Dokument informacyjny z ostatniego tygodnia.
Dla: Fukuzawa Yukichi ze Zbrojnej Agencji Detektywistycznej.
Informacje są tajne! Po przeczytaniu zalecamy szybkiego pozbycia się dokumentu.
Otóż przewidujemy, iż tajna grupa z Ameryki zamierza zawitać w Yokohamie. Ich celem jest uprowadzenie Dazaia Osamu oraz [T/I] [T/N].
Członkowie grupy to posiadacze specjalnych umiejętności tak jak na przykład Zbrojna Agencja Detektywistyczna oraz Portowa Mafia.
Głównych członków jest pięcioro.
Ich liderem jest Jake. Urodził się w USA. Lat: 25. Jego umiejętnością jest widzenie przeszłości, dlatego jest dobrym manipulatorem i taktykiem. Warunkiem jego umiejętności jest spojrzenie komuś w oczy. Był studentem, lecz nie ukończył kierunku, ponieważ dołączył do grupy, co stwierdziliśmy, opłacało mu się bardziej.
Nie zabija innych, zazwyczaj o tym decyduje, lecz sam nie podejmuje takich działań i wysyła kogoś innego.
Drugim członkiem jest Lan. Pochodzi z Korei Południowej. Lat: 19. Jej umiejętnością jest manipulacja. Potrafi zawładnąć umysłem człowieka, jakby to była marionetka w jej rękach. Warunkiem jej umiejętności jest chwilowy dotyk. Podejrzewamy, że posiada to limit czasowy, lecz nie wiemy dokładnie jak można to złamać bez pomocy Dazaia. Posiada na ciele wiele znaków, opisywane jako klątwy, które powoli opanowują jej ciało. Nie wiadomo za dużo o jej przeszłości przed dołączeniem do grupy. Podejrzewa się, że była porzucona przez rodzinę i żyła na ulicy. Jest jedną z egzekutorów w grupie, ma na koncie wiele zabójstw. Zazwyczaj manipuluje swoje ofiary do samobójstwa.
Trzeci członek to Jinny. Pochodzenie: Francja. Wiek: 12 (?). Posiada wygląd dziecka, lecz dokładnie nie znamy jego wieku, ponieważ jego umiejętność jest porównywana do wampiryzmu. Pożywia się krwią, przez którą staje się silniejszy, szybszy i bardziej zabójczy. Trzeba na niego uważać, ponieważ zabijanie dla niego to zabawa, która nie sprawia trudności. Nie znamy jego przeszłości. Spekuluje się jego szlachetne pochodzenie.
[Kolejne rysunki będą w linku w komentarzu na dole, ponieważ Wattpad nie przyjmuje plików powyżej 1MB]
Czwarty członek nazywa swoją osobę pseudonimem ''Tricky'' od słowa ''trick'' - sztuczka. Potrafi posługiwać się cieniami, które tak naprawdę nie są tylko cieniami. Jest bardzo dobrym zabójcą, a jego specyficzny charakter potrafi zwieść wiele osób. Przed dołączeniem do grupy, zabawiał ludzi w cyrku pod tym samym pseudonimem swoimi sztuczkami z kartami z wykorzystaniem cieni.
[Rysunek w linku]
Piąty i ostatni wiadomy członek tajnej grupy nie posiada imienia. Nie wiadomo skąd pochodzi oraz nie znamy jego wieku. Wiemy, że jest jednym z najstraszniejszych członków. Posiada wiele pseudonimów autorstwa członków grupy. Wiemy także, że jest niemową, a jego umiejętnością jest prawdopodobnie jego wygląd i siła. Ma na koncie wiele zabójstw, lecz nie przebija samego Jinny'ego.
[Rysunek w linku]
Możemy ich się spodziewać w następnym tygodniu. Proszę, aby czuwać nad Dazaiem Osamu oraz [T/I][T/N], ponieważ może dojść do katastrowy na obszar GLOBALNY.
CZYTASZ
| Z popiołu powstałeś, w popiół się obrócisz | Dazai Osamu x Reader
LosoweCo gdyby w Yokohamie znajdowała się osoba z umiejętnością, której nie da się pokonać? Jedynie bolesne samobójstwo lub dotyk pewnego bruneta, może ją ograniczyć. [T/I] jest osobą, która była przetrzymywana przez rząd ze względu na jej potężną umieję...