20.kapitola

491 40 2
                                    

Po třech hodinách pití piva a různého alkoholu byl Lukáš s Adamem už docela opití ,ale nebyla to žádná hrůza. Akorát se k nám pořád chtěli tulit a tancovat. Dokonce i padl nápad že bychom mohli přespat v lese pod širákem. Já s Elis jsme se jim jenom vysmáli. „Lukynku,to je opravdu špatnej nápad.Ještě něco naše holčičky sní." řekl Adam se zamotaným jazykem a začali se oba opilecky smát. „No já si myslím ,že už to ukončíme ne?" řeknu v klidu a podívám se na Elišku. „Nee holky. My už nic pít nebudeme.My se půjdeme projít a vyssstrzlivime." S posledním slovem měl Adam trochu problém a nějak ho zkomolil. „Tak běžte a my si zatím povykládáme o dívčích věcech." řekne Elina a postrčí Lukáše ,aby už šli. Až přišli asi po hodině zpátky tak už jsme Lily jenom já s Elis a dali jsme jim jenom džus. „Holky,promiň te nám ,že jsme to tak přehnali." řekne nám Lukáš ,který nebyl ještě úplně v pohodě ,ale určitě byl střízlivější než před hodinou. „V pohodě. Stejně už asi pojedeme ne?" řeknu a najednou se všichni zarazili. „Do hajzlu." vyjde z Adama a všechny už napadlo co se děje. „Jak pojedeme? Já jsem jsem se ožral." Adam stál jak přibitej a prohrabl si vlasy. „Tak to jsme nedomysleli. No nic..Tak počkáme až vystřízlivíš." řekne Lukáš s klidem a sedne si na lavičku. „No to asi těžko.Ten bude mít promile ještě ráno." odseknu. „Tak já zavolám rodičům.Jeden pojede s Adamovým autem a druhý s tím co přijedou." nabídne se Elis. „Si zlatá.Snad se vaši nebudou zlobit. Přece už je 10 hodin večer."
„Dobrý den.Moc děkujeme a omlouváme se." řeknu ,když Eliščiny rodiče výslednou z auta. „To se může stát.Jen prosím vás příště si to pořádně promyslete." řekne nám její taťka a bere si klíče od Adamova auta a nasedá do vozu. Já jsem jela s Adamem v jeho autě a Eliška s Lukášem jela v jejím autě,které řídila mamka.
Eliščin taťka zaparkoval auta před náš dům a nastoupil zase do jeho auta. Rozloučili jsme se a poděkovali.
„Jste normální?" řekla nám mamka ,když jsme vešli do obyváku. „Mami byla to rozlučka s klukama..Dlouho je neuvidime." „To je mi jedno,ale proč jste pili ,když jste tam měli auto ?" zeptá se mě a docela naštvaně. „Paní Langová za to můžu já.Omlouvám se." zastal se mě Adam a já ho chytla za ruku. Mamka se jen usmála a zeptala se jestli nemáme hlad.Řekli jsme že ne ,ale Adam potřeboval vodu,protože měl strašnou žízeň.Jak tak bývá když se opijete. „Já ti ji jdu udělat. Zatím se běžte osprchovat a převlíct."

Město světelKde žijí příběhy. Začni objevovat