15.kapitola

582 39 0
                                    

Když mi sundali sádru,měla jsem snad o 10 kilo lehčí nohu a cítila jsem se konečně volně. K večeru k nám měl přijít Adam s Lukášem . Absolutně nevím jak se domluvili a jak můžou mít na sebe telefoní čísla ,ale asi si padli do noty a rozumí si. Udělala jsme nějaké občerstvení a koupila jsem jim plechovky RedBullu.Když jsem chystala jídlo,napadlo mě že bych zavolala Elis a přišla by taky. Ať tam nejsem sama mezi klukama. Elis byla dobrá kamarádka.Hned po Emmě a Annis byla vždys Elis .Jmenuje se normálně Eliška ,ale to je takový obyčejný.Tak jsem jí začala říkat Elis. Když jsem ji zavolala tak hned souhlasila a do dvaceti minut by měla být tu. Byl pátek a naši nebyli doma a bráchu jsem poprosila jestli by někam nezašel na večer pryč.

"Ahoj" vítala jsem Elis."Čáu. Donesla jsem ještě nějaké brambůrky a pití. „Tery,jaký je ten Lukáš?" zeptá se mě Eliška. „No,já ho taky moc neznám.Mluvila jsem s nim jen dvakrát ,ale je sympatickej a ochotnej."
Za chvilku přišli i kluci a poslouchali jsme hudbu,jedli a dívali se na televizi a taky poznávali Lukáše. Eliška moc nemluvila ,protože se asi před Lukynem styděla ,ale potom když jsme si dali dvě Frisca a do toho Redbull tak se rozpovídala. Sice nám potom v noci bylo všem špatně ,ale stálo to za to.

Když jsem se ráno probudila tak Adam ležel vedle mě na zemi a Eliška s Lukašem na mé posteli ,ale každej byl na druhém koncikonci postele. Šla jsem do kuchyně a udělala jsem snídani.Nachystala jsem zeleninový salát s pečivem a jogurty s müsli a ovocem.
Adam se vzbudil jako druhý ,hned po mně. Dneska mu to obvzlášť slušelo. Měl bílé tričko ,které měl uplý přes ruky ,protože měl docela svaly a volné černé tepláky. Šel za mnou ,popřál mi dobré ráno a dal mi pusu.Společně jsme si sedli ke stolu a jedli. Připadala jsem si jako dospělá. Třeba že je mi dvacet a mám vedle sebe klukama s kterým jsem už strašně moc roků, protože takhle mi to opravdu přijde. S Adamem jsem svá a nemusím si na nic hrát. A že máme společný byt ,kde bydlíme jenom my dva..Když jsem se na něho dívala a přitom si představovala že s Áďou žijem spolu přišla k nám Eliška i s Lukášem.Eliška se na mě pořád dívala a usmívala se a když jsem se podívala na Lukáše tak ten byl pořád zakoukanej do Elis. Když po snídani musel Lukáš odejít Eliška netrpělivě čekala až odejde i Adam aby mi mohla něco říct. „Adámku ? Nechceš s kamarádama zajít třeba do posilky nebo jít hrát fotbal?" zeptám se ho a on se na mě nechápavě podívá a řekne „Co?" zasměje se.„Co tě to napadlo? Teď v sobotu? " a zrovna v tu chvíli šla Elina do koupelny. „Eliška mi chce něco říct." zašeptám aby mě neslyšel. „Aháá.To mě nenapadlo.Promiň." vzal si bundu,rozloučili jsme se a šel pryč.
„Elí čistý vzduch.Konečně ses dočkala." zakřičím na ni aby mě slyšela až do koupelny. „Super.No jak bych to řekla?" „Najednou nevíš jak začít?" zasměju se. „Strašně se mi líbí. A ráno,když jsem ještě spala tak na půl a on si myslel že spím tak mě pohladil po vlasech a já dělala že spím." usměje se a obejme mě. „Vau! To je super!"

Město světelKde žijí příběhy. Začni objevovat