🌹5

378 18 0
                                    

Seperti yg dijanjikan oleh tiga orang sahabat itu,mereka sudah tiba di rumah xiao zhan dan disambut ramah oleh wang yibo.xiao zhan juga menyambut kedatangan kedua dua sahabat baiknya itu dan jangan lupa dengan seorang lagi pria manis yg dibawa oleh sahabatnya itu.

"Mereka semua berada di bilikku kerana kami ada perbincangan projek."

Xiao zhan memberi alasan kepada wang yibo supaya pembantunya itu tidak akan masuk.namun begitu,wang yibo tidak percaya kerana sahabatnya itu tidak membawa apa apa melainkan sebuah plastik hitam.

"Benarkah sebuah perbincangan?ataupun kalian melakukan hal yg tidak baik?"

Xiao zhan menggeleng kepala sambil tersenyum manis.

"Kau tidak berhak apa apa pun kepadaku.jadi jangan terlalu mengambil berat tentangku.aku tidak suka."

Wang yibo menatap tajam ke arah anak mata xiao zhan.xiao zhan membalas balik tatapan itu dengan sebuah smirk.zoucheng dan haikuan pura pura memandang ke tempat lain kerana ketakutan dengan tatapan wang yibo.

"Awas kalian jika kalian melakukan hal yg tidak baik!"

"Jangan risau.kami hanya membincangkan projek mata pelajaran .lagipula mereka semua sahabat baikku.jika kami punya sesuatu yg diperlukan,kami akan memanggil mu.jadi berehatlah di kamarmu."

Xiao zhan terus berbalik diikuti oleh sahabatnya itu tanpa mempedulikan wajah wang yibo yg sangat marah dengan kebiadapannya.kalau diikutkan hati,mahu saja yibo memarahi anak itu namun demi maruah anak majikannya di hadapan orang lain,yibo menyimpan semua itu.

Setelah sampai di kamar,xiao zhan terus mengunci pintu kamarnya.zcheng dan haikuan terus menghembuskan nafas lega.pria yg dibawa oleh mereka juga menghembuskan nafas lega,ketakutan.

"Aku tak menyangka pembantu mu itu sangat garang bahkan banyak soal.sangat menakutkan.aku boleh merasakan aura hitamnya tadi."

Kata haikuan sambil mengeluarkan beberapa botol yg berisi wine.

"Tapi pembantumu sangat tampan,zhan.pasti jau menyukainya,bukan?"

Xiao zhan terus menyiku lengan zoucheng kerana geram.

"Tampan?menyukainya?huh!kalau boleh aku ingin membuangnya dari rumah jni.amat membebankan.dan hidupku tidak bebas."

Xiao zhan terus membuka beberapa plastik camilan yg sahabatnya bawa tadi.

"Kenapa kau membuat rancangan kita di rumahmu jika kau juga tahu bahawa sini sangat bahaya?sebaiknya di rumahku saja."

"Yibo takkan membenarkan aku keluar.jika aku berkeras kepala,dia akan mengikutiku dimana saja ku pergi.dan dia takkan membenarkan aku berlama lama keluar.jadi itu maknya aku memanggil kalian disini saja."

Haikuan dan zoucheng menggeleng kepala.betapa menyiksanya sahabat baik mereka yg satu ini.

Xiao zhan lantas menoleh ke arah pria yg menjadi bahan kesukaannya itu untuk melepaskan nafsunya yg selama ini tidak dikunaskan akibat mendapat pembantu pribadi yg amat menjalankan tugas.

"Apa kau merindukanku?hm?"

Xiao zhan terus menarik tangan pria manis itu lalu mengecupnya.pria itu hanya tersenyum malu.

Zoucheng dan haikuan membuarkan saja kedua dua manusia itu,bagaikan tidak wujud si indra penglihatan mereka.

Xiao zhan mengangkat tubuh pria comel itu lalu membaringkannya di atas kasur yg embuk dan bersize king.xiao zhan mengunci kedua dua tangan pria comel itu dan mendekatkan wajahnya.

"Apa kau punya kekasih selain aku?kenapa kau tidak menemuiku di kelas hari ini?"

"Itu...aku.."

"Hm?"

Dont Leave Me[YIZHAN][END]Where stories live. Discover now