"Aldattı mı?"
"İnan keşke aldatsaydı.Şimdi geliyor musun? "
"Hayır" o neden her neyse öğrenmek istemiyordum, babamdan nefret etmek istemiyorum bu kadar zaman bilmemiştim şimdi de bilmeden yaşayabilirdim. "Yarın Kitchennette cafede saat 14.00 da buluşalım"
"Hayırın neresini anlamadım merak ediyorum açıkçası"
"Merak diye birşey vardır Defne sen merakını yenik düşüp geleceksin"deyip telefonu yüzüme kapattı. "Ne oldu?" Deniz'in duymazdan gelerek kendimi dışarı attım. Ne kadar yürüdüm bilmiyorum telefonum tekrar çalınca istemsizce elimi cebime atıp telefonu çıkardım hava kararmıştı arayana bakmadan telefonu açtım."Ne var"
"Nerdesin? Herkes seni merak ediyor" arayan Buğra ' mış keşke açmasaydım."Cehennemin dibindeyim"
"İyi o zaman bende cehenneme gelirim"denmesiyle elimdeki telefonun alınması bir oldu "bu saate niye dışardasın Defne kim aradı ?" 'sanane ' diye bağırmak istiyordum. Rüzgar'ı duymazdan gelerek bir banka oturdum.''Sana bir şey sordum Defne'' gözlerimi deviririp''seni ilgilendirmez'' deyip banktan kalktım ve yürümeye başladım peşimden geldiğini biliyordum ama kolumu tutup ona dönmemi sağlayacağını düşünmemiştim.Kolumu kurtarmaya çalıştıkça daha çok sıkıyordu''ne yaptığını sanıyorsun sen ?''diye bağırdığımda bu defa Rüzgar beni duymazdan geldi ve öpmeye başladı.İtmeye çalıştıkça daha sert sıkıyordu kolumu ''karşılık ver'' duymazdan gelerek ittirmeye devam ettim ama 1 cm gerilemiyordu hayvan en sonunda kendi geri çekilince var gücümle ittirdim beklemediği için en sonunda 1-2 adım gerilemişti.''Ne yaptığını sanıyorsun'' diye bağırdım ama boş boş yüzüme bakmaktan başka birşey yapmıyordu ve bu hali beni korkutuyordu.Yanından hızlı adımlarla uzaklaştım.
=Yağmur=
Kapı çalınca açmak için koltuktan kalktım.Sabahtan beri Defne'yi arıyordular saat 12 ye geliyordu ve Defne haal yoktu bu bizi korkutuyordu .Kapıyı açtığımda karşımda Ceren duruyordu''Yağmur'' dedi ağlamaklı bir sesle''Can... Can nerede ne oldu ona ?''şimdi mi aklına gelmişti Can onu terk ettiğinde kafasını dağıtsın diye dışarı çıkmıştık onun suçu vardı.''O.. öldü Ceren şimdi git''dedim sakin bir sesle''senin kardeşin öldü lan nasıl böyle sakin olabilirsin'' dedi bağırarak ''sen Can'ı terk etmeseydin belki hala yaşıyor olacaktı Ceren sa o yüzden şimdi defol git '' az evvel sakin çıkan sesim şimdi Ceren'in sesinden daha yüksek çıkmıştı.''Ben ona aşıktım Yağmur'' deyip gitti.Bu saatten sonra sevse kaç yazardı kardeşim çoktan gitmişti be .
=5AY ÖNCE=
''Can'' o kızı öldürmek istiyordum benim kardeşimi kimse üzemez ''Yağmur''dedi zorla gülümseyerek ''senden ayrılarak o hata etti üzülme sen üzülünce bende üzülüyorum yakışıklım''deyip başımı omuzuna yasladım''Sen üzülüyorsan artık üzülmüyorum prenses''deyip yanağımdan öptü.''Yakışıklım''
''Hı''
''Birşey diyeceğim''
''De''
''Bizimkilerle toplanıp bir yerlere gidelim mi?''
''Yağmur sen git ben evde takılacağım''
''Hadi yaa''
''Uyumak istiyorum prenses''
''Böyle yapma ama hadi bak sana da iyi gelir hem''
''Ben iyiyim zaten Yağmur'' dedi gülümseyerek
''Eğleneceğiz işte gel ''
''Of Yağmur ya , tamam demediğim sürece susmayacaksın değil mi?'' başımı 'evet' anlamında salladım.''Tamam başımın belası tamam ''
=Şimdiki Zaman=
Aslında tek suçlu bendim.Niye zorladım ki benim yüzümden öldü Can ben o gün zorlamasaydım gelmeyecekti o lanet kaza gerçekleşmeyecekti.Nefes alamıyordum, boğuluyordum sanki .Merdivenleri çıkıp Can'ın odasına girdim.Hiçbir eşyasına dokundurtmamıştım.Ogün nasıl bıraktıysa hala öyle duruyordu ''Sende beni özledin değil mi yakışıklım''deyip odasının kapısını kapattım.Yakışıklımı yalnız bırakmıştım.Onun yanına gitmem gerekiyordu.
Oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim .Yeni bölüm Pazartesi günü gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY YENİDEN
Teen FictionBen seni o kuyudan çıkardığımda hiç düşünmeden o kuyuya attın beni. Bu kuyudan sen olmadan çıkamam ki senin aşkın çıkarır beni bu kuyudan anca.Ama içinde bana karşı tek bir duygu kırıntısı bile yokken nasıl çıkacağım bu kuyudan..