=Bölüm 13=

12 4 0
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz 

İyi Okumalar :)

Kimseyi görmedim ben

Senden daha güzel

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha özel

Kimselere de bakmadım

Aklımdan geçen

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha güzel

Sana nereden rastladım

Oldum derbeder

Kendimi sana sakladım

Senden daha güzel

Kimseleri de takmadım

Ölsem değişmem

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha güzel
Çınar şarkıyı bitirdiğinde sahneden inip yanıma geldikten sonra elimden tutup tekrar sahneye çıktık. Çınar arkama geçip elini belime koyduğunda şarkıyı söylemeye başladım.

Zor olsa da galiba

Dönüyorum sana

Gel dersen hemen

Çağırmazsan geçerken

Yerle gök arasında bir yerde .Çınar da eşlik etmeye başlamıştı.

Sen beni tanımazsın

Severimde söylemem

Sen beni uzak sanırsın bilirim söz dilemem

Ah bu ben kendimi nerelere koşsam

Saklansam bir yerlerde gizlice ağlasam

Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam

Çekilsem sahillere hayaller mi kursam. Şarkı bittiğinde Çınar ile beraber sahneden indiğimizde Çınar'ın arkadaşı yanımıza geldi. '' Kardeşim yine çok iyiydin'' daha öncede mi söylemişti. Başını bana çevirip '' Deniz sende çok iyiydin yani Çınar sesinin iyi olduğunu söylemişti ama bu kadarını beklemiyordum açıkçası '' Çınar'ın arkadaşına bende bahsetmesi ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmişti. ''Teşekkür ederim '' Çınar'la biraz daha sohbet ettikten sonra yanımızdan ayrıldı. '' Eve mi gitmek istersin yoksa benimle boş boş dolaşmak mı ? '' dediğinde gülümseyerek '' boş boş dolaşmak daha cazip geldi '' dediğimde Çınar da gülümseyerek elimden tuttuktan sonra bardan çıktık.

'' Ne zamandır bu kadar yakın arkadaşsınız?''

'' kendimi bildim bileli ''

'' Yarın okula gidecek misin? ''

'' Hiç gitmek istemiyorum ''

'' Gitme o zaman ''

'' yarın hem bir yerlere gideriz'' dediğinde gülerek

'' Bensiz yapamıyorsun değil mi '' dediğimde o da gülerek '' bu ego nereden geliyor acaba Deniz Hanım '' dediğinde kahkaha attım . '' Bilmem nereden geliyor acaba ''

''Seni seviyorum '' deyip beni öptükten sonra '' bende seni seviyorum '' deyip bu defa ben onu öptüm.

***

'' Deniz !''

'' Buyurun benim '' ablam kaşını kaldırıp baktığında yüzümdeki gülümseme daha da genişledi. '' ne bakıyorsun '' dediğimde kahkaha atıp '' aşık bir Deniz çok komik oluyormuş ona bakıyordum '' dediğinde sırıtarak salona geçip kendimi koltuğa attım. '' Sen niye bu saate kadar uyumadın ?'' dediğimde Melek'in gözlerinin içi parlamıştı adeta. Telefonumu sehpaya bırakmak için başımı cebime indirdiğimde gözüme bir parıltı çarptı. Melek'in eline baktığımda yüzük parmağındaki tek taşı görmemle yüzümdeki sırıtış daha da genişlemişti. '' Evlenme teklifi mi etti '' dediğimde başını 'evet' anlamında salladı. Elini elime alıp yüzüğünü incelemeye başladığımda '' Timuçin abi de zevkliymiş '' dediğimde sırıtarak '' zevklidir benim sevgilim '' dediğinde bu defa ben kaşımı kaldırdım. Zil çaldığında oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım. Gelen Defne ile Selin idi. '' Hoş geldiniz '' Defne montunu çıkartıp '' hoş bulduk ''deyip salona Melek'in yanına geçti. '' parmağındaki yüzük mü yoksa ben mi yanlış görüyorum'' içeri geçer geçmez nasıl gözüne çarptı o yüzük gerçekten çok merak ediyorum. Selin'le içeriye geçtiğimizde Defne'nin yanına oturdum. '' Deniz yarın nişan elbisesi bakalım mı ?'' dediğinde Melek'in hevesini kırmadan bu işten nasıl yırtacağımı düşündüm '' yarın mı nişanlanıyorsun Melek niye acele ediyoruz '' Defne araya girip '' nişan cumartesi Deniz'' o kadar çabuk mu yani '' yarın değil de ertesi gün baksak olmaz mı ?'' dediğimde gülüp '' tamam tamam buluş sen yarın Çınar'la '' dediğinde salak salak gülümsemekle yetindim.

=Yağmur'un ağzından=

Gecenin bir vakti kapımın çalmasıyla uzandığım yerden kalkıp kapıyı açtım. '' Ne işin var burada Eren ?'' içeriyi gösterip '' beni içeri almayacak mısın ?'' dediğinde kapıyı açık bırakıp içeri geçtim arkamdan da Eren. Koltuğa oturup başımı Eren'e çevirdim.

'' Ne konuşacaksak bir an önce konuşalım Eren ''

'' Peki. Can kim Yağmur ?''

''Seni ilgilendirmeyen biri''

'' Can kim bilmiyorum ama şu anda beni o kadar çok ilgilendiriyor ki ''

'' Öyle mi ''

'' Öyle''

'' Can'ın kim olduğunu merak ediyorsun öyle mi ?''

''Evet''

'' Can benim her şeyimdi Eren. '' bunu dememle yüzü daha da düşmüştü.

'' Sevgilindi değil mi ?'' dediğinde başımı 'hayır' anlamında salladım.

'' Can benim kardeşimdi Eren. Bir kaç yıl önce trafik kazasında kaybettik'' bunu dediğimde gerçekten üzülmüştü bunu yüzünden anlayabiliyordum.

'' Başın sağolsun''

'' Sağol, eskiden Can ile benim kardeş olduğumu bilmeyenler bizi sevgili sanırdı. Sen de öyle deyince aklıma eskiler geldi o yüzden öyle davrandım.'' Eren oturduğu yerden kalkıp yanıma oturdu. Elini belime koyup kendisine çektiğinde başımı omuzuna koydum. '' En kötüsü de ne biliyor musun ? Can benim yüzümden öldü.'' Dediğimde biraz daha çekti beni kendisine '' seni yüzünden ölmediğine eminim Yağmur ve inan kendini suçladığın için sana çok kızıyordur.'' Dediğinde başımı kaldırıp '' kızıyor mudur gerçekten bana '' diye sorduğumda '' kendini suçladığın için elbette kızıyordur'' dedi emin bir şekilde sanki görüp biliyormuş gibi.. '' iyi ki varsın Eren '' '' sende iyi ki varsın Yağmur''

Bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın :)




HER ŞEY YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin