Umarım bölümü beğenirsiniz
Keyifli Okumalar :)
''Taşınan Barış mı yani ?'' derken hala şaşkın gözlerle izliyordum eşyaları taşıyan adamlara '' öyle gözüküyor.'' Niye şimdi buraya taşınıyordu ki ? Amacı neydi bunun? ''Ne planlıyor bu Deniz?'' başımı 'bilmiyorum' anlamında salladım. Telefonuma gelen mesaj ile başımı camdan çevirip mesaja baktım.
Çınar Ağacı:
Bizimkilerle bir şeyler yapacağız geliyor musun ? pek gelesim yoktu açıkçası ablam başını telefonumdan bana çevirdi. '' Gitsene kızım bende zaten şirkete uğrayacağım.'' Dediğinde aklıma şu Ali olayı geldi. '' Ayça'ya Ali'yi kovup kovmadığını sormayı unutma '' derken sesim istemeden ifadesiz ve soğuk çıkmıştı.'' Şimdi bu Ali onların adamı mıymış'' dediğinde başımı 'evet' anlamında salladım. '' Öyleymiş'' derken telefonuma bir mesaj daha gelmişti.
Çınar Ağacı:
Cevap versene kızım ''amma naz yaptın Deniz git işte '' şirkete uğramam gerekiyordu aslında Ali dışında birilerinin daha o adama çalışıp çalışmadığını öğrenmem gerekiyordu. '' Ben onlara çalışan başkaları daha var mı öğrenirim merak etme git sen '' dediğinde gülümseyip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. ''ablaların bir tanesi'' deyip koltuktan kalktığımda telefonum çalmaya başlamıştı. Çınar'ı en sonunda delirtmiştim tebrikler
'' Efendim''
''Niye mesajıma dönmüyorsun''
''Görmemişim ne oldu ?'' yalanını seveyim şuna o mesajdan daha önemli işlerim var demiyorum da evet kendi kendime de konuştuğuma göre bende delirmiş bulunmaktayım.
'' Bizimkilerle buluşup film izlemeye gideceğiz geliyor musun diye mesaj attım ama sen tabii ki de dönmedin.'' Atar mı o bana az evvel
'' Görmemişim dedim ya hayatım tamam gelirim.'' Aslında düşünürsek Çınar ile daha önce hiç sinemaya gitmemiştik ilk kez bugün gidecektik ve bu salak salak gülümsememe sebep oluyordu.
''yarım saate seni alırım ''
''Tamam'' deyip telefonu kapattım.
***
Kızlarla bir olup bizimkilerin Yandaşa girmeleri için ikna edebilmiştik. Acaba Barış'ın bizim evin oraya daha doğrusu hemen karşı dairemize taşındığını söylemeli miydim ? '' Ne oldu Deniz ?'' '' bir şey olmadı Çınar'' Kağan laf atmasa daha da üsteleyecek gibi gözüküyordu en azından şimdilik yırtmıştım yani beni rahatsız etmediği sürece söylemem pek de gerekmiyordu açıkçası. Film bittiğinde bir kafeye girip kahvelerimizi içerken Çınar'ın fazla düşünceli gözüktüğünü fark ettim. Sanki benden bir şey saklıyormuş gibiydi. Tıpkı benim gibi... Telefonum çalmaya başlayınca tedirgin olmadım değil çünkü en son Melek'in o adamla olan konuşmamı duymasından sonra beni ya da Melek 'i hiç aramamışlardı. Numara onlardan birine ait değildi.
''Efendim''
'' Deniz ben Barış konuşmamız gerekiyor.''
'' Ben gerektiğini düşünmüyorum.''
''Deniz lütfen, bak bilmediğin şeyler var inan bende yeni öğrendim ve sneinde bilmen gerekiyor''
'' Neymiş o bilmem gereken şey '' telefonu açtığımdan beri pür dikkat beni izleyen Çınar'ın gözlerinde bir an kısa bir an korku duygusu geçip gitti ya da bana öyle geldi.
'' Çınar ve Pelin ile ilgili''
'' Pelin ne alaka şimdi'' dememle Çınar'ın bu defa gerçekten korktuğuna adım kadar emin oldum.
'' Pelin... Barış kiminle konuşuyorsun?'' Barış Pelin'in sesini duymasıyla suspus olmuştu.
''Şimdi kapatmam lazım saat yedi de sahile gelebilir misin ?''
