Gerçekler

12.5K 1K 60
                                    

Çok sevimli bir havası vardı evin. Salonunda sade bir köşe takımı vardı. Evin genel dekorasyonu beyaz mobilyalardan oluşuyordu. Yine tek bir yatak odası vardı. Bu birimizin salonda yatacağı anlamına geliyordu. Jason mutfağa inip buzdolabını kontrol ettikten sonra yukarı yanıma geldi. 'Tıka basa dolu. Adras işini bilir.' dedi. Sevinmiştim. Ne kadar büyü etkisinde olsa da evde tek kalmak istemezdim. Jason'ın da benden ayrı şehre dönmesini göze alamazdım. Sessizce koltuğa uzandım. Arabada oturmaktan ayaklarım acıyordu. Jason da yanıma oturdu. Jason ile yalnız kalmak önceden olsa belki de hayalim olurdu ama şimdi yapacak hiçbir şeyimiz yoktu. Böyle olduğunda da fazlasıyla geriliyordum. Jason fark etmiş olacak ki 'Bir şeyler yapmak ister misin ?' dedi. 'Ne yapabiliriz ki?' dediğimde ayağa kalktı. 'Üst kata bakmak ister misin ? Bende gece için şömineye odun getireyim.' dedi. Tamam dercesine başımı salladım. Jason kapıdan çıktığında ayağa kalkıp merdivenlere yöneldim. Çok hoş döşenmişti ev. Üst kat banyo , yatak odası ve kilerden oluşuyordu. Yatak odası hiçbir zaman sahip olmadığım kadar güzeldi. Odadan çıkıp kilere girdiğimde yiyecekler vardı sadece. Arkamı dönüp tam çıkarken konservelerden birini düşürdüm. Eğilip yerden alacağımda elim tozlu bir şeye temas etti. Tutup çektiğimde parşömen tarzı bir kağıdı elime aldım. Fazlasıyla kirliydi. Işık loş olduğundan koridora çıktım. Jason merdivenlerin başındaydı. 'O ne Alison?' dediğinde bilmiyorum gibisinden omzumu silktim. Jason kağıdı eline alıp baktığında surat ifadesi değişti. 'Nereden buldun bunu ?' dedi. Kileri işaret ettim. Jason kağıdı üflediğinde soy ağacı gibi bir şey ortaya çıktı. 'Alison gördüğün her şeyi fazla yargılama olur mu ?' dedi. Merakla kağıdı elime aldığımda ana çemberdeki herkesin ailesi kayıtlıydı. Noah ve Ava'nın ailesiyle,Jason'ın annesi öldüğü için isimlerinin üzerinde çarpı işareti vardı. Herkesin birbiriyle bağlantısı vardı. Uzaktan,yakından...
Kağıdı incelemeye devam ettiğimde en altta Logan ve kendi ismime rastladım. Kağıt bayağı eski görünüyordu. Bu kadar eski olan bir şeyde benim ismimin yazması tuhaftı. Herkesten sonra ortaya çıkmıştım,Logan kardeşim olarak sonradan hayata dahil olmuştu. 19 yaşımdayken gerçek hayatıma adım atmıştım. Nasıl yazabilirdi ki ismim ? Aristo'nun isminin altında ikimizin ismi yazıyordu ama ok çekilerek ismimiz başka bir karaltıya götürülmüştü. Altına da "armağan" yazılmıştı. Baş parmağımla karalanan ismin üzerini silmeye çalıştım. İlk dört harfini sildiğimde gerisi için uğraşmama gerek kalmamıştı. Kağıt elimden düştü. Jason 'Sakin ol Alison. Böyle birine dönüşeceğini kimse kestirememişti. Aristo sizi terk etmedi sadece onun sizi eğitmesine izin verdi. Kendi isteğiyle değildi Alison.' dedi. Yumruklarımı sıktım sinirden. Bunun bir açıklaması olamazdı. 'Sende biliyordun ! Başından beri biliyordun ve benden sakladın ! Bunun nasıl mantıklı bir açıklaması olabilir Jason ! Katil bir kadının eline bizi vermişsiniz ! Ben kardeşim yok sanarken en başından beri Logan'a sahipmişim ve ne oyunlar çevrildiyse beni ondan koparmışlar ! Hiç bilmediğim ait olmadığım bir yere atmışlar ! Elaina'ya nasıl verebilirsiniz bizi ! Aristo buna nasıl göz yumar ya ! Sen her şeyi biliyormuşsun ! İlk günden beri !' diye bağırdım. Boğazım yanıyordu. Ağlamamak için kendimi zor tuttum. Jason 'Lütfen Alison açıklamama izin ver. Ben yapmadım.' dedi. Panikli olduğu sesinden belliydi. Elini koluma koyarak beni kendisine çekmeye çabalasa da onu var gücümle ittim. 'Bırak beni ! Seninde diğerlerinden bir farkın yok Jason ! Sakın dokunma bana ! Sana güvendim ben ! Güvendim ! Sen ne yaptın ! Şu zamana kadar beni kendinden uzak tutmak dışında ne yaptın ! Arkamdan iş çevirdin ! Hayatımın benden çalınmasına izin verdin ! Sen bizim damgalandığımıza emin misin ! Çünkü sen kimseyi sevemezsin !' diye haykırdığımda Jason sıkıca bileğimi tutarak beni kendisine çekti. Daha ne olduğunu anlamadan dudaklarını dudaklarımda hissettim. Elleriyle yüzümü avuçlarının arasına aldı. Kollarımı hissetmiyordum artık. Gözyaşlarım istemsiz bir şekilde akıyordu. Jason yavaşça beni bıraktığında titriyordum. Beni kendisine çekerek sarıldı. Kulağıma 'Seni seviyorum Alison. Seni her şeyden daha çok seviyorum. Benim için tek gerçek bu.' diye fısıldadı.

ARİÇEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin