=Bölüm 3=

73 14 2
                                    

Multimedya da Defne var
Keyifli Okumalar :)
"Yenilmeye hazır mısın Rüzgar ESEN " dedi sırıtarak "sen hazır mısın asıl beş dakikada yeneceğim de seni" dediğimde "hı-hı" demekle yetindi piç sırıtışını yüzüne yerleştirip "nasıl oynandığını anlatmamı ister misin ?" Dediğinde duymazdan geldim.
=Deniz=
"Hadi ya 2 aydır bilardo oynadığımız yok" diye cırlayan Damla'yı izlemekle yetiniyordum. Bana bilardo oynamasını Barış öğretmişti.Tam 5 ay önce beni bir mendil gibi kullanmıştı sonra ise'Deniz ben ayrılmak istiyorum' demişti "istemiyorum" dedim ağlamaklı bir sesle saçımı okşayarak "ona dair herşeyi unutmalısın. O anıların üstünü örtmen lazım yoksa canın sürekli acır" dedi yumuşak bir ses tonuyla "peki" dedim fısıltı gibi çıkan sesimle. Siyah bir tayt ve siyah bir kazak giyinince evden çıktık."Defneler geliyor mu ?"diye sorduğumda başını 'evet' anlamında salladı. Bilardo salonuna geldiğimizde istemsiz olarak gözlerim Barış'ı aradı. Hayatımın en güzel 5 ayını yaşamıştım Barış'la 5 ay sonra ise beni bırakıp gitti. Benim onu çıkardığım kuyuya beni attı ve gitti. Yüzümü görmek bile istememiş ki sadece mesaj attı.Timurların yanına gittiğimizde Defne boynuma sarılıp "iyi misin?"diye sorunca başımı 'iyim' anlamında sallamakla yetindim. Ilk Defne ile Timur kapıştı Defne bilardoyu pek oynayamıyordu Timur'un kazanması da şaşırılan bir sonuç değildi. Aramızda iyi oynayan Buğra ile ben vardım. "Deniz ile Buğra oynasın onların kapışmasını izlemek keyifli oluyor " diyen Damla'yı herkes onayladı. Canımı nasıl acıttıklarını biliyorlar mıydı ki, ben o anılara nasıl örtü örteyim ki "hazır mısın Deniz Hanım" diyen Buğra'ya yalandan bir gülümseme gönderip ıstakayı elime aldım"ben hazırım hazır olmasına da sen kaybetmeye hazır mısın?"dediğimde sırıtarak "göreceğiz"deyip başıyla 'hadi' dedi."Sen kaşındın" deyip oyuna başladım. Buğra da benim kadar iyi oynuyordu Barış bilardo hastasıydı o bana öğretmeye çalıştıktan sonra bilardoyu adım gibi öğrenmeye çalıştım, başarmıştım da.
Masada son bir top kaldığında sıra Buğra'daydı gülerek"idda koymadık lan" deyince aynı sırıtış benimde yüzünü kapladı."Şimdi koyalım o zaman" dediğimde sulu bir şekilde yanağımdan öpüp "bu kızı seviyorum abi" derken ben yüzümü siliyordum. "Ben kazanırsam bu gece benimle uyuyacaksın" yüzümde salak bir sırıtış belirdi."Ben kazanırsam eve kadar beni kucağında taşıyacaksın" dediğimde o da sırıtıyordu. "Deniz!"Defne'nin ciyaklamasıyla kendime geldim."hı" dedim mal mal suratına bakarak "sen Buğra'yı dinledin mi?"dediğinde başımı suç işlemişim gibi önüme eğdim"tekrar alsam" dediğimde Timur 'hayır' diye bakıyordu Buğra'ya "şuradaki bilardo oynayan çocuk var ya "dediğinde gösterdiği yere dönüp "hıı" dedim bıkkınca ne planlıyordu acaba? "İşte o çocuğu öpeceksin" ne saçmalıyordu bu " ben Barış'ı bile öpmedim Buğra" bir kere öpmüştüm aslında ama gidip Barış'ı dönmesini istemiyordum. Defne tek kaşını kaldırarak baktığında başını öne eğen bu sefer Buğra'ydı"özür dilerim Deniz" dediğinde elimi omuzuna atıp "önemli değil.Hadi şu atışı yap iddayı boşverelim" dediğimde başını sallayıp ıstakayı eline aldı. Atışını yaptığında top delikten içeri girmedi sırıtarak " işin bitti Buğra Efendi" dediğimde sırıtarak "topu delikten içeri sokabileceğini kim söyledi" dediğinde yüzümde ki sırıtış genişlerken ıstakayı elinden aldım. Top delikten içeri girince"yemekler Buğra'dan" dediğimde bir çığlık koptu hepsinin bok gibi parası var ama beleşi buldular mı üstüne atlıyorlar. "Önden bayanlar" diyen Buğra'ya sırıtarak öne geçmemle bir yere çarpmam bir oldu. Dengemi sağlayabilip yere düşmemiştim" önüne baksana " diye cırladığımda beni takmayarak yürümeye devam etti arkasından gidip kolunu tutunca bana döndüm bana çarpıyorsun hemde bir özür dilemeden basıp gidiyorsun" dediğimde gözlerini devirip"banane senin düşüp düşmemenden" dediğinde kahkaha atıp "öküzlük eğitimi mi alıyorsun?"dediğimde sırıtarak " genelde kızlar yanıma yaklaşmak için gülümser sen enteresansın"dediğinde tırnaklarımı elime geçirdim . Öküz olduğu kadar egoistte "sen kimsin de ben sana bakacağım" dediğimde sırıtarak yanımdan uzaklaştı. Gerizekalı ya bizimkilerin yanına gittiğimde "kim bu ya ne sanıyor kendini" diye söverken Timur ciddi bir yüz ifadesiyle "Eris' in sevgilisinin abisi" Dediğinde boğazımda bir düğüm hissettim." Sadece Alp deseydin de olurdu Tim " deyip gülümsediğimde koluma girip "artıkbuna alışmalısın "diye fısıldadı kulağıma.5 aylık ilişkiyi 4 ayda kafamda nasıl bitireceğim acaba? Bilen varsa söylesin de bende bu acıdan kurtulayım. Herkes akıl veriyor bugün yok anıların üstüne örtü örteyim yok buna alış..
***
Siparişlerimizin gelmesini beklerken herkesin elinde telefon olduğunu gördüm. Şimdi lavaboya gidiyorum desem duymazlar bile o yüzden söylemeye hiç gerek yok. Merdivenleri çıkarken ayağımın takılmasıyla yere yapışacakken birinin beni tutmasıyla düşmedim."Sen sakar mısın kızım" sese döndüğümde bilardo salonunda ki öküz olduğunu gördüm. "Ben nereden senin kızın oluyorum ya" diye cırladım. Seninle alay ederken sen 'kızım' kelimesine mi takılı kaldın?"ha" öküz de afallamış görünüyordu. Sırıtarak lavaboya girdim bozulmuş olan saçımı düzeltip lavabodan çıktığımda duvara yaslanmış bir şekilde duran öküzü gördüm. "Şimdi de sapıklık mı yapıyorsun?"dediğimde başını'hayır' anlamında salladı." Ne yapıyorsun o zaman burada mal mısın ?"dediğimde sırıtarak " kardeşimle konuşuyorum sana mı sorcam " dedi elindeki telefonu göstererek boğazımda yine bir düğüm hissettim. Boğazımda ki düğümü yutkunarak geçirmeye çalıştım ama olmuyordu. Geçmiyordu. Öküz ise 'ne oldu'dercesine yüzüme bakıyordu"ne bakıyorsun" dedim titrek bir sesle göz yaşlarımla savaş içerisindeydim en azından bu öküzün önünde ağlamak istemiyordum."Ağlıyorsun" deyip işe yaramayan savaşımı sonlandırmıştı. Baş parmağı ile önce sol sonra da sağ gözümde ki yaşları sildi. Keşke göz yaşımı silen bu öküz değil de Barış olsaydı. "Niye bir anda ağlamaya başladın ki ?"dediğinde omuzumu silkip "seni ilgilendirmez" dedim ve merdivenlere yöneldim. Arkamdan geldiğini ayak seslerinden anlayabiliyordum "neden ağladığını bana anlatacaksın" Dediğinde durmadan "çok beklersin" dedim ve merdivenden inip bizimkilerin olduğu masaya ilerledim.
Vote verirseniz çok sevinirim :)

HER ŞEY YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin