🌹7

351 15 2
                                    

"Aku harus jawab apa?haduh..masa bodoh denganku!kenapa aku tidak berani menantangnya?kenapa aku begitu takut dengannya?tolong aku...!aarrghh!apa patut aku lakukan sekarang?jika aku kedapatan.."

Setelah seminit ruangan kamar itu menyepi,wang yibo terus berdiri.xiao zhan masih berada di posisinya.

"Kau benar benar manusia yg jijik di mukq bumi ini!"

Degh!!

Jantung xiao zhan semakin laju berdentum panas apabila mndengar kata kata pedas yg keluar dari mulut yibo itu.

"Jijik?!apa katamu tadi?jijik?!"

Xiao zhan hampir menjerit,dia benar benar marah.

"Yah,sangat jijik.sehingga aku benci untuk menyentuhmu.pasti kau berbau sperma,bukan?"

Sekali lagi xiao zhan membeku.bau sperma?!

'Apa dia tahu hak semalam?tapi..mustahil..kamarku kedap suara..'

Xiqo zhan lantas menghidu bantal,selimut serta kasurnya,namun tiada kesan bau cecair itu.dari mana yibo tahu ?

Xiao zhan kembali mendongak menatap wajah yibo yg masih setia menatap wajahnya.

"Jangan omong semberangan!aku tahu kau adalah pembanyu kepercayaan ayah serta ibuku,tapi kau tidak berhak untuk memfitnahku!kau fikir dengan jawatan serta kepercayaan keluarga ku terhadapmu,kau berhak memperlakukan aku seperti ini?!jangan harap!!"

Wang yibo tersenyum.dia sudah tahu bahawa anak majikannya ini masih tidak mengaku.

"Baiklah.kau masih tidak mahu mengaku.."

"Keluar dari sini!!"

Yibo tersenyum.dia pun melemparkan pakaian yg dipegangnya tadi kepada xiao zhan.xiao zhan menyambutnya dengan nafas yg kasar kerana menahan marah.

"Baiklah.itu maumu.tapi jangan menyesal setelah aku melangkah ke ambang pintu kamarmu.terima saja pesanan manis dari ayah kesayanganmu nanti.have a nice day."

Yibo mula melangkah secara perlahan ,sengaja untuk melihat apa reaksi dari xiao zhan.

"KELUAR SEKARANG!!"

Teriakan xiao zhan itu mampu membuatkan semua penghuni rumah boleh mendengarnya.

Wang yibo tersenyim smirk.

"Semua kelakuanmu semalam serta kelakuan rakan kurang ajar mu telah terakam di cctv ku dan telah ku salin ke dalam pendrive..bahkan kelakuan jijikmu semalam dengan priabernama jili juga berada di dalam pendrive ku.aku berniat untuk membaiki diri,tapi kau sendiri yg memilih untuk terus berbuat jijik.baiklah..jika sudah melangkah ke luar kamarmu,jangan luoa untuk melihat pesan manis dari ayahmu serta semua asetmu akan disita,bahkan kau akan tidur di tepi jalanan seumur hidup!!kau membuat hatiku kesal!"

Wang yibo terus keluar meninggalkan kamar terkutuk itu.

Xiqo zhan masih memproses apa yg dikatakan wang yibo tadi.

Cctv?

Pendrive?

"Apa dia memasang semua itu di bilikku?"

Xiao zhan bergumam sendiri.dia baru tersedar kalau dia dalam bahaya sekarang.lantas dia memakai seluarnya dan berlari kesana sini untuk mencari cctv itu.

Semua barang dari almari,meja,kerusi,buku,kasur,lantai,dinding,cermin,namun dia tidak menjumpai nya.bahkan di kamar mandi juga tiada.dimana?

Xiao zhan lelah mencari.dia berdiri di tengah tengah kamarnya sambil memandang sekeliling.semua sudut langsir bahkan besi di jendela juga telah dicarinya namun tiada.

Dont Leave Me[YIZHAN][END]Where stories live. Discover now