🌹9

313 24 2
                                    

Wang yibo masuk ke dalam kamarnya lalu mengganti baju dan berehat sebentar.sesekali dia membelek beberapa helai kertas kerja sambil baring.namun matanya amat berat dan tidak tahan mengantuk.tapi dia berusaha untuk melawannya kerana dia punya tugas yg harus diselesaikan juga.

Xiao zhan keluar dari biliknyabdengan sebuah botol air yg diberikan oleh maid tadi lalu dia menuju ke kamar wang yibo.dia mengetuk pintu namun tiada yg menjawab.xiao zhan memutuskan untuk masuk saja ke dalam kamar yibo secara senyap.

Xiao zhan meneguk salivanya apabila melihat yibo sedang tidur lena di kasur dengan baju singkat dan mulut terbuka serta rambut yg terjuntai menutupi sebahagian matanya...dan ianya nampak sangat seksi terbaring lena di sana.

Xiao zhan kembali sedar,dia mengutuk dirinya sendiri kerana terlalu menghayal.

Xiao zhan menuju ke meja kerja yibo dan meletakkan botol itu di situ.xiao zhan melihat botol yg lainnya juga hanya setengah air lagi yg terisi.

'Emangnya dia cuma mau minum air mineral di botol?huh,dasar pemalas.tapi tak apa,bukankah ini kesempatanku?'

Xioa zhan tersenyum sendiri.setelah itu,dia kembali keluar lalu menuju ke kamarnya semula.dia mencapai ponselnya dengan siulan lalu menaip sesuatu.

Xzhan:beres!

Hkuan:terbaik!

Zcheng:jgan gembira dahulu.kau belum menemukan videonya!

Xzhan:aku pasti akan menemukannya,jangan risau.

Hkuan:semoga ketemu.

Zcheng:hati hati.

......

Sedetik lagi jarum jam bergerak akan menunjukkan jam 12 pagi dan setiap jari jemari itu masih setia menyentuh papan kekunci komputer dengan berbekalkan air mineral yg terletak di sisinya.

"Huh,siap!"

Yibo terus mengemas fail dan kertas yg berselerakan di mejanya.suis komputer sudah di matikan oleh tuannya yg sudah mengantuk berat kerana mengerjakan setiap fail yg harus di teliti dengan betul.maklumlah CEO nya sedang bercuti,jadi sebahagian kerja harus dia lakukan.

Wang yibo mencapai botol mineral itu lalu meminumnya.setelah itu,dia ke menukar baju yg selesa untuk tidur.

"Kenapa mataku terlalu ingin tertutup dan ngantukku sangat luar biasa,bukan seperti selalunya?"

Yibo terus menuju ke kasurnya dan tidur.dia langsung tidak dapat menahan tidurnya...dan pintunya tidak berkunci...

Xiao zhan yg baru selesai bermain game tersedar apabila jam sudah menunjukkan masa yg sesuai untuk dia menyelinap masuk ke kamar pembantu peribadinya itu.lantas dia menghantar pesanan kepada rakannya itu yg ikut bergadang bersamanya.

Xzhan:aku pergi dulu.

Zcheng:cari dengan benar!

Hkuan:segera pesan kepada kami jika kau kesulitan mencari.

Xiao ,han mematikan ponselnya lalu menuju ke kamar yibo dengan senyap.dia memulaskan tombol pintu itu,betapa gembiranya dia apabila mendapati ianya tidak terkunci oleh tuannya.

Xiao zhan masuk lalu mengunci pintu itu.dia menghidupkan suis lampu kamar yibo.betapa bahagianya dia saat ini sehingga senyumannya melebar ingin terkoyak apabila mendapati yibo sudah tertidur.

'Wah,sangat berkesan ubat itu!'

Tanpa melengahkan masa,xiao zhan terus mencari di meja kerja xiao zhan.setiap pendrive dia pasangkan di ponselnya,namun dia tidak menjumpai video itu.setiap laci di galinya juga tiada.dia menghidupkan suis komputer serta laptop yibo,namun semuanya memerlukan akses password.

Dont Leave Me[YIZHAN][END]Where stories live. Discover now