'' Tamam'' deyip telefonu kapattım. '' Kiminle konuştun ?'' sorduğu soruyu duymazdan geldim. Barış ile sadece merak ettiğim için buluşacaktım söyleyeceklerine inanacağımdan değil de merak ediyordum işte zaten benden önce olan bir şey pekte umurumda olmazdı. '' Neyse ben eve gidiyorum görüşürüz ''
'' Bırakayım ben seni '' ''olur'' hem böylece arabada rahatça merak ettiğim şeyleri sorabilirdim de kafeden çıkar çıkmaz '' o kimdi '' demesi bir olmuştu.
''sen niye Pelin'in ismi geçince korktun ?'' dediğimde neşeden yoksun bir kahkaha attı
'' saçmalama kızım ne korkacağım sadece merak ettim hem sen benim soruma cevap versene ''
'' Barış ile konuştum oldu mu ?''
'' Ne konuştunuz ?''
'' Neden bugün bu kadar düşüncelisin ?''
'' soruma cevap ver Deniz ''
'' asıl sen benim soruma cevap ver.''
'' pekala, çünkü Alp ile sorunlarımız var Deniz oldu mu ?'' dedi beni taklit ederek
'' şimdi sen benim soruma cevap ver ne konuştunuz ?''
'' Çınar Pelin ile aranda ne geçti ?''
''O herif sana ne dedi Deniz ?'' demesiyle gaza daha da yüklenmesi bir olmuştu. '' Bana cevap ver !''
'' Bana bağırma ! Çınar bak Pelin ile benden önce yaşadıkların umurumda değil ben sadece merak ediyorum. Pelin ile aranda ne geçti''
'' Pelin ile aramda bir şey geçtiğini mi söyledi o piç sana '' '' küfretme !''
'' Şimdi de bana o herifi mi savunuyorsun Deniz ''
'' soruma bir cevap ver artık Çınar ''
'' çok mu merak ediyorsun ha ''
'' evet çok merak ediyorum ama sen söylesen de söylemesen de ben neler olduğunu öğreneceğim ''
'' çok emin olma güzelim ''
'' Kimsin sen ? Sevgilime ne yaptın ?''
''Sevgilin hala burada ama senin piçin teki yüzünden bizim aramızın açılmasına sebep oluyorsun''
''Ben sana sadece Pelin ile aranda neler olduğunu sordum işi bu kadar büyüten sensin '' dediğimde biraz daha yüklendi gaza
'' ben seni seviyorum kızım Pelin le onunla bununla olan şeyleri niye kurcalıyorsun ne oluyorsa oluyor sanane! Seni sevmem yetmiyor mu sana da seni ilgilendirmeyen işlere burnunu sokuyorsun''
'' Böyle seveceksen sevme ''
'' Sevmeyeyim öyle mi ?''
''Evet sanki dış kapının dış mandalıymışım gibi davranacaksan sevme Çınar ya ben senin sevgilinim ve senin eski sevgilinle aranda olan şey beni ilgilendirmiyor öyle mi ?''
'' Öyle ''
'' Ben Pelin İle aranda ne kadar büyük bir şey olursa olsun sırf benden önce yaşanmış bir şey olduğu için tepki vermeyecektim biliyor musun ? Sadece merak etmiştim senin bu kadar dalgın olmana sebep olan şeyin ne olduğunu merak etmiştim ama madem beni ilgilendirmez öyleyse daha fazla zorlamanın bir anlamı yok ''
'' Ne demek şimdi bu Deniz''
'' Ayrılalım demek Çınar '' bunu dememle başı tamamen bana döndü ve bu yolu görmesini engelledi ama ben karşıdan gelen kamyonu çok rahat görebiliyordum. '' Çınar dikkat et ! '' dememle kamyonla çarpışmamız bir olmuştu. Bir süre savrulduktan sonra araba en sonunda bir yere çarpıp durdu yani en azından ben seslerden bu kadarını anlayabilmiştim. Ölecektik... En kötüsü de sevdiğim adamın ölümüne sebep olan şey bendim,ben ve kelimelerimdi...
Bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY YENİDEN
Novela JuvenilBen seni o kuyudan çıkardığımda hiç düşünmeden o kuyuya attın beni. Bu kuyudan sen olmadan çıkamam ki senin aşkın çıkarır beni bu kuyudan anca.Ama içinde bana karşı tek bir duygu kırıntısı bile yokken nasıl çıkacağım bu kuyudan..