İyi Okumalar :)
=Yağmur=
''Yakışıklım ben geldim'' dedim gülümseyerek ''özledin mi beni?''dedim göz yaşlarımı tutmaya çalışarak ''ben seni çok özledim yakışıklım saçlarını karıştırmayı,bana 'prenses'demeni,sesini,kokunu herşeyini özledim ''göz yaşlarımı daha fazla tutamadım ''Can kalk şuradan gel hadi evimize gidelim.Ben sensiz bir hiçim Can. Herşey benim suçum seni zorlamamalıydım affet beni ablam''mezar taşını öpüp mezarlıktan ayrıldım.
=Deniz=
'Pelin'in önünde benimle öpüşeceksin Deniz Göz' dışarı çıkmaya bile korkar olmuştum.''Deniz daha nereye kadar kaçacaksın.Dışarı çıkmıyorsan o gelecek en sonunda istemiyorsan 'istemiyorum' de çık işin içinden'' o kadar da kolaydı ya ''Abla benimle öpüşeceksin dedi farkındasın değil mi ?''sırıtarak ''hoş çocuk işte ayrıca o sana yardım etti sıra sende Küçük Hanım'' kardeşinin tarafınd olman lazım senin Çınar 'ın tarafın da değil''Şu an bana o çocukla öpüşürsen bacaklarını kırarım demen lazım abla sıra sende değil'' ablam kahkaha atıp koltuktan kalktı kahkahası bitmiş yerine ciddi bir yüz ifadesi gelmişti ''belki de istediği şey onu Pelin'den kurtarman değil öpmendir.'' deyip salondan çıktı arkasından ''kesin öyledir'' diye bağırıp bende odama girdim. Yapacak bir şey bulamayınca bilgisayarı açtım.Çınar'ın sayfasına girdim Profil resmine 4.000 beğenisi olduğunu görmemle ağzımdan ''oha ''çıkması bir oldu .Telefonum çalmaya başlayınca arayana baktım .Rüzgar arıyordu .Çınar'ın telefonlarını açmayınca Rüzgar'a aratmıştı telefon ısrarla çalmaya devam edince açmak zorunda hissettim kendimi ''Efendim''
''naber Deniz Göz'' telefonu açmamalıydım
''İyi sen ''
''Akşam kaçta almaya geleyim seni ?'' hiç gelmesen olmaz mı ?
''9 olur mu ?'' 'gelme' demen lazım burda '9 olur mu' iç sesimi duymazdan geldim.
''Olur.Deniz''
''Efendim Çınar''
''İstemiyorsan gelme seni zorlamak istemiyorum''
''Beni zorlamıyorsun zaten'' ' istemiyorum' desene ya iç sesimi duymaz gelmeye devam ettim.
''Tamam o zaman 9 da görüşürüz''
''Görüşürüz'' telefonu kapattığımda kapıya dayanmış beni izleyen Buğra'yı gördüm ''anahtarın mı var senin '' yatağa oturup ''sen çok sağırsın sadece '' arkamdaki yastığı buğra'ya fırlattım ama tuttu pislik '' 9 da Çınar'la ne işin var senin ?'' hepsini mi dinlemişti yani ''sen ne zaman geldin ki ?'' beni duymazdan gelip ''soruma cevap ver Deniz'' dedi sesi biraz öncekine göre sert çıkmıştı.''Hani ben Barış'a Çınar'ı sevgili olarak göstermiştim ya eski sevgilisi olan kızdan kurtulmak için böyle birşey yapmış o da benden yardım istedi karşılıklı yani ''başıyla'evet'deyince devam ettim''İşte o kız da Tünel de olacakmış sevgili rolü yapacağız 1-2 saate dönerim zaten'' alayla sırıtınca diyeceği şeyden korkmadım değil '' tamam git bakalım '' bu kadar mı yani içeriye Defne dalınca ''anahtarınız mı var lan sizin'' kahkaha atıp ''evet var '' deyince Buğra'ya dönüp ''ver lan anahtarımı bende kayboldu diye ablamınkini kullanıyordum'' sırıtarak elini cebine attı ''yedeği var sonuçta al ''kaşlarımı çatıp''onu da ver '' Defne araya girip''hepimizde var '' yanıma oturunca başını omuzuma yasladı.''Ne oldu ?'' nefesini sesli bir şekilde verip ''Dün beni biri aramıştı hani'' başımı'evet'anlamında salladım''annem ile babamın boşanma sebebini biliyormuş.Babamdan nefret etmekten korkuyorum aldatmaktan daha kötü bir şey yapmış ve ben bunu öğrenmeye korkuyorum''göz yaşı elime damlayınca kollarımı boynuna doladım''öğrenmekten korkuyor musun yoksa istemiyor musun ?'' başını omuzumdan kaldırıp Buğra'ya baktı ''korkuyorum''sesi fısıltı olarak çıkmıştı.''O zaman git ve öğren saat daha yeni 2 oldu.''başını 'hayır'anlamında sallayıp''gidemem Buğra '' telefonu çalınca cebinden çıkarıp arayana baktı aramayı reddedip tekrar cebine koydu ''O numara ona mı ait?'' başını 'evet'anlamında sallayıp başını tekrar omuzuma yasladı.''Sen Çınar ile buluşmayacak mısın ?'' dokuza daha çok vardı''Buluşmamıza daha çok var ''başını omuzumdan kaldırıp ''sen hazırlana kadar zaten saat dokuz olur ''Buğra ayaklanarak ''Ben gideyim o zaman görüşürüz güzeller'' deyip odadan çıktı.Sesimi çıkartmayarak Defne'nin kendini oyalamasına izin verdim ''şu elbise nasıl ?'' başımı olumsuz anlamda salladım.Dolaptan başka bir elbise çıkardığında yine başımı olumsuz anlamda salladım.Siyah bir elbise çıkarınca tek kaşımı kaldırıp ''Önü çok açık değil mi?'' elbiseye bakıp ''yani.biraz ''elbiseyi bana uzatıp ''bir dene olmazsa başka bir elbise bakarız '' elbiseyi elinden alıp odadan çıktım.Odaya geri girdiğimde ''çok güzel oldun''deyip makyaj masasına oturttu. Saçlarımın işini bitirdiğinde Gözüme eyeliner çekip kirpiklerime rimel sürdü. Kırmızı bir rujla işini bitirmişti.Aynadaki halime alışkın değildim.Ben kırmızı ruj kullanmazdım ki.''çok güzel oldun ''gülümseyerek teşekkür ettim.Saate baktığımda 20:30 olduğunu gördüm.''Ben gidiyorum''deyip odadan çıktığından peşinden gittim ''görüşürüz canım'' zorla gülümseyerek ''görüşürüz''deyip evden çıktı.Ben de salona geçip Çınar'ı beklemeye başladım.Ablam salona girince ıslık öttürdü ''Gündüz gitmek istemeyen Deniz nerede ?''deyip yanıma oturdu ''senin yerine dakika saymamı ister misin?'' telefonum çalınca koltuktan kalktım''Bir kaç saate gelirim ben '' başını'tamam'anlamında salladı bende evden çıktım.Apartmandan çıkıp arabasına bindim.Üzerimi süzdükten sonra yüzünü buruşturarak arabayı çalıştırdı ''çirkin mi olmuşum?'' başını 'hayır'anlamında salladı''çok güzel olmuşsun ''kaşlarımı çatıp ''niye yüzünü buruşturdun o zaman ?'' başını bana çevirip''çünkü''üzerimde ki elbiseyi göstererek''fazla açık '' odun ben o kadar saat hazırlanayım aldığım tepki 'fazla açık' '' giydiğim kıyafetin fazla açık olması seni hiç ilgilendirmiyor'' arabayı durdurup '' ilgilendiriyor'' o kimdi de benim giydiğim elbise onu ilgilendiriyordu''yanımda sürtük gibi görünmeni değil Deniz olarak görünmeni istiyorum''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY YENİDEN
Teen FictionBen seni o kuyudan çıkardığımda hiç düşünmeden o kuyuya attın beni. Bu kuyudan sen olmadan çıkamam ki senin aşkın çıkarır beni bu kuyudan anca.Ama içinde bana karşı tek bir duygu kırıntısı bile yokken nasıl çıkacağım bu kuyudan..